Selinarat

256 28 21
                                    

İlk önce kendinden bahseder misin?
Adım Selin,10.Sınıf,halkla ilişkiler ve organizasyon okuyorum. 8 şubat doğum günüm. Çok hassas ve duygusal bir yapım var. Müzik ile 7 sene uğraşdım. Kitap okumayı severim. Tabi yazmayı da. Harry ve 1D diye ölüp biterim. Selenator,Directioner,Lovatic fandomlarındayım. Ve biraz 5SOS ve 5H fandomlarına girmiş gibiyim.Herkes beni burda çok çılğın,enerjik görür. Normal hayatımda sadece sessiz otururum. Sadece arkadaşlarımla olunca içimden çılğın kız çıkıyor.
Burayı nasıl keşfettin?
Burayı arkadaşım sayesinde keşfettim. Beni arayıp,"Hey Selin bir site buldum! Harika kitaplar var ve kendinde yazıyorsun. Ben üye olacağım sende ol".Dedi ve bende hesab açtım.
Çok keyif alarak yazdığın hikayen hangisi?
Rain.
Peki o hikayede favori repliğin?
"Sevgiye ihtiyacım var Rain. Bu kalp sana ait. Peki kalbinin sahibi olmana izin verirmisin?"

Bu bölüm en sevdiğim bölüm olmuşdu.
En sevdiğin oyuncu ve model kim?
Oyuncu olarak;Robert Pattinson.
Model olarak;Barbara Palvin.
En rezil anından bahseder misin?
Ya şimdi çok var hangisinden bahsetsem ki?dfggtrhgbf.
Şimdi ben çoçuktum yazlıktaydık. Site ile birlikde balık yemeğe gittik işte. O zamanda sitede bir çoçuktan hoşlanıyordum. O da vardı. İşte birbirimizi yakalamak için koşuyorduk tüm çocuklarla. Ben içeri gireyim dedim. Camı görmedim. Bir daldım cama hoşlandığım çocuk gülme krizinde bende kaşımın kanamasını durdurmaya çalışıyorum. Öyle yani asdffdgfb.
:-) :-) hiç telefon şakası yaptın mı?
Tabi ki yaptım sadfgfg.
Peki bahseder misin?
Daha geçen sefer yaptım bu sefer kurbanımız anneannemdi. Arkadaşlarka oturduk,aradık. Çıldırttık anneannemi benim kahkahamı nasıl tanımadı merak ediyorum aslında sdcfvgfgv.
Bilgisayarı elinle mi yoksa ayağınla mı açarsın?
Laptop kullandığım için tabi ki elimle.sadsfdgh.
Son olarak okurlarına bir şey söylemek ister misin?
Her zaman gülümseyin! Hayallerinizden vaz geçmeyin. Her zaman ben burdayım. Sizi dinlerim. Hepinizi çok seviyorum kapkekler!
Çok çok teşekkür ederim röportaj için,bana zaman ayırdığın için,çok eğlendim,seninle konuşmak güzeldi,çok tatlısın,kucak dolusu öpücükler.
Asıl ben teşekkür ederim! Seninle konuşmak gerçekten eğlenceli. Çok teşekkür ederim. Öpücükler,sevgiler. *Sarılır*.

Çok samimi yazarlardan biri. Bir kez daha teşekkür ederim.

Wattpad RöportajlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin