wonderhell

190 20 3
                                    

İlk önce kendinden bahseder misin?
Merhaba ben Karya 17 yaşındayım ve İzmir'de yaşıyorum. Şu an bu bölümde nelerden bahsetceğim hakkında bir fikrim yok,çünkü bu ilk röportajım ahahha. Yazmayı severim,hatta çok severim. 6.sınıfta Facebook sayfasına yazmaya başladım. O da FanFiction'du.
Kendi yazdığın hikayeler içinde favorin hangisi?
Yaşadığım duygulara göre değişiyor. Eğer çok mutsuzsam birden Face to Face'i yazmak hoşuma gidiyor,mutluysam Married ya da Come With Me'yi yazmak hoşuma gidiyor ahha.
Peki o hikayeler içinde favori repliğin hangisi?
P.S: Flora kitabında Cassandra elinde pirasa tutarken,"Sherk'in penisine benziyor" demesi ahahah.
:-) baş ucu kitabın var mı?
Ahahhahah bu belkide sorulan en basit soru ahaha elbette var.
En rezil anından bahseder misin?
Tamam ahahah hoşlandığım çoçukla çıkmaya başlayalı 1 hafta olmuştu. Bir de benden büyüktü bu rezilliğimi ikiye katlıyor. Her neyse o gün hastaydım. Servise bindim çok güzel konuşuyorduk,hapşırdım. Burnum aktı anında elimi burnuma koydum. Sonra bana dikkatlice baktı. "Neden konuşmuyorsun?" Dedi ben de "peçete getir" Dedim. O an bir gülmeye başladı. Sonra herkes bize baktı. Onlarda güldü. Gülerek bana peçeteyi uzattı. Burnumu sildiğimdeki utangaçlığımı anlatamam! Ve o yüzüme bakıp sürekli güldü ahah çok kötüydü! Bir hafta dalga muhabbeti oldum.
:-) :-) :-) ne tür insanlara gıcık olursun?
YALANCI! Önyargılı ve onun kadar gıcık kaptığım kendi bir şey sananlar. O tür insanlara dayanamıyorum zaten çevremde bulundurmamaya çalışıyorum. KANIMI EMİYORLAR!
Bir kitap veya çizgi film kahramanıyla arkadaş olsan bu kim olurdu?
Cadıların keşfi kitabından Matthew ile arkadaş olmayı seçerdim. Onun kadar bilgili,zekası ile ince espiri yapmayı başaran ve hayatının her yılını farklı heyecanla dolu olan birisini tanımıyorum. Geçmiş yıllarda onunla arkadaş olup yaşamak ve dünyaya biraz farklı bir açıdan bakmak isterdim.
Hiç telefon şakası yaptın mı?
Hayır,öyle şeyleri hep çocukça bulmuşumdur ahah yapılan şakanın,karşısındaki insanda oluşan tepkiyi izlemek taraftarıyım!
Hiç şarkı söyleyip garib dans yaptığın oldu mu?
Bu resmen okuldaki sıradan günlerim ahah her sabah,her öğlen ve her okul çıkışı o iğrenc sesimle şarkıyı söyler ve dans ederim hahah 11 olma havası falan ahaha.
Peki kendini fantastik filmde hissedip garip davrandın mı?
Arkadaşlarımın kaykayları vardı. Kapalı alanda gözlük takarak alışveriş merkezinde sanki batman'ın arabasını sürüyormuş gibi davranıp " çekil ben geliyorum" diye konuşmuçtum. Sonrasında düştüm tabii o ayrı bir mevzu. O an anın büyüsü ile kendimi havalı bir süper kahraman hissettim...Ama sadece hissettım dışarıdan ezik gibi göründüğüme yemin edebilirim ajsjdjd.
:-) uğurlu sayın var mı?
Hayır ahah onlar batıl inanç gibi...Garip.
Peki bana sormak istediğin bir şey var mı?
Sadece sana teşekkür etmek istiyorum. Beni röportajına değer bulduğun için,çok mutlu oldum.
Son olarak okurlarına bir şey söylemek ister misin?
Evet beni okudukları için ve gerçekten yorumlarında beni güldürdükleri için teşekkür ederim. Benimle konuşmalarına bile minnettarım gerçekten en geniş mizah sahibi okuyuculara sahibim ahahah.
Sana da çok teşekkür ederim. Çok eğlendim ve çok mutlu oldum röportaj için. Çok samimi davrandın çok sağol.
Ah ben teşekkür ederim,ne demek.

Wattpad RöportajlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin