İlk önce kendinden bahseder misin?
Ben Tuanna 16 yaşındayım ve 10.sınıf öğrencisiyim.Vaktimin çoğunu kitap okuyarak,yabancı diziler izleyerek ve arkadaşlarımla birlikte geçiriyorum :)
Burayı nasıl keşfettin?
Çoğu insanında olduğu gibi bir arkadaşım sayesinde keşfttim,1 mart 2014'ten beri burdayım :)
Kendi yazdığın hikayen içinde favorin hangisi?
Benim bir favorim yok hepsi benim için çok özel."Hayatımı Değiştiren Sen" ilk kitabım."Aşk mı İntikam mı?" gerçeği anlatan ilk kitabım."Sen Her Şey" beni anlatan ilk kitap."Lanetlenen Prenses" masalsı ilk kitabım."Öldüren Bela" ilk fanfic kitabım.Hepsi çok özel ayrım yapamıyorum.
Peki burda favori yazarın var mı?
"Sadece" serisi ile Büşra Küçük.Bayağı bir etkilenmiştim.
Hiç hikayen için olumsuz tepki aldın mı?
Şuana kadar olumsuz bir tepki almadım ben.Belki düşüneneler vardır ama bana söyleyen veya yansıtan olmadı.
Yazmak için nelerden ilham alırsın?
Hayatımda ne yaşarsam biraz kurgu katıp yazıyorum ben hikayelerimin hepsinde kendimden ilham alarak yazdım.
Hikayelerinde favori repliğin hangisi?
"Senden nefret ediyorum,çünkü senden nefret edemiyorum."
Okurlarına verdiğin özel bir isim ver mı?
Evet her kitabım için farklı.Kitap isimlerine göre hitap etmeye bayılıyorum."Hayatımı değiştirenler", "Intikam ruhlu meleklerim","Her şeylerim","Prenseslerim" ve Öldüren Bela içinde "Tatlı belalarım".
En sevdiğin oyuncu,model ve şarkıcı kim?
The Vampire Diaires ve The Originals oyuncularını gerçekten çok seviyorum.Nina,Candice,İan,Joseph,Claire...Hepsi benim bebeklerim.
En sevdiğim model yok ama sarışınlar dikkatimi çekiyor.
Selena'dan Sia'ya,Taylor'dan Adele'e Birdy'den bir çok grup ve şarkıcıları dinlerim ben.Film/dizi soundtrackleri ve bilinmeyen şarkıların daha çok dikkatimi çektiği olur.
Son olarak okurlarına bir şey söyler misin?
Onların her biri benim sahip olduğum en özel ve en harika okuyucular.Onlar benim için çok özeller gerçekten.Her zaman yanımda olup beni desteklediler bunlar için teşekkür ederim ve çok minettarım.Elimi kalbimin üzerine koyup gülümseyerek onları hayal ediyorum.Onlar gerçekten çok özeller,benim için :)
Röportaj için teşekkür ederim,zaman ayırdığın için çok teşekkürler.
Ben teşekkür ederim, benim için bir zevkti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Röportajları
Non-FictionTüm wattpad yazarlarıyla röportaj. Kapak için @MRS-uzaylice teşekkürler