İlk önce kendinden bahseder misin?
Evet. Ben. Müzik dinlemeyi, kitap okumayı, film izlemeyi severim. Genellikle çok sulugöz,duygusal biriyim. Kenardan izlerken çok kaba biri olduğum düşünülür. Hani şu kötü kız tipleri var ya öyle bir şey ama cidden öyle değilim. Bazı arkadaşlarla oldukta çok çılgın birine dönüşebiliyorum. Hiç bir zaman 'seni seviyorum' sözünü kullanmadım. Asla birine seversem onu sevdiğimi söyleyemem. Sadece wattpad üzerinden birini çok sevdiğimi yazdım oda gerçekten çok sevdiğim yazardı. Sevdiğim insanları sinir etmeyi severim. Bazıları düşüncelerim için bana çatlak veya deli diyor. Gerçek hayatta hiç iletişim kurmayı beceremem. Öyle yani...
Burayı nasıl keşfettin?
Burayı sanırım yıllar önce keşfetmişdim. Ama 'sev ya da nefret et' hikayesini okumak için kayıt olmak istemiştim sonra vazgeçmiştim. Ama 'Rain' adlı hikayeyi okuduktan sonra kayıt olmuştum. Ama sonra o kullandığım hesabın şifresini unuttum. Sonra da bunu açtım. Yani wattpad'a kayıt olma sebebim o iki hikaye.
Peki o hikayelerden başka sevdiğin hikayeler var mı?
Tabi kii. Kayıt olduktan sonra bir sürü hikaye okudum. Ve bir çok sevdiğim hikaye var?
Şu öve öve bitiremediğin yazarı söyler misin?
:) Yok ya bence kalsın. İlanı aşk gibi. Hayır zaten mesaj atarak başının etini yemişliyim var. Birde reklam yapmayayım. Belki kendisi bilir. Biliyorsa selamlar.
Peki başka sevdiğin yazarlar?
Çok var. Ama onun yerini tutamazlar. Onun sadece yazdıklarını değil herşeyini seviyorum
Buraya kaylt olduğundan beri neler değişti?
Bilmem. Aslında öyle değişen pek bir şey olmadı. Sadece tanımadığım insanlarla iletişim kurmayı seviyorum. Tabi ki böylesine. Görmeden. O yüzden sırf wattpad'a bağlanıp kalmak istiyorum.
Bir gün o sevdiğin yazarla karşılaşırsan ona neler söylersin?
Haha o bana kalsın
Ağzından laf almak olmuyor ya. Adını bile yanlışlıka olsa bile söylemedin. En başarılı ve sevdiğin 4 yazarı sıralar mısın?
Ya şimdi nasıl söylesem. Bence bir çok başarılı yazar var ve birçok sevdiğim yazar var. O yüzden birini söyleyip diğerini söylememek olmuyor.
En yakın arkadaşın kanunsuz iş yaparsa polisi arar mısın?
Bilmem ya o zamana bağlı
Çocukluğundan beri ne olmak istemişsindir?
Aslında bir çok şey. Önce doktor olmak istedim. Sonra öğretmen sevdası geldi. Sonra "hayır ya çocuklara ders vermem" deyip bu sevdadan da vazgeçtim. Sonra senin gibi dedektiv sevdası başladı. Ama fazla korkak gözüküyorum galiba. Babam aynen şöyle söyledi. "Ya kızım saçamalama. Sen birden ceset görsen neyaparsın? Hemen kötü vaziyyete düşüp bayılırsın. Sonra gelenler hanginizin gerçek ölü oluğunu bilemez" Bende vazgeçtim. Sonra astronot olmak istedim. Nedense buda bir heves çıktı. Aslında şimdi de aklımın bir köşesinde. İyi ki hatırladım. Sonra psikolog olmaya karar verdim. Ama dediğim gibi insanlarla iletişim kurmakta zorlanıyorum. Kendi kendime aynen şöyle dedim "Eğer beni psikilog olup insanları dinleyip onlara akıl fikir verirsem çok geçmez benim kendime psikolog gerekli olur" Eve buda gitti. Şimdi geldik müzik hevesine. Onuda sağolsun öğretmenim kaçırdı.
Vay canına :) Hiç kalabalık yerde durduk yere güldün mü?
Hayır hiç başıma gelmedi.
Kitap kahramanıyla arkadaş olsan kimi seçerdin?
Hmm...Sanırım Harry Potter. Ya da Yeşil Yol'dan John Coffey.
Bana sormak istediğin bir şey?
Şu röportaj bitsin sorucam zaten.
:) Anladım ben seni. Röportaj için teşekkür ederim fıstık. Seni seviyorum. E bir zahmet sende bir şey söylesen.
Bende. Asıl ben teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Röportajları
Non-FictionTüm wattpad yazarlarıyla röportaj. Kapak için @MRS-uzaylice teşekkürler