LikeaBerr

63 4 4
                                    

Ilk önce kendinizden bahseder misiniz?

İstanbul'da oturuyorum. Lise'ye gidiyorum, mor rengş severim ve iki seneyş aşkındır Belieber'ım. Sonra Lovatic, sonra da 5sosfam oldum. Koreye ilgim var, en yakı arkadaşım sayesinde başladı bende de. Exo adlı grubun fanfictionlarını okumayı severim. Bir yılı aşkın boyunca full watty'de kitap okudum. Sonra ise geçen yaz yazmaya kaear verdim ve bundan önce yazdığım hikayeleri de sildim.

Burayı nasıl keşfettin?

Facebook'ta eskiden admin olduğum sayfaya girmiştim ve bir tane gönderi gördüm, wattpad diye bir siteden bahsediyordu. Ben de merak ettim, girdim. Böyle.

Yazarken nelerden ilham alırsın?

Herhangi bir şeyden, belli bir şeyi yok. Mesela kaldırımda yürürken aniden ilham gelebilir. Çokça ilham aldığım bir şey var, şarkılar. Şarkılardan alıyorum çoğunlukla.

En çok keyif alarak yazdığın hikayen hangisi?

Secret Number

Peki o hikayede favori repliğin?

Yok, henüz

Hiç hikayen için olumsuz tepki aldın mı?

Evet, aldım

Bu seni nasıl etkiledi peki?

İlk başta yazma isteğim gitti. Ama sonra yazmam gerektiğini söyledim kendime çünkü insanlar beğenmek zorunda değil. Yani kötü tepkilere de alışmak lazım.

Burada sevdiğin bir kaç yazarı bizimle paylaşır mısın?

Sevdiğim bir yazar yok

Ama bu kimseyi sevmiyorum demek değil,

Yaptığın en büyük çılgınlık neydi?

Hatırlamıyorum

Bilgisayarı elinle yoksa ayağınla mı açarsın?

Artık bilgisayar kullanmıyorum ama her ikisiyle de

Aladdin'in sihirli lambası sende olursa dileyeceğin 3 dilek ne olur?

Sağlık, mutluluk ve üç dilek hakkı daha dilerim

Seni en iyi anlata cümle nedir?

"Acı hissedilmeyi talep eder." Olabilir

Sence sen ciddi yoksa komik misin?

Sanalda ciddi, gerçekte komik dengesizim yani

:-) Peki bana sormak istediğin bir şey var mı?

Yok :)

Son olarak okurlarına bir şey söylekek ister misin?

Onları seviyorum. Kitaplarımı okuduğu için tekrar teşekkür ediyorum. :)

Röportaj için çok teşekkür ederim.Kucak dolusu sevgiler.Tekrar teşekkürler

Ben de teşekkür ederim benimle röportaj yapma inceliğini gösterdiğin için.









Wattpad RöportajlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin