holystylesx

75 7 0
                                    

Ilk önce kendinden bahseder misin?

Adım Gülen,20 yaşındayım ve İstanbul'da yaşıyorum.Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik okuyorum.

Burayı nasıl keşfettin?

Üç yıl kadar önce facebook'taki hikaye sayfalarında fanfiction okuyordum.Orada Wattpad'da tanınmış hikayeleri falan çeviriyorlardı,sonra ben kaynağından okumayı tercih edip buraya taşındım.

En çok keyif alarak yazdığın hikayen hangisi?

Yazma konusunda biraz tembel ve düzensizim,yazıp yayınlamadığım birkaç hikaye var,en keyif alarak yazdığımda onlardan biri.Bir Larry Fanfiction :)

Peki hikayende favori repliğin hangisi?

Replik değil ama esas kızın ayrıldığı eski sevgilisinin evine gidip kavga ettiği bir kısım vardı.Orayı yazarken çok eğlenmiştim.Sayılır mı? :)

:) Sayılır,gizli yeteneğin var mı?

Yok malesef xbzjbx.

Bir çizgi film veya kitap kahramanıyla arkadaş olsan bu kim olurdu?

Marslı'dan Mark Watney veya Harry Potter'dan Hagrid.

Ne tür insanlara gıcık olursun?

Nerede susup nerede konuşması gerektiğini bilmeyen,ikiyüzlü ve sözünde durmayan insanlara inanılmaz gıcık olurum.

Kitap basdırmayı düşünüyor musun?

Kitap basdırmak derken kendi yazdığım kitap manasındaysa hayır, henüz o seviyede olduğumu sanmıyorum :D

Son olarak okurlarına bir şey söylemek ister misin?

Bu hikayeyi yazarken ya da buraya koyarken bu kadar kişinin okumasını hiç beklememiştim.O yüzden herkese vakit ayırıp okudukları için teşekkür ederim.Hepiniz harika insanlarsınız :)

Röportaj için çok teşekkür ederim,çok samimi birisin.Bir kez daha teşekkürler.

Rica ederim,benim için bir zevkti.

Wattpad RöportajlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin