Multi Demir …
Uykunun en güzel yeri vardır ya hani. Hiç uyandırmasınlar istersin, işte ben tam da öyle bir zamanda dürtülerek uyandırılıyorum.
Gözlerimi açıp en sinirli halimele "Ne var?" dedim beni uyandıranın kim olduğunu bilmeden. "Seni bu halde gördükten sonra kormalımıyım?" Toprak'ın sesini duyunca yavaşça yataktan kalkıp şirin şirin gülümsediğimi düşünerek "Senmiydin?" dedim Toprak tek kaşını kaldırıp "Ani duygu değişimi, Deniz sen böyle değildin" dedi ellerini sallayarak. Yataktan kalkıp "Sana bir şey sormak istiyorum. Neden beni sabahın köründe kaldırıyorsun?" dedim ellerimi belime koyarak "Okul var" dedi gayet sakin bir ses tonu ile. Benim ise anında gözlerim kocaman oldu "Benim üniformam yok ki. Ne yapacağım şimdi? Hem neden erken uyandırmıyorsun beni?" dedim saçlarımı karıştırırken "Birincisi bir günden normal kıyafetlerinle gidersen sorun olmaz. İkincisi az önce sabahın körü demiyormuydun sen?" diyerek kaşlarını havalandırdı "Aman be boşver ben sabahları biraz fazla değişik oluyorum" diyerek bir elimi havada boş ver der gibi salladım. Toprak odadın kapısına yönelip "Şimdi ben çıkıyorum sen hazırlanımca inersin çıkarız" dedi onu başımla onaylayıp banyoya yöneldim o da zaten odadan çıktı.
✴✴✴✴✴
Okula geldiğimizde ikinci derse giriyorduk. Sınıfa girdiğimizde Toprak'ın kuzeninin sırasında oturduğunu görünce umursamayıp Demir'in yanına gidip oturdum. Toprak benim Demir'in yanına oturduğumu görünce kaşları çaltıldı, yanıma gelip "Neden burada oturuyorsun?" diye saçma bir soru sordu "Çünkü senin yanın dolu" diyerek sırasını gösterdim. O da önce sırasına baktı sonrada bana baktı ve dişlerini sıkıp kendi sırasının yanına gitti kuzeninin kolundan tutup sıradan kaldırdı çantasınıda eline alıp çekiştirerek bizim yanımıza getirdi "Artık o burada oturuyor sende benim yanımda" deyip aynı şekilde benide sürükleyerek sırasına götürdü ve oturturdu.
Ders her zaman ki sıkıcılığında giderken telefonun titremesi ile irkilerek elimi cebime attım. Telefonu cebimden çıkarıp hocayı kontrol ettikten sonra ekran kilidini açıp gelen mesajı okudum.
Gönderen; Demir…
Yarın kamp için son gün hatırlatırım.
Ah ben bunu tamamen unutmuştum. Toprak'ı dürterek bana bakmasını sağladım "Yarın kampın son günüymüş. Sen gelecekmisin?"
" Tabikide geleceğim, seni o p*çle yanlız bırakmam" diyerek Demir'e baktı ona gözlerimi devirip Demir'e cevap yazdımGömderilen;Demir…
Tamam. Yarın hep birlikte gideriz... Yani Toprak ben Toprak'ın kardeşi ve kuzenim Emre …
Tamam.
Mesajından sonra başka bir şey yazmadım ve dinlemediğim derse geri döndüm.
Okul her zaman ki sıkıcılığında biterken Toprak'la birlikte eve geldik ben kendi evime girerken o da bana güzel bir gülücük bahş edip kendi evine gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UYUZUM!!!
Teen FictionDeniz'in kıyılarına yanaşan bir Toprak... Deniz için yanabilecek bir Ateş... Deniz'i için herkesi yakarak ereitecek bir Demir ... Bu hikaye onların hikayesi...