TOPRAK'sızlık

88 7 1
                                    

Multide Berk..... (Toprağın en yakın arkadaşı)........

Bu arada birazdan yazacağım koyu renkli yerler Demir'in duyguları yani düşündükleri Deniz duymuyo.......

Çok mutluyken mutsuz his etiniz mi hiç??
Kalbiniz kavrulurken beyniniz unuttu mu hiç??
Ya da o kadar insanın için de kendinizi Yanlız hisetiniz mi hiç???

Ben şu anda bütün duyguları bir arada yaşıyorum beynim kendisini kandırıp onu unuttu sanarken kalbim bir gün ona kavuşacağı için atïyor.....

Etrafımdaki insanlarï seviyorum onlarla mutluyum ama  içim bomboş hiç biri Toprağın verdiği hazı vermiyo, onun hisettirdiği mutluluk ne çikolatada ne pamuk şeker de ne de başka bir şey de var...

Onun sesi bile benim midemde ki kelebeklerin horon tepmesine sebep olurken....
Bureada ki insanlar ne yaparlarsa yapsınlar zor mutlu oluyorum....

Toprağı unutmadım sadece onun yanımda olmamasına alıştım......
Ama içimde öyle bir nefret büyüttüm ki kelimeler yetersiz kalır.....

💀✌💀✌💀✌💀✌💀✌💀✌💀✌💀✌💀✌💀✌💀

Bir aydan beri Demir'le birlikte kalıyorum ve aslında o kadar da kötü biri olmadığını daha da iyi anladım...

Tabi bu süreç için de Toprağı bir çok kez takip ettim belki de yaptıklarï sadece beni kendisinden soğukmaktır diye ama onu ne zaman takip etsem bir barda içmiş ve bir kızla yiyişirken buluyorum...
Bunları görmem de ona olan nefretimi daha çok büyütüyo ve gözüm kararıyo onu öldürmek istiyorum....

Ve şarkï yarışmasına bir aydan az bir süre kaldı....

Şimdi siz diyeceksiniz ki bu kadar derdin arasında ne şarkısï.....

Bu konuyu gidip çook sevgili müdürcüğümle konuştum ama kendileri benim sesimin çok güzel olduğunu düşündüğü içindir ki ben bu yarışmadan çekilirsem sınıf tekrarı yaptıracakmış bey efendiciğim......
Tabi bende de çok büyük g*t korkusu olduğu için hemen vazgeçtim.......

Şimdi ne yapıyosun diyenler için şu anda mutfakta kek yapıyorum....

Ve mutfak savaş alanı gibi oldu.... Tabiki de ben temizlemiycem Demir ne güne duruyo demi ama yani..

Kekimi çırpıp tepsiye boşalttım ve fırına koydum...
Mutfaktan çıkıp salona gittim bizim öküz beyi koltukta yayïlmış gözlerimi kısıp ona baktım ve gidip bacaklarına oturdum....
Birden koltuktan sıçradı ve "Ne yapıyosun??"diye bağırdı ben gülerken Demir düştüğü için benim de popom kırıldı....
Yerden kalkıp popom tutum ve Demir'e bağırdım "Hayvan gibi şey yapıyosun.... Ne diye kendini atıyosun yere yaaaa manyak" gözlerimi kocaman açtı ve elerini beline koydu "Şimdi ben mi suçluyum???" iki elimle kendimi gösterip "Benmiyim suçlu??? Sen attın kendini yere ben bacağına oturdum sadece" gözlerini kısıp bana baktı "Bak onu unuttum sen neden uyuyan bir insanın bacağına oturuyosun korkacağını düşünmedin mi???" dedi bir kaç adım geri attım "Ben gidip kekime bakim" deyip koşarak mutfağa gittim tabi Demir'de benim peşimden "Aaa tatlışım mutfağı temizlemeye mi geldin sen" deyip yanaklarını sıkmaya başladım... Onunda elleri benim ellerimin üzerine gittti yanağını kaydırıp avcumun içini öptü....

Gözlerimi onadan kaçırıp halıya bakmaya başladım......

Kaçırma gözlerini benden... Ne güzel bakıyosun sen öyle...

"Imm şey yapalım....ne yapalım.....keke bakalım"dedim gülerek çenemden tutup kendisine çevirdi "Neden gözlerini kaçırıyosun benden???"ayağımla yeri eşelemeye başladım "Kaçırmıyorum"dedim...

UYUZUM!!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin