İlk önce kendinden bahseder misin?
Belki yaşım daha küçük, ama ben yaşın pek bir şey ifade ettiğini düşünmüyorum. Biraz yetenek, biraz azim. 2 yıldır bir şeyler karalıyorum lakin 7ye gidiyorum. Hayalimin hep kenar ucunda bir yerde, yazar olmak duruyor. Umarım ki hayallerim gerçekleşir neyse. İzmirin Çiğli ilçesinde yaşayan büyük umutlar taşıyan bir kızım sadece.
Büyük umutlar taşıyan küçük bir kızım sadece olacak.
Burayı nasıl keşfettin?
Ablam sayesinde. Yani. Burası ablamın gizli işlerini yaptığı bir siteydi benim için dördüncü sınıfa giderken. Ablama sorduğum da söylemezdi de. Bir gün yine telefonla uğraşırken yanına sinsice yaklaştım, uygulamanın adına bakıp tabletime indirdim. Ve şimdi burdayım işte.
Yazmaya nasıl karar verdin?
Bir çocukluk heyecanı. Sonra ise bir süru saçma sapan şey... 7ye geçtiğim de okulun edebiyat kursuna katıldım. Bu yolda istikrarla ilerlemeye niyetliyim de
Aklında farklı kurgular var mı?
Aslında bir sürü var, ama hepsi ya klişe, ya devamı gelmez.☺☺
:) Hiç olumsuz tepkiler aldın mı?
Kuzenimden, bir kere.
Şimdi değişik sorulara geçebilir miyim?
Tabii
Bilgisayarı elinle yoksa ayağınla mı açarsın?
Ruh halime göre değişir ya xhdhxhx
;) En komik anından bahseder misin?
Ya böyle anılarımı pek hatırlamıyorum böyle deyince, bu huyumdan nefret ediyorum...
:) Peki yaptığın en büyük çılgınlık?
Çatıdan çatıya atlamıştım 3 arkadaşımla beraber.
Diyelim ki en yakın arkadaşın kanunsuz iş yaptı polisi arar mısın?
Yaptığı suçun derecesine bağlı. Adam öldürmek, hırsızlık gibi büyuk bir suçsa, söylerim herhalde.
Peki bana sormak istediğin birşey?
Nasil bu akdar ponçik, foşik olabiliyorsun?
Ya beni utandırıyorsun :) Bu arada foşik ne demek bilmiyorum
Son olarak okurlarına ne demek istersin?
Ne diyebilirim ki; okurlar candır! Yağ çekmiyeyim tamam. Az bir farklı yazmayı denedim kitabımı. Siz de az bir heyecanla girip okursanız, öperim. Şaka şaka. Çook mutlu olurum. Öptüm.
:) Röportaj için teşekkürler. Umarım teklifine değdi. Tekrar teşekkürler
Asıl ben teşekkür ederim, iyi ki varsın!
Yahu böyle demen gözlerimi doldurdu. Bu güne kadar röportaj yaptığım tüm yazarlara tekrar ve tekrar teşekkür ediyorum. Röportaj yapmak isteyenler dediğim gibi ahu1335 adlı hesaba mesajını yollasın. Çünkü bu hesapta yazamaklar ilgili sıkıntım var. Ve değişik fikirleriniz varsa lütfen bana ulaşın. Başka şeyler yapalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Röportajları
Non-FictionTüm wattpad yazarlarıyla röportaj. Kapak için @MRS-uzaylice teşekkürler