İlk önce kendinden bahseder misin?
ismim zeynep 14 yaşındayım ankarada yaşıyorum
Burayı nasıl keşfettin?
Hatırlamıyorum. Bundan önce milyonlarca hesabım vardı ve saçma sapan kitaplar yazıyordum. Büyük ihtimalle birinden duymuşumdur.
En çok keyif alarak yazdığın kitabın hangisi?
Fangirl Types.
Kendimce o kitap gerçekten güldürücü yazdıkarıma asla gülmem ama gülmekten kırıldığım bölümler oldu.
O zaman şöyle sorayım en sevdiğim kitabın 'broken boy meets broken girl' kitabı. Senin o hikayeden favori repliğin hangisi?
calum'un alice'e sen hastasın demesi. etkilenmiştim.
Yazarken nelerden ilham alirsin?
5sos'un ve halsey'nin şarkılarından. özellikle michael'ın sesinden çok etkileniyorum. bir calum girl olmama rağmen michael'ın sesi çok çok mükemmel ve onu duymaya cidden dayanamıyorum. aynı zamanda sanki şarkıların en etkileyici yerlerini bilerek michael'a veriyorlarmış gibi hissediyorum. gerek the girl who cried wolf olsun, wrapped around your finger olsun. aynı zamanda marina & the diamonds'ta yazmamda büyük yardımcı. son kurgum prom queen'i marina'ya borçluyum.
Peki hiç olumsuz tepkiler alıyor musun?
evet.
özellikle little mix vs fifth harmony'den.
çok fazla harmonizer arsızca küfrediyor.
bu benim düşünce kitabım kimsenin başına silah dayamadım.
aynı zamanda broken boy meets broken girl'dede çok eleştiri aldım çünkü o acemiliğime denk gelmişti. çok eksiğim vardı.
Bu kötü oldu ikiside en sevdiğim kitaptı.
Burada sevdiğin birkaç yazarı paylaşır mısın?
burda kitap okumayı cidden sevmiyorum. ama bazen okuduklarım oluyor genel olarak bir yazar yok ama sanırım @believeandbehappy diyebilirim. anlatımı çok hoş.
Şimdi röportajlarımın geleneği olan biraz eğlence için şapşik sorulara geçebilir miyim?
TABİİ Kİ EVET BENDE BUNU BEKLİYORDUM CİDDİ OLAMAM DA ĞFĞCLSÜV
En çılgın veya rezil anından bahseder misin?
yaptığım en çılgın şey,
terliğe çorapla basmak
rezil olduğum bir an hiç olmadı sanırım
çekingen biriyim biraz lol
Bilgisayarı elinle mi ayağınla mı açarsın?
AYAĞIMLA
:) Hiç cansız bir şeye çarpıp özür diledin mi?
hayır
daha o kadar delirmedim ama sınırdayım
Aladdinin sihirli çırağı sana denk gelirse dileyeceğin 3 dilek ne olurdu?
calum
thomas
hood
:) Hiç telefon şakası yaptın mı?
evet kuzenime yapmıştık, geçen yıl kankalarımla.
güzel bitmedi
Peki bana sormak istediğin bir şey var mı?
OKULA NASIL DAYANABİLİYOSUN?
:) Ciddi misin? Eh işte dayanıyorum. Hem iyi tarafından bakıp, pozitif yaklaşırsan dayabilinir bence. Başka bir sorun var mı?
sanırım yok(:
röportaj için teşekkür ederim bir ilkti heyecan yaptıysam kusuruma bakma djrbskxjv
Asıl ben teşekkür ederim. Vay canına ilk bunu sevdim. Son olarak okurlarına ne demek istersin?
PROM QUEEN VE IS THERE SOMEWHERE' İ OKURMUSUNUZ FLOP KALMASINLAR DĞVLSLİVPB
:) Röportaj için çok sağol. Kırmayıp zaman ayırdığın için teşekkürler. Umarım fazla amatörce davranmadım ve seni sıkmadım. Tekrar teşekkürler
HAYIR SIKILMADIM
AKSİNE ÇOK MUTLUYUM VE HEYECANLA DOLUYUM ÇÜNKÜ İLK RÖPORTAJIMDI DEDİĞİM GİBİ ✨✨ :- )
RÖPORTAJ İÇİN RİCA EDERİM SENİ ÇOK SEVDİM. İYİ AKŞAMLAR ❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Röportajları
Non-FictionTüm wattpad yazarlarıyla röportaj. Kapak için @MRS-uzaylice teşekkürler