Doğum Günü

169 11 0
                                    

Sevmek insana iyi hissetirir......

#*#*Bu bölümün başları biraz sıkıcı ama sonra yeni bir konu açılıyo o yüzden ara vermeden okuyun derim *#*#

Gözlerime dolan güneş ışıklarıyla gözlerimi araladım. Gözlerimi tam olarak açtığımda Toprak yanımda yoktu 'Markete gitmiştir' diyerek aşağıya indim....
Mutfağa geçip kahvaltı hazırlamaya karar verdim..
Dolaptan domates,salatalık v.s. şeyler çıkardım onları doğradıktan sonra krep hazırladım ve diğer şeyleri....
Sonunda herşeyi masaya koydum ve Toprağı beklemeye başladım.....

Neredeyse 1 saaten beri Toprağı bekliyorum ama gelmedi İç ses: Acaba nereye gitti????? Belki trafik falan vardır???? Sen öyle sanmaya devam et..... İç ses sen ne kadar kötüsün farkındamısın????? İltifat için sağ ol ama bence aramalısın...... Haklısın..... Tabikide haklıyım....

Cebimden telefonu çıkardım Toprağın numarasını tuşlayıp ahizeyi kulağıma götürdüm....
Çalıyor...... Çalıyor..... Çalıyor.... Açtıı....

"Efendim"
"Aşkım neredesin???"
"Marketteyim aşkım.. Geliyorum"
"Ölüyodum meraktan.... İnsan bir haber verir"
"Üzgünüm hayatım evde abur-cubur bitmiş bu gece öyle boş boş geçmez dedim o yüzden biraz fazla sürdü ama 5-10 dakikaya  evdeyim"
"Tamam bekliyorum... Çabuk gel sana kahvaltı hazırladım"
"Peki hemen geliyorum"
"Seni seviyorum Aşk"
"Bende seni seviyorum Herşeyim hemde çok"
"Tamam daha fazla uzatmayalïm eve çabuk gel seni çoook özledim"
"Geliyorummm"
Deyip telefonu kapttı... 'Oh be içim rahatladı vallahi billahi' dedim kendi kendime....

Kapının çalınmasıyla mutfaktan çıkıp kapıya baktïm..
Toprak gelmişti elindekileri bana uzatıp "Off çok yoruldum ve çok açım"dedi elindekileri aldım mutfağa ilerlemeye başladım "Hadi gel o zaman yemek yiyelim çünki bende açım"dedim birlikte mutfağa gittik...
Elimdekileri yerleştirdikten sonra masaya geçtik masada Toprak sürekli telefonla oynuyor sorduğum sorularada kısa cevaplar veriyordu sonunda sinirlendim masadan kalkıp salona geçtim kendimi koktuğa atıp söylenmeye başladım "Zaten ben buna çok yüz verdim. Yapmayacaktım öyle şeyler en başından. Ama durrr göreceksin sen Toprak Özsoy seni süründürücem" diyordum....

_________2 saat sonra____________

Can sıkıntısından televizyonu açtım.... Kanallar arasında bir oraya bir buraya gitmeye başladım... Toprak bey hâlâ yanıma gelmedi... Allahım ne yapıyor bu çocuk yaaa anlayamıyorum ki uyuzmudur nedir????

Koltuktan kalkıp mutfağa ilerledim kapının önüne gelince Toprağın biriyle konuştuğunu duydum....
Meraktan dinlemeye başladım....
"Evet.... Mumlarıda aldım... Evet.... Bilmiyo söylemedim... Tamam.... Hadi beni çok tutma Deniz anlayacak.... Görüşürüz.." deyip telefonu kapattı. Anlamaması için bende kapıyı açıp içeriye girdim....
"Aşkımmm"dedi Toprak ve yanıma gelip bana sarıldı ben fazla sarılmadım.. Bana sarılmayı bıraktı"Neyin var?" dedi "Hiç sadece biraz halsizim... Sen ne yapıyorsun???"dedim "Hiç öyle dersler falan... Yarın sınav varmış onu konuşuyoduk Çağtay'la"dedi anladım anlamında başımı saladım... Dolaptan bardak aldım içine meyve suyu koyup salona geri geldim.....

Biraz sonra Toprak'ta yanıma gelip oturdu..... Ama hâlâ elinde telefonu birine mesaj yazıyo ona doğru biraz daha yaklaşıp başımı dizlerine koydum saçımla oynamasını bekledim ama oynamadı. Dizlerinden kalktım Toprağın yüzüne baktım sanki hiç umurunda değilim ayağa kalktım "Ne yapıyorsun sen??? Benimle neden ilgilenmiyorsun??? Başkasını mı buldun??? Artık beni istemiyormusun??? Benden vazmı geçtin???" diye bağırmaya başladım telefonunu koltuğun üzerine bıraktı karşıma geçti "Ne saçmalıyorsun sen??? Sence ben seni bırakabilecek bir insanmıyım??? Nereden çıktı şimdi bu???" dedi "Saçmalamak haa!!!! Sabahtan beri doğru düzgün hiç konuşmadık sürekli elinde telefon normalde bana kızardın telefonla oynuyorum diye ama sen elinden düşüremiyorsun"dedim hiç bir şey demedi...

UYUZUM!!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin