İlk önce kendinden bahseder misin?
Ya sen oyle demeseydin iyiydi ya ben simdi tutar butun oz geçmişimi anlatırım sksk.Neyse.Ben, Ayça.Çevremdeki insanlar tarafından tanınırım ve popülerim.Derslerim de iyi ama bu sene biraz Wattpad'e takmış durumdayım.Fanatik Barcelona'lıyım.Cok buyuk bir Neymarzete'yim.Messi'me de laf yok. Bir keresinde arkadaşlarım Messi'ye çirkin demişti ve ben hepsini dövmüştüm, neyse.Bu arada Messi'nin 301'inci golü skskssks.Gozluk kullanıyorum .Biraz odunum.Arkadaslarım hep vıcık vıcıklar surekli birbirlerine sarılırlar ama ben NO!Arkadaşlarım arasında liderim, yani sanırım kisilik meselesi.Yaklaşık olarak 1 yıl Taekvando dersi aldım .Tam bir teknoloji hastasıyım.Bir Wolfian'ım ve Teen Wolf izlerken ağzımı ayırıp kukremeye çalıştığım oluyor. Ama hangi Wolfian yapmıyor, degil mi?Arkadaslarım bana her ne kadar "Guzelsin." Dese fe kendimi cirkin bulmakta bir numarayım.Klasik siyah sac, siyah goz.Baskasını teselli edip, kendi derdiyle yanan kim bakalım? Kim? Tabii ki ben!
Burayı nasıl keşfettin?
Wattpad'i komsum ve aynı zamanda cocukluk arkadasım sayesinde kesfettim
Yazmaya nasıl başladın?
Dedigim gibi, cocukluk arkadasım ve komsum olan kisi kitap yazıyordu, imrenip ben de yazmaya basladım
Yazarken nelerden ilham alıyorsun?
Tamamen zihnimde yaşanmış olaylar sayesinde. Hayal gücüm biraz genis de
Hiç hikayen için olumsuz tepki aldın mı?
Hayır. Eger aldıysam da ben hatırlamıyorum.
En çılğın anından bahseder misin?
1- Arkadaşlarım bize geldiğindee iki katlı yüksek bir binadan aşağı once ayakkabılarımızı, sonra kendimizi atmamız skskskss. Biz biraz cılgınız da. Tabi ayağımız filan burkuldu ama it's okay.
2- Okul mudurumuzle kanka olmamız skskksksk. Odadsı tadilat oldugunda hayırlı olsuna filan gitmiştik ya dfdfdfhfj. Tabi bir de odaya girince bir saat cıkmayıyoruz is yapmaktan oradı ayrı.
:) Yakın arkadaşın kanunsuz iş yapsa polisi arar mısın?
Uhm.. Pas geçebiliyor muyuz?
Tamam geçelim.Ünlü biri ile tanışma fırsatın olsa bu kim olur?
Dylan Sprayberry <333
Bir günlüğe başkan olsan ne yaparsın?
Barış icin elimden gelen her seyi.
Peki bana sormak istediğin bir şey var mı?
En sevdiğin kitabım sence hangisi?
Senin kitabın mı? Beni en sevdiğim?
Evet. Yani kitaplarımı okuduysan
Evet.Aslında hepsini severek okudum.Ama seçemk gerekiyorsa sanırım "Alpha Women" "Obsession" derim. "Photographer" oldukça hoş olacağa benziyor.
Ay cok tesekkur ederim :) ve sana bir sey söylemeliyim, bence sen ileride basarılı bir gazeteci olabilirsin ;)
:) Bakalım teşekkürler.Son olarak okurlarına bir şey söylemek ister misin?
Sizi çok seviyorum ve bütün destekleriniz için teşekkürler!
Röportaj için teşekkür ederim.Seninle konuşmak çok güzel oldu.Umarım sıkılmadın.Tekrar teşekkürler
Saçmalama. Tabii ki de sıkılmadım. İlk başta amatörce cevaplar verdim ama sen hepsini toparladın. Asıl ben sana teşekkür ederim. Görüşmek üzere geleceğin yeni gazetecisi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Röportajları
Non-FictionTüm wattpad yazarlarıyla röportaj. Kapak için @MRS-uzaylice teşekkürler