İlk önce kendinden bahseder misin?
Uhm, ben Ceylin ve gıybet severim. Kendimi tanıtma özürlüsüyüm. Çok duygusal biriyim ama sinirlendiğimde kalpsizin teki oluyorum ve ağır sözler söylüyorum. Gerçek hayatta (?) burada olduğum kadar sosyal değilim. Konuşmadan duramam, yani gevezeyim. Yay burcuyum ve burcumun bütün özelliklerini taşıyorum. Başka ne diyebilirim bilmorum, muhtemelen röportaj bittikten sonra aklıma bir sürü şey gelecek ve ben söylemediğim için pişman olacağım ama neyse.
:-) Burayı nasıl keşfettin?
Burayı ilk nasıl keşfettiğimi çok iyi hatırlıyorum. The Vamps'in Somebody To You şarkısının çevirisine bakıyordum. Sonra karşıma bu site çıktı. Girdim, beğendim. İkinci gün hangi site olduğunu unuttum. -.- Bir yıl sonra falan yeniden keşfettim ama nasıl keşfettiğimi bu sefer hatırlamıyorum. ):
:-) En çok severek yazdığın hikayen hangisi?
Broken Heart. Çünkü 'sadece arkadaş' klişelerine bayılıyorum!
Peki onda sevdiğin replik?
"Bir çocuktu o, oyuncağını hem kırıp, hem de tamir etmesini bilen."
Sende röportaj kıtabı yapmışsın. Bunu yapmaya nasıl karar verdin?
Aslında, ilk başta tek bir kişiyle röportaj yapmıştım ve sadece o vardı kitapta. Sonra Friends'in yazarı theseptember'la röportaj yapmayı çok istedim çünkü burada okduğum en iyi Luke hayran kurgusuna sahipti, yani en sevdiğim kitabın yazarıydı.
Daha sonra diğer sevdiğim yazarlarla da yapmaya başladım.
Yazarken nelerden ilham alırsın?
İzlediğim filmlerden, kliplerden veya geçirdiğim feelslerden.
:) Hiç olumsuz tepkiler aldın mı?
Almaz olur muyum! Örnek isteyenler Arzaylea kitabıma baksın. Bana tepki göstereceklerini biliyordum ama hiçbiri şuan umurumda değil, zaten küfür içeren yorumları da siliyorum. :P
:) Şimdi değişik sorulara geçebilir miyim?
Başımdan aşağı sıcak ya da soğuk su döküldü sanırım bilmiyorum ama rahatladım yani. Geçelim!
En rezil anından bahseder misin?
Ay ay! Kimse benim kadar rezil olmamıştır herhalde. Şimdi matematik dersindeydik, hoca haftasonundan bahsediyordu. Sonra sinemaya gittiğini söyledi. Sınıftakiler de hangi film falan diye sordular. 50 Shades Of Grey dedi hoca. Ben de o sıralar o filmi izlememiştim ama biliyordum. Ve romantik bir film sanıyordum. Sonra 'Aa bu film çok güzel!' diye seslenmiştim hocaya. Ay şuan bile utandım.
:) Yaptığın en büyük çılgınlık?
Dışarıda bağırarak şarkı söylemek. Ki ben bunu çılgınlık olarak görmediğimden her zaman yaparım.
En yakın arkadaşın kanunsuz iş yaparsa polisi arar mısın?
@sleepwithfivesos yapsa ararım. Pislik, çürüsün hapiste. Şaka şaka, aramam.
:) Bilgisayarı elinle mi ayağınla mı açarsın?
Kafamla
:) Cidden mi?
Tabii ki hayır, çok sakar olduğumdan yere düşerken açılır
Aladdinin sihirli çırağı sana denk gelirse dileyeceğin 3 dilek ne olur?
Uhm, sanaldaki arkadaşlarımla tanışmak, çevremdeki insanlara iyi olmasını sağlamak ve 5sos'un m&g biletini almak. :'))
:) Wattpad'de en sevdiğin yazar veya yazarlar?
Kitabını okuduğum her yazar. Çünkü okuduğum kitaplardaki bütün cümleler beni etkiliyor.
Hiç telefon şakası yaptın mı?
Evet. Bir keresinde arkadaşıma yapacaktık ve bir rakamı yanlışlıkla yanlış yazmıştım. Ama fark edemedim. Çünkü hafızam kötü dkmfösnf
Neyse, numarayı aradık iki kez, adamın sesi hâlâ kulaklarımda "Yav sen kimsin?" Demişti ve ardından saydırmıştı. Öyle değişik bir anımdı.
:) Peki bana sormak istediğin birşey?
İsmin Ahu mu yoksa Ezgi mi?
Ezgi. Bu bir arkadaşımın hesabıydı. Ama baya özelleştirdim yani :) Başka var mı?
Yok sanırım. Olursa yazarım dklfjakd
Tamam :) Son olarak okurlarına ne demek istersin?
Yeni yayınladığım Best Friends kurgusu flop kalmasın, kırmayın beni, okuyun. Ve Broken Heart 1K olursa çok sevinirim çünki sizin düşünceleriniz benim için çok değerli. Bunun ne alakası var bilmiyorum ama eskiden 18 takipçiyle sevinirdim şimdi 440 oldum. Cidden bir şey beni bu kadar çok mutlu edemezdi. Hepsine çok teşekkür ediyorum. ♡
Röportaj için teşekkür ederim. Zamanını ayırdığın için sağol. Umarım sıkılmadın. Sonuçta sende röportajçısın :) Tekrar teşekkürler
Ay ne sıkılması, hayatımın en adrenalin dolu anlarını yaşadım resmen. Ve asıl ben teşekkür ederim çünkü uzun zamandır bir röportaj yapmak istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Röportajları
Non-FictionTüm wattpad yazarlarıyla röportaj. Kapak için @MRS-uzaylice teşekkürler