liveforniall8

119 20 13
                                    

İlk önce kendinden bahseder misin?

İsmim Deniz 14 yaşındayım ve Toscelik Fen Lisesinde okuyorum.Directioner ve Zquad'ım ama duygusal olan her türlü şarkıyı dinleyebilirim.Türk şarkıcılardan Cem Adrian,Emre Aydın ve Sezen Aksu favorim.Niall'a ciddi anlamda fazlasıyla bağlıyım ve bir adet ona benzeyen Manda lakabı taktığım eski sevdiceğim var shsmhdskjd.İngilizce metinler yazıp durmayı ve müzik dinlemeyi çok severim.Kitap okumaya başladığım zaman kendimi bambaşka dünyada gibi hissediyorum ve kitaba bağlanıyorum.Böyle işte shzmxu.

Burayı nasıl keşfettin?

Burada popüler olmuş bir kaç kitap vardı ve ben bunu internette gördüm.Önce nadiren burada okumaya başladım ardından arkadaşım da bir kitap yazdı.Ben de daha sık girmeye başladım.

Kendi hikayen hikayen içinde favorin hangisi?

Didn't Happen biteli ne kadar çok olsa da,her zaman benim için en iyisi.

Peki o hikayede favori repliğin hangisi?

Aslında hikayede birçok favori repliğim var ama bence en iyisi final bölümü ve özel bölümdü.

"Çünkü aşk ya da sevgi, yaralı bir kalbi onarabilecek en iyi şeydir" diyordu Mira mektubunda.

Başka bir favorim de Zayn onunla konuşurken "Sen benim kaybolmuş diğer yanımdın demişti." Ve kitap "Ölüm,aşka engel değildir." cümlesiyle bitmişdi.Bunlar tamamen favorim

Hiç hikayen için olumsuz tepki aldın mı?

Olumsuz tepki çok olmadı ancak bazı okuyucular kendi istedikleri olmadığında olumsuz bir çok yorumda bulunuyorlar.

Hikayen için nelerden ilham alırsın?

Acılarım ve yazdığım karakterden ilham alırım.Aşk kitaplarında yazdığım o sözlerin ilham kaynağı tamamen Mandam.

En rezil anından bahseder misin?

Enlerim hep Mandam sayesinde olduğu için,yine onunla alakalı olacak xjzmxjzkdj.Onun sesini yakından hiç duymamıştım ve bu gerçekten can sıkıcı bir hal almaya başlamıştı.Bir gün arkadaşımla ben konuşurken onun yanına geldi ve onun omuzunda uyuklamaya başladı.Arkadaşım erkekti bu arada zhsmxhksdj.Başka bir arkadaşım da üç tane sakız getirmişti,birini bana verdi.Ben de o sırada Mandamın yüzüne hayra hayran bakıyorum, onun gözleri kapalı.Kendi kendime gülümsedim ve elimdeki sakızı ona gösterdim. "Ister misin?" diye sordum ancak kendine sorduğumu anlamamıştı.Sakızı bu sefer gözüne kadar soktum ve o gözlerini açtı.Gözende bir sakız gördüğünde yüz ifadesini görmeliydiniz zhsmdhskud."Ister misin? Ciğnemeyeceğim" dedim ve o da bana garipçe bakarak hayır dedi.En rezil değildi ama en komikti ve çoçuk kesinlikle salak olduğumu düşünmüştü bzmshxzkudkz.

:) :) hiç garip garip hareketler yaparken birine yakalandın mı?

Evet,ve bıkacaksın ki Mandama bile yakalandım dnsmjdmsjdk.

:) :) :) bilgisayarı elinle mi yoksa ayağınla mı açarsın?

Elimle açarım genelde sbmansks.

Yatmazdan önce neler yaparsın?

Tumblr'da gezinirim ve ardından müzik dinleyerek uykum gelene kadar tavanı izlerim.

One Direction ile bağlantı kurdun mu?

Onlarla bağlantı kurabilmiş olsaydım bunu alnım dahi her yere yazardım zbzmxhskjd.Solo Dm kazanmam sayılır mı? Nsmshdks.

:) peki bana sormak istediğin bir şey var mı?

Eveet,röportaj yaparken hiç sıkıldığın oluyor mu?

Hayır,asla insanlarla böyle konuşmak çok keyifli.(Tabii biraz mal mal konuşuyorum ama her neyse) Son olarak okurlarına bir şey söylemek ister misin?

Elbette.Onlar benim için gerçekte çok değerliler ve çok destekleyiciler.Yaptıkları yorumu saniyesinde açıyorum çünkü her biri benim için çok değerli.Özgüvenimi,yazma isteğimi tamamen onlarla beraber kazandım.Ne zaman üzgün olsam beni tanımasalar bile yardımcı olmaya çalıştılar.Her birinize minnettarım,iyiki varsınız!

Röportaj için çok teşekkür ederim.Zaman ayırdığın için çok sağol.Umarım sıkılmadın.Tekrar teşekkür ederim.

Önemli değil asıl ben sana teşekkür ederim

Wattpad RöportajlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin