Multide Deniz'in okula giderken giydikleri...
Gizem Soydan'dan...(Deniz'in eski okulundan beri en yakın arkadaşı)...
Çağtay'la birlikte arabaya bindik o sürücü koltuğuna geçip arabayı çalıştırana kadar aklımdaki sorularï düşünüp toparladım koltukta yan dönüp oturdum "Toprak ne yapmaya çalışıyo?"gözünü yoldan ayırmadan cevap verdi "Neyi ne yapmaya çalışıyo??" gözlerimi devirdim çünki Deniz gitiğinden beri aynı şeyi konuşuyoruz "Ya anladın işte.. Şimdi bu çocuk eğer Deniz'i unuttuysa yani cidden bıraktıysa yanında neden hiç kız yok yani bunlar Deniz'le bi kız yüzünden ayrılmışlardı ama şimdi Toprak sadece sigara içiyo ve önüne gelenle kavga çıkarıyo yani şimdi Toprak ne yapıyo??"elini sinirle direksyona geçirdi "O s*ktiğimin akılısı Toprak ne yapıyo hiç bir fikrim yok " kaşlarım çatıldı "Nasıl hiç bir fikrim yok??? Sen onun arkadaşı değilmisin???"dedim araba ani frenle durdu direksyona ardï ardına yumruklar geçirdi "Umruda değil. Onun ne yaptığı umurumda değil"dedi "Tamam ya sakin ol hadi okula gidelim"dedim "Tamam"deyip arabayı çalıştırdı..
🍭💗🍭💗🍭💗🍭💗🍭💗🍭💗🍭💗🍭💗🍭💗🍭💗🍭
Okulun kapısından girmemle karşımda gördüğüm manzaraya çığlık atmam bir oldu "Denizzzzz" Deniz oturduğu banktan kalkıp bana baktı ve kollarını açıp beni bekledi ben de koşarak yanına gidip ona sıkıca sarıldım ondan ayrılıp kafasına vurdum "Eşşekk kızım neredesin sen???" kafasınıt tutup cevap verdi "Buradayım işte" elimle bankı gösterdim "Hadi oturalım yoruldum"dedim Deniz tam oturacakken bahçe kapısına baktı ve öylece donup kaldı.....
Onun baktığı tarafa bakınca bende aynı şekilde kaldım...
Berk Arıkan'dan...
Elimdeki poşetleri mutfağa bırakıp Toprağı aramaya başladım odasında falan yoktu ve tek seçenek olarak spor salonuna indim...
Ve tahmin ettiğim gibi yine kum torbasïnı yumrukluyordu ve eldivenleri olmadan "Toprak abicim ne yapmaya çalışıyosun??"dedim bana bakmadan torbayı yumruklamaya devam etti "Kum torbasını s*kiyorum.... İstersen yerine sen geçebilirsin" ellerimi hava kaldırdım "Sakin ol aşkım sinirini ondan çıkarma" dedim bir an bana bakıp üzerime yürüme başladı "Bak oğlum gene sapıtın..... Şimdi s*ktir git şuradan"dedi ama ben tabikide gitmedim "Ne lan yalan mı s*ktiğimin Demir'i yüzünden sürekli böylesin..." dedim kapıyı suratıma kapattı ve kapıya bir yumruk attı "Ne b*k yersen ye"deyip mutfağa ilerledim birden gelen telefon sesi ile salona ilerledim telefonu alıp ekrana baktım P*Ç arıyor... aşağıya seslendim "Lan seninki arıyo... Olum beni nasıl aldatırsın lan"dedim Toprak koşarak yukarıya geldi elimden telefonu alıp açtı "NE VAR LAN NE VAR???" bağırarak konuşmaya devam etti
"S*KERİM LAN SENİ NE SAÇMALIYOSUN??"
.......... ......
"Tamam, tamam,gelicem ona dokunma" deyip telefonu duvara fırlattı...
"N'oldu?" arabanın anahtarlarını alıp bir şey demeden evden çıktı... Tabi bende peşinden...
Arabaya binip çalıştırdı "Hemen bi kız bul ve okulun adresini ver oraya gelsin"dedi "Aman be abi bende bir şey oldu sandım" rehberden bir kız bulup aradım "Hemen göndericeğim adrese gel" kızın cevabını beklemeden telefonu kapatıp konum attım...
✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔
Şu an okulun önünde gelecek kızı bekliyoruz ama Toprak acayip sinirli..... Neden bilmiyorum ama hiç hayra alamet değil....
Yanımıza bi kız gelip Toprağın koluna girdi Toprak tiksinircesine elini kızdan kurtardı "Bak kızım bana böyle sırnaşıp salak salak şeyler yapma"deyip okulun kapısından içerye girmeye başladı ve anında yanımızdaki kızın beline elini koydu ve etrafa bakmaya başladı ve bir yere bakıp öylece kaldı gözlerini takip edip baktığı yere bakınca bende kaldım "De-D-Deniz.... gel-gelmiş" dedim kekeleyerek "Çok güzel"bunu ben demedim Toprak dedi ve ben tabiki de şaşırmadım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UYUZUM!!!
Teen FictionDeniz'in kıyılarına yanaşan bir Toprak... Deniz için yanabilecek bir Ateş... Deniz'i için herkesi yakarak ereitecek bir Demir ... Bu hikaye onların hikayesi...