Multideki Yağız Efe.....
Gözlerimi yavaşça araladım Toprak hâlâ kucağımda uyuyordu... Elerimi saçlarında gezdirmeye başladım... Başını hareket ettirmeye başladı.... Gözlerini açtı sonunda gözleri gözlerimi buldu "Günaydın Aşk" dedim gülümsedi "Sanada günaydın herşeyim"dedi "Hadi kalk acıktım"dedi "Uyuzmusun çocuk sen beş dakika romantik kalamıyosun???"dedim kafasını iterek kucağımdan kaldırdım"Ama şimdi söylediğim şeyde ne var ki??? Acıktım sadece" dedi "Tamam kalk kendine hazırla o zaman seninle uğraşamıycam"dedim....... Koltuktan kalktım tam adım atacakken Toprak kolumdan tutup beni geri çekti koltuğa oturmamı sağladı. Kendisine çevirip yanağıma bir buse kondurup geri çekildi"Bana kızmana bayılıyorum çok güzel oluyorsun" öyle utandım ki yanaklarım alev almaya başladı elini hafifçe yanağımda dolaştırdı "Ve utanınca yanaklarının kızarmasına bayılıyorum"dedi kafamı yere eğdim bu çocuk bilerek mi beni utandırıyor??? Baksana utanmama bayılıyormuş. "Romantikliğimizi yaptığımıza göre......... Acıktım kahvaltı hazırlarmısın????" gözlerimi kocaman açtım yanımdaki yastığı alıp kafasına geçirdim "Seni öküz..... Odun...... Pislik..... Ukâla..... Uyuz"diyerek kafasına vurmaya devam ettim.. Elimdeki yastığı alıp arkasına koydu ellerimi önde birleştirip kendini bana yaklaştırdı "Öylemi küçük hanım???" dedi 'Evet'anlamında başımı saladım tek kaşını kaldırarak bana baktı "O zaman Al sana romantiklik"diyerek dudaklarıma yapıştı o şokun etkisiyle ne yapacağımı şaşırdım... Karşılık vermeden öylece bekliyordum "Karşïlık ver" deyip tekrar dudaklarımı öpmeye başladı ama ben yinede karşılık vegeçtim.. Ben karşılık vermeyince beni iterek koltuğa yatırdı kendisi üzerime çıktı "Karşılık ver"dedi sonra tekrar beni öpmeye devam etti tabi ben hâlâ karşılık vermiyorum elleri tişörtümün ucuna gitti tam çıkaracakken karşılık vermeye başladım bu onun yüzünde gülümseme oluşturmuştu görmüyordum ama hissedebiliyordum.... Nefes nefese benden ayrıldı "Tamda.... En güzel..... Yerinde..... Karşılık... Vermeye ... Başladın"dedi kesik kesik tişörtümü çıkarmaktan bahs ettiğini anladım bende kafasına bitane vurdum "Ahhh...." dedi şakacıktan "Acıdı..."diye ekledi bunu derken yüzü o kadar tatlı olmuştu ki dayanamadım kafasını kendime çekerek öptüm kafasını kaldırıp gözlerini kısarak bana baktı "Ahhhh..." dedi "Ne oldu???"dedim korkudan gözlerim kocaman olmuştu "Ahh yanaklarım çok acıyor çok"diyerek yanağını ovuşturdu. Ne yapmaya çalıştığını anlamıştım bu nedenlede "Oy kıyamam Aşk'ıma.... Gel gel öpiym de geçsin"dedim yanağını bana uzattı bende öptüm Toprak yine "Ahhhh" dedi "Boynum çok acıyo"dedi boynunu yavaşça kendime çektim adem elmasının az ilerisinden öptüm "Ahhhh... Bu kez de çenem acıyo"dedi "Çok konuşmaktandır o"deyip kafamı diğer tarafa çevirdim "Ahhhh. Ahhhh nasıl acıyo sana anlatamam bir kere öpsende geçse"dedi bende çenesine dayanamayıp onu öptüm "Immm birde"deyip elini dudaklrına götürdü "Dudaklarım.... Dudaklarım çok acıyo"dedi dudağını da öptüm "Ahhh dayanamıyorum acısına karnım çok acıyo" diye bağırmaya başladı ben öpmesem zorla öptüreceği için onu koltuğa yatırdım ben üzerine çıkıp tişörtünü hafifçe kaldırdım.. Kaslı vücudunu görmek beni her ne kadar yutkundursa da eğilip karnını öptüm "Vücuduma daynamadığını bilseydim önceden bu yöntemi denerdim"dedi kucağından kalkıp "Bu iş fazla uzadı yoksa çok yanlış şeyler olacak"deyip mutfağa gittim dolaptan kahvaltılıkları çıkarırken Toprak gülerek yanıma geldi "Seni utangaç seni"diyerek yanaklarımı sıktı "Gevezelik etmede bana yardım et"deyip elimdekileri ona verdim o da elimden elıp masaya götürdü.. Toprak diğerlerini de götürürken bende krep ve pankek yapmıştım....
Elime son tabaklarıda alıp masaya geçtim elimdekileri bırakıp yerime oturdum... Toprak ağazına peynir götürdüp yiyecekken vazgeçti konuşmaya başladı "Sen benim teklifime hâlâ bir cevap vermedin"dedi "Ne teklifi??"dedim "Evlenme teklifi"diyince elmimdeki çatal masaya düştü ağzımdaki ekmek boğazımda kaldı öksürmeye başladım Toprak hemen yanıma gelip bana su uzatı uzattığı suyu alıp içtim bardağı masaya koydum "Benimle evlenmek bu kadar mı kötü??"dedi Toprak "Hayır seninle evlenmek kötü değil ama biz daha okulumuzu bile bitirmedik ne bu acelemiz??"dedim Toprak kafasını aşağı yukarı saldı "Haklısın... Ama bu soruyu ikinci kez sorduğumda istediğim cevabı duymak istiyorum... Ve bu cevap kesinlikle Hayır değil.. Bunu sakın unutma"dedi ve yerine geçti... Yemeğin sonraki dakikalarında ikimizde konuşmadık yemek bitincede Toprak sofrayı toplamama yardım edip bahçeye çıktı bende elime iki tane kahve alıp yanına gittim......
Bahçedeki salıncakta oturmuş çimleri izliyordu "Neden onları izliyorsun benden daha mı güzeller??"dedim kafasını bana çevirdi "Ne??"dedi "Çimenler diyorum benden daha mı güzeller??" kafasını iki yana saladı"Hayır da şimdi ne alaka??" yanına gidip oturdum "Ben içerideyim sen burada oturmuş çimenleri izliyorsun neler oluyo??"dedim "Hiç sadece biraz canım sıkın"eline kahvesini aldı "Ne yapalım??" kahvesinden yudumlayıp konuştu "Dışarıya mı çıksak hem biraz hava almış olursun??"dedi "Tamam olur"dedim kahvemizi içmeye devam ettik.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UYUZUM!!!
Teen FictionDeniz'in kıyılarına yanaşan bir Toprak... Deniz için yanabilecek bir Ateş... Deniz'i için herkesi yakarak ereitecek bir Demir ... Bu hikaye onların hikayesi...