4 Yıll.....

209 14 4
                                    

Toprak'la birlikte aşağıya indik yemeğimizi yedik yemekte Toprak sürekli beni izliyordu tabi bende onu....
Yaaa ben bu çocuğu seviyorum....
Toprağın gözlerine bakmaya başladım Allah'ım şu çocuğun kahveleri beni öldürüyo 'Seni seviyorum Toprak Özsoy herşeyden fazla'...
Babam ve annem yine iş konuşuyorlardı bende lafa dalıp "Ne oldu yinemi iş tatili??"dedim "Aslınzda evet... Yeni bir şirket için Fransa'ya gidicez bir kaç ay evde yokuz bu yüzden yine Emre'yle kalmak zorundasın"dediler "Offf yaa ben ne zaman sizinle vakit geçiricem... Biz neden normal bir aile olamıyoruz??"dedim "Kızım ne yapabiliriz??"dedi babam "Ya tamam biraz abartmış olabilirim üzgünüm size afiyet olsun"deyip bahçeye çıktım....
Arkamdan Toprak'ta geldi birlikte çimenlerin üzerine uzandık ben yıldızları izlemeye başladım "Canım şeftali çekti"dedi yüzüne baktım "Mutfakta var"dedim anında dudaklarıma yapıştı "Bunun tadı daha güzel"deyip dudaklarını yaladı "Eşek"deyip kafasına yavaşça vurdum "Sana söylemem gereken bir şey var" dedi "Acaba bu kez gelip kim çağıracak"dedim Toprak kahkaha attı "Haklısın bu yüzden burada söylemiycem yarın akşam saat 7'de seni almaya gelirim"dedi "Tamam aşk"dedim güldü "Bu da bana yeni sesleniş şeklin mi??"dedi "Hangisi?"dedim safa yatmıyorum cidden anlamadım "Aşk falan"dedi "Haa evet ama sen Uyuz yada Odun dememi istersen ben öyle devam edim" dedim "Yok ya ben bunu sevdim"dedi birden birinin bizi ıslatmasıyla ikimizde yerimizden sıçradık ayağa kalktığımda Merve elinde hortum bize tutuyo "Seni tutarsam kafanı kırıcam"deyip peşinden koşmaya başladım sonunda elindekini alıp Merveyi ıslatım hortumu Emre'ye çevirdim Emre"Dur yapma ben kendim giderim"deyip havuza atladı ardından Toprak'ta bende gidip suyu kapttım yere oturdum Merve yere uzanmış yıldızları izliyordu Toprak ve Emre havuzdalardı bende kalkıp odama çıktım duş alıp üzerimi giyindim sonrada evin bahçesine bakan balkona çıktım Emre Merve'nin yanına uzanmıştı Toprak salıncakta oturuyordu....
Mutfağa gidip herkese meyve suyu koydum bardakları tepsiye koyup dışarıya çıktım önce gidip Merve'lere verdim sonrada Toprağın yanına oturdum meyve suyunu ona uzattım elimden alıp içmeye başladı sonrada birşeyler mırıldandı 'Sonunda öğreneceksin herşeyim... Seni ne kadar beklediğimi sonunda öğreneceksin' diyordu....
Meyve sularımızı bitirince bardaklarımızı alıp mutfağa götürdüm ben döndüğümde Merve'ler yoktu "Nereye gittiler??"dedim "Merve'nin canı sıkılmış onlarda dışarıya çıktılar"dedi Toprak başımı analdım anlamında saladım... Toprağın yanına oturdum başımı omzuna yasladım telefonumda şeker patlatmaya başladım Toprak'ta kendi telefonundan şeker patlatıyordu..
İç ses:Çok uyumlu bir çiftsiniz...... Biliyorum.....

"Aşk hadi kalkta git uykum geldi"dedim "Gitmiycem seninle uyuycam"dedi "Baş belasısın aşk"dedim "Tatlı bela"dedi "İyi tamam kalak uyuyalım"dedim odama çıktık her ihtimale karşı kapıyı kilitledim annemlerin yanlış anlamasını istemem.... Kıyafetlerimi alıp banyoda giyindim dışarıya çıktığımda Toprak tişörtünü çıkarmış yatakta oturuyordu.... Elimi belime koyup konuşmaya başladım "Sen tişörtün üzerindeyken uyuyamıyormusun????" dedim "Uyuyamıyorum rahat olmuyo"dedi elini kafasının arkasında birleştirdi "Ben sana neden ayıcıklı pijama giyiyosun diye soruyomuyorum??"dedi üzerimdekilere baktım "Ne giyiym?"dedim elini çenesinin altına koydu "Ne bilim şöyle daha ilgi çekici şeyler"deyip güldü "Uyuz pis sapık odun öküz"dedim elerini havaya kaldırdı "Yine eski Deniz geldi az önceki Aşk'ı özledim"dedi "Sen benim hâlâ Aşkımsın"dedim yanıma geldi belimden tutup kendisine çekti "Öylemiiii"dedi "Sadece saçmalamadığın anlarda"dedim geri geri yürümeye başladı onunla beraber bende yatağa çarptığımda beni yatağa attı kendiside üzerime çıktı "Yaaa kalk üzerimden"dedim "Merak etme bir şey yapmıycam"dedi "O zaman innn"  dedim yanıma uzandı saçlarımla oynamaya başladı "Saçlarını seviyorum.... Kokuku seviyorum...... Bakışlarını seviyorum..... Dudaklarını ve en önemlisi ondaki şeftali tadını daha çok seviyorum....."deyip dudaklarıma sert bir öpücük bırakıp geri çekildi dudağını yaladı "Imm süper bir tat"dedi beni kendine daha çok çekti fırsattan yararlanarak kokusunu sonuna kadar içime çektim ciğerimin her köşesi onun kokusuyla doldu işte huzurrrrr..............

UYUZUM!!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin