Yine yeni bir güne uyanıyorum gözlerim her ne kadar açılmak istemesede beynim onları açılmak için zorluyo...
Yatakta esneyerek elerimi iki yanıma açtım ellerimi indirmemle sağ elimin sert bir şeye çarpması bir oldu..
Korkuyla irkilerek yerimden kalktım etrafa bakınca buranın kendi evim olmadığını gördüm...
Kafamı yana çevirdiğimde ise elimin çarptığı sert şeyin Toprak olduğunu anladım....Rahatlıkla kafamı yastığa bırakacakken aklıma dün gece olanlar geldi... Ve hızla yatakta oturur pozisyina geçtim...
Şimdi Demir bana ciddi ciddi bağımlı mı??
Bir kere oyunda söylemişti ama ben dalga geçiyo sanmıştım...
İç ses: Ya kızım varya nerde deli orada sen.....İlk defa haklısın be iç ses.....
İç ses: Ne ilki be kızım ben her zaman haklıyım.....
Yaw he he!!!!!! İneklerde uçuyo zaten!!!!!
İç ses: Ha ha ha kızım sen ne kadar komik olmuşsun öyle gülmekten yerlerdeyim.....
La bi get...
İç ses: Aha içine bizim bakkal Nuri kaçtı....
İç ses?????
İç ses: Efendim???
Defol!!!!!!!
Sabah sabah kavgamızı da etiğimize göre artık Toprağı uyandırabilirim....
Yatakta yanına uzanarak yavaş yavaş seslenerek uyandırmaya çalıştım "Toprak.... Toprak.... Hadi Aşk uyan" tabikide bizim öküz uyanmıyo hafifçe itekledim "Toprak ya hadi uyan acıktım ben" son çare yatakta ayağa kalktım ve hoooop üstüne atladım....Toprak sesizce bir küfür mırıldandı ve elerinden destek alarak kalkmaya çalıştı üzerinde ben olduğum için sadece çalıştı....
Kendisini yatağa bıraktı bir iki saniye bekledi ve beni hemen altına çekti ellerini iki yanımda sabitledi ve tam gözlerimin içine bakmaya başladı sinirli gibiydi sanki biraz yani....
İç ses: Gibisi fazla.... Sinirli....Yanisi de yok....
Küçük yavru bakışlarï atıp elerimi hafif yumruk şeklinde yüzümün önünde tutum "Acıkmıştım napim??? Uyanmadın"dedim sabır dilercesine kafasını yukarı kaldırdı ve bana bakıp kenidisini yatakta yanıma attı beni de yataktan kaldırıp üzerine oturttu "Ne yapıcam ben seninle????" başımı göğsüne koydum "Sevebilirsin" saçlarımï karıştırdı "Zaten onu hep yapıyorum"dedi....
İşte kimin Aşk'ı???? Tabikide benim Aşk'ım....
Yanağına bir öpücük bırakıp tekrar üstünde oturur pozisyona geldim "Yaaa hadi kalk tek başïma aşağıya inemiyorum"Toprak tekrar gözlerini kapatï bende küçük çocuklar gibi üzerinde zıplayıp"Toprak.... Toprak.... Toprak" demeye başladım bir yandanda Toprak birden beni üzerinden inirdi "Çok yanlış yerlerde zıplıyosun" deyince ilk başta anlamadım ama biraz düşününce utancımdan pikenin altına girdim Toprak gülerek başïmda dikelmeye başladı "Deniz kalk hadi acıktım ben" benim az önce kendisine kulandığm replikleri kendisi bana kulanmaya başladï.....
Pikenin altïndan iyice çıkıp yataktan ayaklarımı salandıracak şekilde oturdum. "Az önce ben açım dediğimde uyanmamıştın.... Ve hem ben sizin evinizdeyim.. Yani ben misafirim..."Toprak yataktan kalkıp yanıma geldi "Tamam küçük baş belası banyoya gidip geliyorum"tamam anlamında kafamı saladım "Çabuk gel... Seni özlerim"kahkaha atıp parmağıyla kendisini gösterdi "Beni mi? Yoksa kaslarımı mı?" yüzümü buruşturup elimle karnını gösterdim "Olmayan şeylerden bahs etmek nasıl bir duygu?"yanıma yaklaşıp ellerini oturduğum yatağın iki yanına sabitledi yüzüne aptal bir sırıtïş takınıp "Az sonra çarpılacağını düşünmek nasıl bir duygu??"göğsünden itekleyip konuşmaya başladım "Ne çarpılması be?"dedim....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UYUZUM!!!
Teen FictionDeniz'in kıyılarına yanaşan bir Toprak... Deniz için yanabilecek bir Ateş... Deniz'i için herkesi yakarak ereitecek bir Demir ... Bu hikaye onların hikayesi...