Şarkı bitti Toprak sahneden indi ve yanıma geldi "Ben senin istediğini yaptım şimdi sıra sende"dedi
Ben yavaş adımlarla sahneye ilerlerken birden başkası çıktı şakı çalmaya başlarken ben de geri dönüp Toprağın yanına geçtim "Birazdan söylerim"dedim ama o bana bakmadı sahneyi izlemeye devam etti bende kafamı çevirip sahneye baktım ve gözlerimi o şokla açtım çünki sahnede Ateş vardı.......
Taş basın yerime dedi gönlüne , gönlüne
Taş basın yerime dedi gönlüne , gönlüneEmri olur başım gözüm üstüne,üstüne,üstüne aman aman üstüne......
Emri olur başım gözüm üstüne,üstüne,üstüne aman aman üstüne......Bakmasın demiş bir daha yüzüme ,yüzüme
Bakmasın demiş bir daha yüzüme , yüzümeBu kısmı söylerken direk gözlerime bakıyordu ben bir ara kaçırdım ama gözlerim onu bulunca yine gözlerime kilitlendi gözleri....
Emri olur inansın bu sözüme,sözüme,sözüme aman aman sözüme.....
Emri olur inansın bu sözüme,sözüme,sözüme aman aman sözüme......Almasın adımı dedi diline ,diline
Almasın adımı dedi diline , dilineVay ben ölem atın toprak üstüme,üstüme,üstüme aman aman üstüme......
Vay ben ölrem atın toprak üstüme,üstüme,üstüme aman aman üstüme....Şarkıyı bitirdi ama sahneden inmeyip konuşmaya başladı....
"Ben çok fazla aşık oldum ama tek bir kişiye...... Kalbim çok hızlanırdı onu görünce,avuçların terlerdi sonra birden nefesim kesilirdi ama o bunun farkında olmaz çünki çok iyi saklardım bunu ondan...... Elerini yavaşça saçlarıma götürürdü ve usul usul çekerdi bu hareketi beni rahatlatırdı ve o bunu çok iyi bilirdi....... Ama bir gün geldi beni bırakıp gitti hem de bizim ayrılma sebebimize gitti......
Şimdi omsuzum,mutsuzum ve çok huzursuzum o belki de beni eskisi kadar çok sevemez ama ben onu hâlâ seviyorum çoktan daha çok fazladan daha fazla...."Son cümleden sonrasını dinlemedim çünki bir şeyler hatırladım Toprak ve ben bir evdeydik her yerde benim resimlerim vardı ve Toprak bana 'Seni seviyorum çokdsan daha.....çok fazladan daha fazla'demişti birden gözlerim Toprağa kaydı yumruklarını sıkıyordu ve direk karşısında duran Ateş'e bakıyordu kahverenginin en güzel tonu olan gözleri resmen siyahlaşmıştı ve Toprak dişlerini sıkıyordu......
Toprağın yanına gidecektim ama birden bire
başım döndü midem bulandı ve gözüm karadı sonrası Toprağın unutamadığım ve tek hatırladığım o kendine has kokusu ciğerlerime dolmaya başladı......🎭🎭🎭🎭🎭🎭🎭🎭🎭🎭🎭🎭🎭🎭🎭🎭🎭🎭🎭🎭🎭
Yavaşça gözlerimi araladım her yeri bulanık görmeye başladım gözlerimi kapatıp geri açtım görüntüler netleşince beyaz bir oda da olduğumu fark ettim.....
Etrafa daha dikkatli bakınca burasının hastahane olduğunu anladım kafamı yana çevirdim ve koltukta uyuyan bir adet Toprak Özsoy görmemle dudaklarımın kenarı hafifçe yukarı kıvrıldı......Odanın kapısı açılınca kafamı o tarafa çevirdim ve gelenin Berk olduğunu gördüm...
İç ses: Bir dakika sen az önce Berk'mi dedin???? Evet öyle dedim..................... Sen Toprağı unuttuysan onu da unutmalıydın................ Öyle mi olacaktı??? Ya üf tamam her şeyi hatırlamaya başladım ama bazı şeyler hariç hâlâ kazanın neden olduğunu hatırlayamıyorum.............. Bence orasını zaten hatırlama............
Berk yanıma gelip "Uyanmışsın.... Ben hemen doktor çağırıyorum....."deyip dışarıya çıktı ona gülümseyip kafamı yastığa bıraktım.......
Ellerimle oynarken doktor odaya girdi bana gülümseyip yanıma geldi yanımda duran aletleri inceleyip "İyi görünüyorsunuz"dedi evet anlamında başımı saladım "O zaman sizi bugün taburcu edebiliriz"dedi ve gülüp odadan çıktï........Toprak ayağa kalktı "Biz Emre ile çıkış işlemelerini hâl edelim Yağız'da eşyalarını toplasın"dedi ve odadan çıktılar...
Onlar çıkınca Yağız'a döndüm "Yağız?" yanıma geldi "Ne oldu?? Bir şey mi var??"dedi korkuyla gülmemek için dudaklarımı bir birine bastırdım "Evet var..."dedim "Ben..... Ben herşeyi hatırlıyorum"dememle Yağız'ın gözlerini ayırıp bağırması bir oldu "Oleyyy be..... Hafızanın-"cümlesini bitirtmeden susmasını işaret ettim anlamaz gözlerle bana baktı "Neden?" kafamı yana yasladım "Kaza anını tam hatırlamıyorum... Eğer o sırada Toprak kötü bir şey dediyse trip atıcam"dedim Yağız kafasını iki yana saladı ellerini göğsünde birleştirdi "Çok kötüsün"dedi kıkırdadım ve "Biliyorum"dedim.......Toprak ve Emre odya geldiler Yağız yerinde duramıyordu birine söylemezse çatlayacak gibiydi bu nedenle ona bakıp "Emre istersen Yağız'ıda al dışarıya çıkın"dedim Emre soru soracakken Yağız onu alıp dışarıya götürdü Toprak bana bakıp "Benimle yanlız mı kalmak istedin?"dedi kafasını duvara yaslayarak ellerini göğsünde birleştirdi "Ne alakası var ya?? Sadece Yağız yerinde duramıyodu"dedim alt dudağını sarkıtı ve omuzlarını silkti.. Allahım birişi şu çocuğa böyle yapınca çok tatlı olduğunu ve benim içimden şu anda onun sarkıtığı dudağını ısırmak istediğimi söylesin..........
Durun bir dakika ne diyorum ben????????
İyice samaladım.........Boynuma birinin atlamasıyla kendime geldim Emre kulağıma eğili "Sen varya sen az değilsin....."dedi ve benden ayrıldı.....
🌛🌜🌛🌜🌛🌜🌛🌜🌛🌜🌛🌜🌛🌜🌛🌜🌛🌜🌛🌜🌛
Eve geldiğimizde babam bana sarıldı cici annemede sarıldıktan sonra Emre ve ben odaya çıktı Emre kendini yatağa atıp "Gizem'i arasana gelsin"dedi "Pis çıkarcı" dedim sırıtı "Hadiya susta ara"dedi bende sinirle telefonu mu alıp Gizem'i aradım "Gizem hemen bize gel" diyip kapattım......
5 dakika sonra......
"Kim öldü lan ne oldu???"diye odaya daldı Gizem ben tutuğum kahkahayı patlattım Gizem yanıma oturup "Seni öldürürüm kızım"dedi "Lan sen ben ölmim diye gelmedin mi????"dedim ve devam ettim "Şimdi nereden çıktı beni öldürmek???"dedim "Oyy kıyamam" dedi Emre oturduğu yerden kalktı "Hadi gidiyoruz"dedi ve Gizem'in elinden tutup odadan çıktılar....
Kendimi yatağın başlığına yasladım ellerimi göğsümde birleştirdim ve kaşlarımı çattım "Yine kendi yanlızlığım da boğulmak üzereyim"............
Birilerinin beni aramasını bekledim ama sadece tukcell den bir kaç mesaj geldi bende daha fazla dayanamayıp başımı yastığa koydum "Unutuldum"dedim ve gözlerimi kapattım ama birden biri yatağıma yattı ve beni kendine çekti tanıdık o kokusuyla sarhoş olurken aşinası olduğum o ses "Ben seni unutmadım"dedi.......
🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌
Bu bölüm baya bir kısa oldu ve geç geldi....
Vote vermeyi unutmayınnnnnnnn.....
Öpüldünüz.......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UYUZUM!!!
Ficção AdolescenteDeniz'in kıyılarına yanaşan bir Toprak... Deniz için yanabilecek bir Ateş... Deniz'i için herkesi yakarak ereitecek bir Demir ... Bu hikaye onların hikayesi...