mrs_highbrow

93 16 9
                                    

İlk önce kendinden bahstsen güzel olur.
Adım Demet,18.yaşındayım.Üniversiteye hazırlanıyorum. Trabzon'da yaşıyorum.
Burayı nasıl keşfettin?
Burayı keşfetmeden öncede yazıyordum,bir arkadaşım bu sitede kitabını yayınlamaktaydı. Bana mesaj atarak kitabını bu sitede okuyup okumayacağımı sordu. Bende bu sayede yazdıklarımı yayınlayabileceğim bir fırsat elde etmiş oldum.
Kendi hikayelerinden favorin hangisi?
Getaway adlı kitabım.
Peki o kitabda favori repliğin hangisi?
Karar vermekte zorlansamda sanırım en sevdiğim repliklerden biri Mikayla kaçmaktan vazgeçtiğinde Harry'nin " Eğer istersen seni Chicago'ya geri götürür,seni rahat bırakırım yeter ki beni affet. Senden vazgeçmeye hazırım" dediği kısımdı.
Hiç hikayen için olumsuz tepki aldın mı?
Aslında aldığım görüşlerin çoğu olumluydu. Olumsuz olanlar kitabımdan çok paylaşım şeklim içindi.
Hiç telefon şakası yaptın mı?
Normalde telefon şakası yapmayı seven ya da düşünen biri değilimdir,ama kuzenim sağolsun onunla birçok kez yaptım.
Son olarak okurlarına bir şeyler söylemek ister misin?
Hepsine ayrı teşekkür etmek istiyorum. Bana olan destekleri için,olumlu olsa olumsuzda olsa düşüncelerini benimle paylaştıkları için emeğimin karşılığını verdikleri için,yanımda olup her konuda bana yardımcı ve destek oldukları için minnettarım. Eğer okurlarım olmasaydı belkife bu seviyeye ulaşmazdım,bu tutkumu keşfedemezdim. Eğer bugün burada bir amaca sahipsem,kendimden eminsem ve gelecekte ne yapmak istediğimi karar vermiş isem bunların hepsi ben bu serüvene başladığımda yanımda olan okurların sayesindedir. Bu arada benimle röportaj yapmayı teklif ettiğin için sana da ayrıca teşekkür ederim.
Ben teşekkür ederim,çok eğlendim.

Çok samimi yazarlardan biri bir kez daha teşekkürler.

Wattpad RöportajlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin