İlk önce kendinizden bahseder misiniz?
Tabii. 16 yaşındayım. Lise 3.sınıf türkçe-matematik bölümü öğrencisiyim. Directioner'im,kitap okumayı severim,üşengeç biriyimdir.
Burayı nasıl keşfettin?
Wattpad'ı yakın bir arkadaşımdan öğrendim benimde hesap açmamı güzel hikayeler olduğunu söyledi o zaman keşfettim yani. Yaklaşım 2 yıldır Wattpad kullanıyorum.
En çok keyif alarak yazdığınız hikayeniz hangisi?
Tabii ki "I hate you" çünkü "Trouble" her ne kadar ilk göz ağrım olsada çok amatördü.
Peki hikayelerinizde favori repliğiniz hangisi?
"I hate you" dan
"Biz parçalandık" dedim
"Parçalar bir araya gelebilir"dedi.
Hiç One Direction ile bağlantı kurdun mu?
Ne yazık ki. Bir çok hayranları var ve onlarla bağlantı kurabilmek cidden çok zor. Türkiye'ye gelmediklerini varsayarsak daha zor. Tüm directionerler gibi bende bağlantı kurmak isterim yani.
En rezil anından bahseder misin?
Şuan aklıma gelmiyo ama yakın bir zamanda olan rezil anımdan bahsedim. İngilizce kursuna gidiyorum ve derste hocanın konuşmak için sorduğu "How old are you?" sorusuna dalgınlıkla "I'm fine" demem ve bütün sınıfın gülmesi benimde kendime gelip kahkaha atmam hoş değildi yani. Hoca da bunu baya alaya almayı unutmadı tabi.
Hiç telefon şakası yaptın mı?
Tabii ki her kes yapmıştır yani bir kerede olsa 9.sınıfta yapıyordum.
Hiç kendini fantastik filmde hissedip garip davrandığın oldu mu?
Fantastik filmde hissedip garip davrandığım olmadı ama arada arkadaşlarımın yanında garip davrandığım oluyor.
Peki hiç garip garip şarkı söyleyip,dans ediyor musun?
Garip garip sarkılar söylüyorum arada salakca yaptığım hareketlere de dans denirse evet.
Son olarak okurlarına bir şey söylemek ister misin?
Okurlarıma edebiyat kaygısı güdmeden yazdığım halde hikayemi okudukları ve beğenilerini sundukları için çok teşekkür ederim, klassik durabilir,ama hepsini öpüyorum.
Çok teşekkürler röportaj için,çok eğlendim,çok samimiydin.
Bende çok eğlendim,teşekkür ederim canım.Çok güzel yazarlardan olan " xxSadistxx" ile de röportaj bitti. Çok eğlenceliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Röportajları
Non-FictionTüm wattpad yazarlarıyla röportaj. Kapak için @MRS-uzaylice teşekkürler