justinconda

81 19 15
                                    

İlk önce kendinden bahseder misin?

adım ayşenaz fakat ben naz'ı tercih ediyorum,14 yaşındayım ve 8.sınıftayım. belieberım ve modellere-özellikle kendall jenner'a- karşı bir takıntım var. müzik dinlemeyi ve resim çizmeyi severim,ayrıca selenator ve honeybaby'im,bu kadar sanırım.

Burayı nasıl keşfettin?

her zaman bir şeyler yazar ve okurdum,kim olduğunu hatırlamıyorum ama biri bana her ikisini birden yapabileceğim burayı önermişti,bu şekilde oldu.

Yazmaya nasıl karar verdin?

insanlarla yazdığım tüm çirkinliği paylaşıp,onları zehirlemek istiyordum,lol. şaka bir yana durmadan fanficler okuyordum ve "neden bende denemiyorum ki?" demiştim,böyle gelişti.

:) Yazarken nelerden ilham alırsın?

justin. kesinlikle vereceğim tek cevap o,genelde ondan bir şeyler dinleyip,onun fotoğraflarına bakarken yazarım,ilhamım o.

Hiç olumsuz tepkiler aldın mı?

kendi ficlerim için sanırım hayır. ama sayılırsa about kendall jenner kitabımda hem kendall için,hem de kendi şahşıma dair bir sürü olumsuz tepki aldım,pek dert değil.

Peki yazarken hiç zorlandığın bölümler oluyor mu?

Her bölüm desem? Kendi yazdıklarımı genel olarak beğenmem zaten ve insanlarda benim gibi düşünmesin diye çok uğraşırım.

Şimdi röportajlarımın geleneği olan değişik sorulara geçebilir miyim?

tabii ki,lol.

Bilgisayarı elinle mi ayağınla mı açarsın?

elimle çünkü ayağım 41 numara ve bence bilgisayarı kırabilirim cldoclsickdixskxiskcjsjxisk

Oha! Daha 14 yaşındasın kızım :) Yaptığın en büyük çılgınlık?

ilerlerse 45 olur diye korkuyorum zaten ndiskxjsjcdjxoskxjsj,şey buna verebileceğim bir sürü cevap var ama sanırım; masanın üstüne bırakıp dans etmeye giden çiftin vodkasını çalmak.

:) Hiç cansız bir şeye çarpıp özür diledin mi?

eVET,duvara çarpıp pardon demiştim,sonra duvar olduğunu fark etmek beni bir miktar üzmüştü.

:) Justin ile hiç bağlantı kurdun mu?

maalesef hayır fakat deniyorum,pes etmek yok,inanıyorum olacak flfospxosooxdhxj

Evet inan. Bağlantı kurarsan veya görüşürsen ilk yapacağın şey ne olur?

Eğer onu görürsem ona kocaman sarılırdım, kimseye sarılmadığım kadar sıkı hemde. Daha sonra ise her şeyin iyi olacağını, ne olursa olsun her zaman yanında olacağımı ve benim kahramanım olduğunu söylerdim, bir de ona her şey için teşekkür ederdim. Ve kokusunu iyice içime çekerdim.

Büyüdüğünde ne olmayı düşünüyorsun?

Avukat

Bu soruyu öylesine sordum. Bence sen ayakkabı tasarımcısı ol :-). Umarım mesaj anlaşılmıştır. Ve lütfen alınma şaka amaçlı :-)

Peki bana sormak istediğin bir şey var mı?

Kesinlikle yanlış anlamadım hatta bunu düşüneceğim fldoslfiskxospxosoox. Merak ediyorum da bilgisayar sorusu nereden aklına geldi?

Ya şu röportaj bitene kadar gülmekten öleceğim. Gerçekten bilmiyorum. Herhalde kendimden. Yakın geçmişte ayağımla açardım. Ama annem sağolsun o dünyalık etmişti neredeyse. Başka sorun var mı?

Sanırım bende öleceğim hskxiskxiskxusjxjsjxjjs. Başka sorum yok, çok teşekkür ederim. Gerçekten çok eğlendim :-).

Son olarak okurlarına ne demek istersin?

Hepsine yanımda oldukları için teşekkürler.

Röportaj için teşekkür ederim. Ne yazık ki bitti. Umarım sıkılmadın. Umarım teklifine değdi. Tekrar teşekkürler.

Ben teşekkür ederim, çok güzeldi :-)

Wattpad RöportajlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin