ruhsuzkelebeK_

52 10 0
                                    

İlk önce kendinden bahseder misin?

İstanbulda yaşıyorum. Asosyal gibi günün yarısını odama kapanıp kitap okuyarak geçiyorum. Tüm harçlıklarımı kitaplara yatırıyorum demeden de geçemiycem :) Ayrıyetten de yazı yazarak kendimi geliştirip hayal gücümü genişletiyorum.

:-) Burayı nasıl keşfettin?

Geçen sene arkadaşım Wattpad ten bir kitap okuduğunu ve birçok daha kitabın harika olup bizi Wattpad'e yönlendirdi. Ben üye olduktan sonra tavsiye ettiği kitabı okudum derken bir bakmışım neredeyse bağımlı hale gemişim.

Nasıl yazmaya karar verdin?

Ortaokul dönemim birsürü kavgalarla geçti. İnsanların karakterleri daha oturmamıştı tabi. Bir gün başka bir kavga çıktı ve ertesi günü okula erken geldim. Canım sıkılmıştı.zihnim çaresiz ve hayal kırıklığına uğramıştı. Ve birkaç sözcük aklıma karıştı derken birinci bölüm yazıldı. Kısacası okulda yazmaya başladım. En son kitabım yani Umudun Notalarında ise geceydi saat. İlhamlar dolanıp dolanıp geliyprdu adeta. Leptopu açtım ve içimden gelen hissettiğim herşeyi oraya yazdım. Açıkçası iyi geldi. Tüm acılarım dindi. Yazmak benim acılarıma merhem oldu. Bence yazabilen herkes yazmalı...

Yani ortaokuldaki kavgalarım beni yazmaya teşvik etti kısaca :)

:-) Yazarken nelerden ilham alırsın

Müziklerden ilham alırım tabikide. Birde ruh halim kötü olduğunda öyle bir ilham gelirki kimse beni tutamaz :)

:-) Hiç olumsuz tepki aldın mı?

Ah tabikide aldım. Muhtemelen olumsuz tepki almayan yoktur böyle bir ortamda. :)

Peki bunlar seni nasıl etkiledi?

İlk başlarda sinirimi bozdular ama yinede kendime hakim oldum. Zaten bana inat bir eksiklik aramaya çalışıyolardı :) öyle işte..

Şimdi röportajın geleneği olan değişik sorulara geçebilir miyim?

Tabi ;)

Bilgisayarı elinle mi açarsın ayağınla mı?

canım sıkıldığında eğlence amaçlı ayağımla açmışlığım olmuştu ;)

:) En yakın arkadaşın kanunsuz iş yaparsa polisi arar mısın?

Tabiki aramam sonuçta birgün ona işim düşerse ona bu yaptığımı hatırlatırım kfkfkdkdkdk

Peki bana sormak istediğin bir şey var mı?

Teşekkür ederim bu röportaj için ve uzun bir röportaj olması güzeldi :)

Son olarak okurların için demek istediğin bir şeyler?

Sizleri seviyorum.

Röportaj için teşekkür ederim. Çok eğlencelisin. Tekrar teşekkürler

Rica ederim asıl ben teşekkür ederim ;)

Wattpad RöportajlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin