moonlightlena

113 8 5
                                    

İlk önce kendinden bahseder misin?

Adım Hayat. Uhm, wattpad'de yaklaşık 2 yıldır kitap yazıyorum ama diğer hesabım kapandığı için 1 yıl önce bu hesabımı açtım. Koyu bir Belieber ve Selenator'um. Sanırım başka bahsedeceğim birşey yok. :)

:) Burayla nasıl tanıştın?

Telefonumu ilk aldığımda AppStore'dan uygulamaları inceliyordum. Sonra bu uygulamayı biraz inceledikten sonra indirdim ve işte şuan buradayım :3

:) Yazmaya nasıl karar verdin?

Zaten birşeyleri kendi çapımda genişletmeyi, üretmeyi seviyordum. Sanırım kitap yazmanın havalı olduğunu düşündüm. Sonra zaten bağlandım. Gayet güzel kitaplar yazmıştım 32K okunmaya kadar yükselmişti ama ne yazık ki hesabım kapandı.

Ay bu çok kötü. Hiç olumsuz tepkiler aldın mı?

Evet bazen gerçekten insanların yazdıkları şeyler beni kırıyor. Ama her zaman tepki almıyorum sadece insanlar sadece kendi görüşlerine ve zevklerine göre konuşuyor benim düşüncelerimi önemsemiyorlar.

Peki bunlar seni nasıl etkiliyor?

Her insan gibi bende üzülüyorum ve sinirleniyorum. Bunlar beni aynı zamanda çok kırıyor. Çok sıkılmıyorum, aslında çok takmamaya çalışıyorum.

Yazarken nelerden ilham alırsın?

Yazarken genellikle gerçekten etkilendiğim olaylardan ya da şarkıların sözlerinden ve hissettirdiklerinden ilham alırım.

Bazen çok güzel bir şekilde ilham geliyor yazıyorum, çok güzel yazdığım halde okunmadığında üzülüp siliyorum :Ddsğaia

:) Şimdi gelenek hali olan değişik sorulara geçebilir miyim?

Evet laşqşqldlwğw

En komik anından bahseder misin?

En komik anım, pekala. Bir keresinde arkadaşlarım ve ben dışarıda oturup konuşuyorduk ve birden sağnak başladı. Her tarafımız ıslanmıştı eve girmek için apartmana gittik ama kapının önüne ağaç devrilmişti ve içeri girememiştik.. Yanımızda telefon da yoktu öylece kapı önünde yağmur yağarken 3 saat boyunca beklemiştik. Böyle anlatınca pek komik olmadı ama yaşamak ve hissetmek çok farklıydı :şağaeüeüqiqiq

:-) Evet bilirim öyle anıları. Peki bana sormak istediğin bir şey var mı?

Mesela sence nasıl okumalarımı yükseltebilirim? :şaşwğdşwğw

Hm tamam ciddi ciddi cevaplandırmaya çalışıyorum :) Herkes ünlü olmak istiyor evet ama maalesef ki herkes o kadar bazı yazarlar gibi ünlü olamaz. Okurlarına geldikde bence bol bol kitap okuyup eleştiri yapmalısın. İnsanlarla iletişime geçmeli onlarında senin kitaplarını okumasını nazikce istemelisin. Kendi gibi keşfedilmemiş yazarlardan başlamalısın. Seni takip edenlere güzel mesaj yollayıp onların gönlünü almalısın ki sonradan takibi bırakmasın ve böyle davranışını görüp seni daha iyi tanımaya çalışsın. Mesajlara cevap vermelisin. Ve en esası da sabır. Hikayelerini asla silme ve umutsuzluğa kapılma okunmuyor diye. Bir arkadaşımın güzel bir sözü vardır. "Herşey şimdiden ibaret değildir" diye.

Neyse son olarak okurlarına ne demek istersin?

Onları seviyorum ve yanımda olanlarla beraber umarım kitabımı tamamlarım. Umarım hiçbir zaman beni kötü biri olarak görmezler :)

Röportaj için teşekkürler. Umarım teklifine değdi

Çok güzel bir deneyimdi benim için :3

Wattpad RöportajlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin