İlk önce kendinden bahseder misin?
Adım Cansu.13 yaşındayım.Yaşım küçük biliyorum,ama hikâye yazmayı ve okumayı çok seviyorum.Müzik hayat felsefem, öyle işte xksjxlsk
Wattpad maceran nasıl basladı?
Bir arkadaşımdan görüp,hesap açmıştım.Hatta ilk kullanıcı adım selenaatrueelovee idi.İlk olarak Harlena hikâyesi yazmaya başladım.Adı da Harlena idi.Her kitabı bir bölüm olarak yayınlıyordum, o zaman cahildim :) Daha sonra kendimi geliştirdim ve şuan bu durumdayım.
:-) Hikayelerini yazmak için neden ilham alıyorsun?
Hikayelerimi yazarken,müzik dinliyorum.Özellikle Selena'nın Revival albümünü,Justin'in de Purpose albümünü.İçime birden yazma isteği geliyor nedenini bende bilmiyorum.Daha önce çektiğim üzüntüleri aklıma getiriyorum bazen,ne kadar okunacağını düşünüyorum,öyle yazıyorum.
Selena Gomez'i nasıl keşfettin?
Disney de Waverly Büyücüleri izlerken keşfettim.Çok hoşuma gitti.O zamanlar 3. Sınıftaydım ve onun hakkındakileri öğrendim.İlerleyen zamanlarda daha çok bağlandım ve Selenator oldum.
En favori hikayen hangisi?
Favorim Light.Öylesine yazmaya başlamıştım ve okundu.
Peki o hikayede favori repliğin hangisi?
Doğruyu söylemek gerekirse,favori bir repliğim yok.Ama eğer bir replik seçeceksem,Justin'in Selena'ya aşkını itiraf ettiği bölümü seçerdim.
Wattpa de sevdiğin birkaç yazarı bizimle paylaşır mısın?
@obsidiyensever hikâyeleri hoşuma gidiyor.
Hiç hikayelerin için olumsuz tepki aldın mı?
Bir kişi bir bölüme saçma demişti,ama rastlamadım.
En komik anından bahseder misin?
Sanırım sınıfta bağıra bağıra şarkı söylememdi,sınıftakiler için çok komikti ama benim için utanç verici. :)
Bilgisayarı elinle yoksa ayağınla mı açarsın?
Ya buda sorulacak soru mu,tabi ki ayağımla lcskxksksjs :)
:-) Seni en iyi anlatan cümle?
Valla ne yalan söyliyim hiçbişey bulamıyorum,bu soruyu geçsek cldkckdnd
Peki bana sormak istediğin bir şey var mı?
Kaç yaşındasın odjekdkdkd
:-) 16
Son olarak okurlarına bir şey söylemek ister misin?
Hikayelerimi okuduğunuz için teşekkür ederim!
Röportaj için çok teşekkür ederim.Çok samimi davrandın.Tekrar teşekkürler
Asıl ben teşekkür ederim benimle röportaj yaptığın için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Röportajları
Non-FictionTüm wattpad yazarlarıyla röportaj. Kapak için @MRS-uzaylice teşekkürler