İlk önce kendinizden bahseder misiniz?
Merhaba, ben Sevimay, 22 yaşında, üniversite son sınıf öğrencisiyim.Kendimle ilgili başka bahsedecek bir şey bulamıyorum, genelde böyle konularda zorlanırım, bu arada bu benim ilk röportajım :')
Wattpad'ı nasıl keşfettiniz?
Facebook'ta bir arkadaşımın sayfaları beğendiğini görünce merak edip incelemiştim o zamanlar meraklı directioner zamanlarımdı, çiçeği burnunda bir hayrandım :D hayran kurgularla işler iyice bağımlılık derecesine gelmişti, bu şekilde başlayan wattpad maceramın üçüncü senesindeyim :)
:-)hikayelerini yazarken nelerden ilham alıyorsun?
Müzik. Gerçekten sevdiğim, anılarımla birleşen ve anlamlı sözleri olan şarkılar olmasaydı çoğu hikayemin ortalarında bir yerinde takılır kalırdım. Müzik listelerim benim için çok önemli.hiç hikayen için olumsuz tepki aldın mı?
Evet! Bir defasında, yaptığı işe önem veren herkes gibi, özenerek ve detaylarını günlerce düşünerek yazdığım, hala devam eden bir hikayemin yaklaşık yirmi bölüme ulaştığı bir zamanda, bölümleri bir iki günde bitirip her bölüme olumsuz yorumlar bırakan birisi vardı. O sıralarda hikayeyi yazmakta zorlanıyordum ve zaten hayatımda bana iyi hissettiren tek şeyi de yapamadığım için mutsuzdum. Ben bunun gibi zamanlarda kendime acımasız davranan biriyim. Böyle bir dönemdeyken bir de üstüne öyle yorumlar alınca şok olmuştum. Ama sonra o kişinin de fikrini biraz da olsa değiştirdim diye düşünüyorum, son zamanlarda hikayemi aksattığım için (evet biraz tembel ve mızmız bir -acemi- yazarım) okuyan pek yok, o kişiyi de göremiyorum ancak en son yaptığı yorumlar olumluydu. Hakkımda ve yaptığım işler için kötü bir şey düşünülürse bunu düzeltmeye çalışırım.
Başka gizli yeteneklerin var mı?
Sanırım yok kskdks sadece yazıyorum
Tamam şimdi bir kaç şapşik ve değişik sorular sorabilir miyim?
Ayy en sevdiğim! Evet evet lütfen
En komik anından bahseder misin?
O kadar çok var ki.. Ama kolaya kaçıp içinden en güncelini seçiyorum. İki hafta önce arkadaşımla alışverişe çıkmıştık, mağazanın birinde arkadaşıma söylediğim bişey yüzünden kendimizi kasarak gülmemeye çalışıyorduk, yine de hafiften kısık kahkahalar kaçırmıştık tabiki. Yakınımızda kıyafet katlayan yirmili yaşlardaki mağaza personeli bayan, kendisine güldüğümüzü sanıp "Bayanlar, bayanlar komik olan nedir?" diyerek rapçi nigga tripleriyle peşimize takıldı. Biraz tartışma gibi bişey geçti aramızda, verilen tepkiler çok komikti, ama bir klasik olarak, anlatınca o kadar komik olmuyor :D
:) Hiç kalabalık ortamda durduk yere glüdün mü?
Durduk yere olmadı hep bir sebebim olmuştur, ama sağlam gülerim, genelde güldüğümde etrafımdakileri de gülüşümle güldürüyorum
Bir kitabını basdırsan bu hangisi olur?
What's the next move? Diye bir hikayem var, ilk göz ağrım. Sanırım bunu isterdim, adını değiştirmek gibi önemli değişiklikler yaptıktan sonra :') ilk bebeğim olmasaydı sanırım biraz çeliştiğim bir diğer kitabımı, spoonful of love'ı bastırmak isterdim. Hep hayran kurgu yazıyorum, onları yazmak beni daha mutlu ediyor
Peki bana sormak istediğin bir şey var mı?
Ben genelde mahalle bakkalı diye tanımlarım kendimi, bir avuç sevenim okuyanım var, burdaki çevrem epey sınırlı. O yüzden teklifini görünce şaşırmıştım. Sen beni nereden buldun?
Aslında seni çok önceden keşfitmişdim "going back to the start" adlı kitabını okuyarak. Ama röportaj teklif etmeye çekinmiştim. Ama sonunda teklif ettim. Öyle işte
Aaa evet şu yüz üstü bıraktığım hikaye..
:-)Son olarak okurlarına bir şey söylemek ister misin?
Okurlarım... Biriciklerim, sarılmaya kalkışsak hepsine aynı anda sarılabileceğim sayıdaki arkadaşlarım, hepinizin varlığını hissetmeye , yorumlarınıza çok ihtiyacım var. Yazmak benim için hayatta yaparken nefes alabildiğimi hissettiğim tek eylem. Lütfen beni bu yolda yalnız bırakmayın. Hep buralarda olun, desteğinize ihtiyacım var. Benimle konuşmak isteyen herkes bana ulaşabilir, kim ilgi isterse onu kucaklarım. Mutlu olun, sevin sevilin.(bu daha çok ödül aldıktan sonra tüm dünyaya mesaj veren sanatçı konuşması gibi oldu ama sksks idare edin)
:-) :-) röportaj için teşekkür ederim. Çok tatlı birisin. Seninle konuşmak güzel. Umarım sıkılmadın. Tekrar teşekkürler.
Hiç sıkılmadım asıl ben teşekkür ederim sen de çok tatlı birine benziyorsun, umarım tekrar karşılaşırız :')
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Röportajları
Non-FictionTüm wattpad yazarlarıyla röportaj. Kapak için @MRS-uzaylice teşekkürler