İlk önce kendinden bahseder misin?
16 yaşındayım.Bursa'da oturuyorum.Kitap okumak ve yazmak dışında çok fazla bir hobim yok.Genel de çok sakin bir insanım.Ve kesinlikle ileride yazar olmak istiyorum.
Burayı nasıl keşfettin?
Dediğim gibi okumayı çok fazla seviyorum.Ama intarneti de fazla seviyorum ve genel de kitap okumaya pek vaktim olmuyordu.Arkadaşlarım da böyle bir sitenin olduğundan bahsedince girdim.Ve bir daha çıkamadım.
Aklında başka kurgular var mı? Daha yazmayı düşünüyor musun?
Yani açıkçası şuan da aklımda herhangi bir kurgu yok.Arada aklıma fikirler gelebiliyor fakat sürekli Bitmeyen Gece ile ilgili yazıp düşündüğüm için pek odaklanamıyorum.Ancak başka bir hikaye Bitmeyen Gece bittikten sonra olur.Tabii kide yazmayı düşünüyorum.
Bol şans o zaman.Yazarken nelerden ilham alırsın?
Hikayeleremi okuduğum kitap,dizi,film yada söylenmiş herhangi bir sözden yola çıkarak yazıyorum.İşin aslı hayal gücümün ne kadar geniş olduğunu ölçüyorum yazarken.
Okurlarına verdiğin herhangi bir isim var mı?
Şuanlık öyle bir şey kararlaştırmadık.Açıkçası daha ilk hikayem olduğu için erken olduğunu düşünüyorum.
Peki o hikayende favori repliğin hangisi?
Favori repliğim değilde,sahnem var.Balodan sonra Atalay'ın gerçeklerin bir kısmını öğrendiği ve Eylül'e kavga ettikleri kısmı
En komik anından bahseder misin?
Son zamanlarda yok ama 8.sınıfta bahçede demirliklerin üstünde otururken sırt üstü düşmüştüm ve eteğim belime kadar sıyrılmıştı.Çok utanmıştım fakat şuan hatırladıkça gülüyorum.
Bilgisayarı elinle mi ayağınla mı açmayı tercih edersin?
Bilgisayarı yatana kadar kapatmıyorum chujmkc O yüzden açmama gerek kalmıyor
:) Hiç durduk yere bir şeyi hatırlayıp kalabalık bir ortamda güldün mü?
Bu genellikle bana olan bir şey.Keyfim yerinde olduğu sürece her şeye gülebilirim.
Kendini 3 kelime ile anlatır mısın?
Umursamaz,hayalperest ve sinirli
Aladdinin sihirli lambası sende olsa dileyeceğin 3 dilek ne olur?
Sanırım para,güç ve şöhret isterdim fjnd
:) Kendinde beğendiğin yönler nelerdir?
Kesinlikle çok fazla beğendiğim bir yönüm yok.Ama sanırım umursamaz olmam olabilir
Wattpad'de sevdiğin bir kaç yazarı bizimle paylaşır mısın?
İki tane çok fazla takip ettiğim yazar var.@LittleRoseTree ve @binnurnigiz.
Tuttuğun futbol takımı var mı?
Bizim ailede gelenek gibi bir şey herkes Trabzonsporu tutuyor.Sanırım bende tutuyorum,bilmiyorum xvgfhj
:) Peki bana sormak istediğin bir şey var mı?
Bu işi yapmakta zorlanmıyor musun?Merak etttim
Hayır hiç zorlanmıyorum.Bazen sorularda kıtlık çekiyorum böyle.
Son olarak okurlarına bir şeyler söyler misin?
Onlara bana bu şansı verdikleri için çok teşekkür ederim.Hepsini çok seviyorum.Yazarken aralarda kopukluk veya yazım yanlışları olsada ben bunları düzeltmeye çalışıyorum.Tek isteğim bana verdikleri şansı devam ettirmeleri.Sizede kendimi anlatmam için fırsat verdiğiniz için ayrıca teşekkür ederim.
Röportaj için gerçekten çok sağol.Bana sizi okuyucunuz tavsiye etmişdi.Ve bende hikayeni okumuş ve seninle konuşmak istemişdim.Umarım sıkılmadın.Tekrar teşekkürler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Röportajları
Non-FictionTüm wattpad yazarlarıyla röportaj. Kapak için @MRS-uzaylice teşekkürler