İlk önce kendinizden bahseder misiniz?
29 yaşında tam zamanlı çalışan ve lisansüstü eğitimine devam eden ve yazma konusunda kendini geliştirmeye çalışam biriyim. Yirmi yıldır hikayeler yazıyorum. İki sene önce hikayelerimi ve yazılarımı çeşitli platformlarda yayınlamaya başladım. 5-6 yıldır farklı konularda araştırmalar yapıyorum. Amacım topluma faydalı olabilecek yazılar ve kitaplar yazmak.
Burayı nasıl keşfettiniz?
Burayı ekitap arayan eşim buldu 2013te. Bana önermişti ama ben basılı kitap okumayı tercih ettiğimi söylemiştim. O sırada yazılarımı ve hikayelerimi toparlamaya çalışıyordum. İnternette yoruma açık yerlerde yayınlayıp kendimi geliştirmek istiyordum. Köşe yazılarımın yayınlanması için yıllarca hayalini kurduğum bir yere başvurdum ve kabul aldım. Hikayelerimi yayınlamak için araştırdığımda en geniş platformun burası olduğunu gördüm ve üye oldum.
Yazarken nelerden ilham alırsınız?
Gerçek hayattan, hayallerinden, rüyalarımdan, toplumsal olaylardan ilham alıyorum
Başarınızın sırrı nelerdir?
Wattpad'de başarılı olmamın en önemli sebebi bence Wattpad'de hiç olmayan konuları işlemem
Daha yazacak mısınız? Aklınızda farklı kurgular var mı?
Tabii. Daha yazacak çok kurgum var.
Önceden başladığım sömürge ve ters kadrajla başlayacağım
Yeni wattpad yazarlarına önermek istediğiniz bir şey var mı?
Yeni yazarlar diğer yazarları okumalı özellikle keşfedilmemiş yazarlara destek olmalılar. Wattpadi iyi inceleyip klişe değil wattpadin eksik olduğu konuları yazmalılar. Bol bol okumalılar ve heveslerini kıracak hiçbir şeye kulak asmamalılar.
Peki bana sormak istediğiniz bir şeyler var mı?
Röportaj için mi?
Evet
Yok çok telekkür ederim :)
Röportaj için teşekkür ederim. Zamanınızı ayırdığınız için çok sağolun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Röportajları
Non-FictionTüm wattpad yazarlarıyla röportaj. Kapak için @MRS-uzaylice teşekkürler