WishingToDeath

45 2 1
                                    

Ilk önce kendinden bahseder misin?

Merhaba, ben Sinancan. 16 yaşındayım ve Bipolar hastasıyım. Küçüklüğümden beri kalemle şiirler, hikayeler yazdığım defterlerim var. Şimdi ise onları Wattpad'e taşıyorum...

Burayı nasıl keşfettin?

Anlayacağınız üzere, eserlerimi bir yerlere taşımam gerekiyordu. Dürüst olmak gerekirse Wattpad'i ilk başlarda depo olarak kullandığımı itiraf etmeliyim. Böylece hiçbir zaman kaybolmayacaktı. Lâkin ilerleyen günlerde işler, okuyucularımın çoğalması ile oldukça farklı boyutlara geldi.

Yazarken nelerden ilham alırsın?

Tabiki de hayatın ta kendi... Hayal gücü bir yere kadar hikayeyi ilerletebilir fakat her zaman yaşanmışlıkların izleri de vardır.

Hiç olumsuz tepkiler aldın mı?

Aldığımı hatırlamıyorum. Ama bir kaç keresinde imla hatalarımı göstermişlerdi.

Sence yazmak nedir?

Bence yazmak tamamıyla bizim iç dünyamızın bir ürünüdür. Hayal gücümüzdeki kurgular, bizim nasıl bir karektere sahip olduğumuzu gösterir. En kötü günümüzden en iyi günümüze kadar yazarız. Aslında yazmak, bir nevi biziz.

Karakterler aklında nasıl oluşur?

Genellikle çevremdeki insanların, okuduğum kitaplardaki karakterlerin karışımı olur.

En çok keyif alarak yazdığın hikayen hangisi?

Bu güne kadar bir çok hikaye yazdım. Bunların arasından kesinlikle Karanlık Ruh diyebilirim. Hikaye bitti ve Sonbahar'da basılması bekleniyor.

Vay başarılar o zaman. Peki o hikayede en sevdiğin bölüm veya replik?

9. Bölümü ayrıca çok seviyorum çünkü benim için bir anlamı var. "En sevdiğim bir replik/söz ....." diyemem fakat hikayede kendi şiirlerim geçiyor.

Şimdi gelenek haline getirdiğimiz kitabımın değişik soru bölümüne geçebilir miyim?

Tabiki.

En yakın arkadaşın kanunsuz iş yaparsa polisi arar mısın?

Evet.

Aladdinin sihirli çırağı sana denk gelrse dileyeceğin 3 dilek ne olur?

Kitaplarımın yayınlanması, hastalıktan kurtulmak ve insanların daha iyi yürekli olmasını isterdim.

Peki bana sormak istediğin bir şey var mı?

Edebiyat, senin için ne ifade eder?

Imm zor soru. Aslında nasıl cevaplandıracağımı bile bilmiyorum. Umarım doğru bir şeyler söylerim. Bence edebiyyat ruha dalmaktır. Yani bir hikaye veya bir şiir okuduğunda kendini istemsizce orada bulmaktır. Oraya dalıştır, orada kendini bulmak ve bir pay çıkarmaktır

Son olarak okurlarına ne demek istersin?

Hayatta, karşınıza çıkacak engeller ile yüzleştiğinizde, ruhsal olarak en dibe çakıldığınızda, göz yaşlarınızın isyan ettiği berbat gecelerde ve "maske" dediğimiz gülümsemeleri taktığınızda, kendi hayatınız olduğunu unutmayın. Buraya gelme amacımız mutlu değildi fakat biz, yaşantımızı güzelleştirebiliriz, bazen...

Röportaj için teşekkür ederim. Umarım buna değdi

Asıl ben teşekkür ederim :')

Wattpad RöportajlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin