BenanOfficial

101 13 6
                                    

İlk önce kendinden bahseder misin?

Olur, adım Benan,16 yaşındayım,lise 2' ye gidiyorum.Genelde yazı yazıyorum aslında.Müzik dinlemeyi severim,futbol maçı izlerim,Barcelona' yı tutuyorum.One Direction hayranıyım,onun dışında Damien Rice,Adele, Lana Del Rey vs.dinlerim.Yani kısaca böyle :)

Burayı nasıl keşfettin?

Buradaki popüler hikayelerin ismini arkadaşlarımdan duymamla oldu.Onlar buradan sürekli bir şeyler okuyordu ve ben de okumayı sevdiğim için merak ederek buraya üyü oldum,buraların eskisi sayılmam :)

:) hikayende favori repliğin hangisi?

"Sen burada yoksun ve....Güvende hissetmiyorum.Uyumak için hiç iyi bir gece değil." dedi üzgün ses tınısıyla.Bunu duymakdan nefret ediyordum.Bu üzgün ses tonunu duymaktan nefret ediyordum.

"Öyleyse yastığına sarıl ve bana sarılıyormuş gibi davran" diye bir öneride bulundum.

"Ama yastık senin gibi kokmuyor."

Sanırım en sevdiğim kısımlarsan biri burası.Yani favori repliğimi bulmak için yaklaşık bir saat ayırmam gerek çünkü çok kararsız bir yaöım var.Yani,beni duygulandıran ve aynı anda kalbimi ısıtan kısım bu,Nesta'nın sonda söylediği cümle :)

Burda favori yazarın var mı?

@LAboyhes, @_Baharr,@spiriteddolls, @jackwithfinn,daha bir sürü var.

En rezil anından bahseder misin?

Türkçe öğretmenimiz sınava çalıştırmak için sınıftan yaklaşık beş kişi çağırmıştı fotokopi odasına.En yakın arkadaşlarım vardı.Koltuklar da deriydi ve oturduğumuzda garip bir ses çıkarıyordu,hepimiz bana güldük ama ben gülmemi durduramadım.O kadar çok güldüm ki kıpkırmızı olmuşdum.Öğretmenimizde espiriyle karışık lavaboya gidip yüzümü yıkamamı söyledi ve ben de üst kattaki lavaboya çəkarak yüzümü yıkadım ama fotokopi odasına dönmedim.Çünkü gülme krizimin durmayacağını biliyordum.Beni o katın tuvaletinde aramışlar ama bulamamışlar.Sonra öğretmenimden özür dilemiştim.Galiba buydu :D

Hiç telefon şakası yaptın mı?

Arkadaşlarımla beraber çok önceden yapmıştık.

Hiç kendini fantastik filmde hissedip garip davrandın mı?

Hayır diyemem,hem yapmayan var mı ki? :D

Kitap veya çizgi film kahramanıyla arkadaş olsan kimi seçerdin?

Tom ve Jerry'den Tom'la arkadaş olmak isterdim :)

:) en sevdiğin oyuncu,model ve şarkıcı kim?

En sevdiğim oyuncu Michael Emerson,model Barbara Palvin ve şarkıcı....Şarkıcı çok var! Ama ven Niall Horan diyeceğim :)

:) uğurlu sayın var mı?

4 ve 13

Küçükken büyüdüğünde ne olmayı planlıyordun?

Öğretmen,iç mimar,modacı....Sayayım mı daha :D. Ama şimdi hiçbirini istemiyorum,garip değil mi?

Bu bir soru mu? :) Her neyse bir röportajcı olarak çok konuşuyorum.Bana sormak istediğin bir şey var mı?

Eveet,sen kitap yazamayı düşünmez misin burada?

Bilmiyorum.Aslında hem düşünüyorum,hem hayır.

Bence aklında iyi bir kurgu varsa sen de bir dene :)

Tamam.Son olarak okurlarına bir şey söylemek ister misin?

Onları düşündüklerinden daha çok,çok,çok seviyorum.Eğer hala yazmaya devam ediyorsam,başarımı artırıyorsam onların sayesinde.Kendilerine iyi baksınlar ve onlar da sadece okuyorlarsa yazmayı mutlaka denesinler,bence yazmak terapi gibi bir şey.Ve her durumda onlarlayım.

Röportaj için çok,çok,çok teşekkür ederim.Çok samimi birisin.Seninle konuşmak iyi geliyor.Tekrar teşekkür ederim.Kucak dolusu öpücükler.

Asıl ben teşekkür ederim,sen de çok sıcakkanlıydın,çok tatlı bir rportaj oldu benim için de.Benden de sana kocaman sarılmalar. :)

Çok samimi yazarlardan bir tanesi daha.Çok keyif alarak yaptığı röportajlardan biri.Gerçekten çok eğlendim,çok sevindim.Bir kez daha teşekkürler.

Wattpad RöportajlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin