Multide kızların giydikleri....
Babamların gelmesine bir kaç gün kaldı..
Emre ve Yağız zaten evi otel olarak kulanıyorlar ve ben korkuyorum....
Aslında o kadar korkmama gerek yok ama işte uyurken rüyalarıma giriyooo.... Yani rüyamda sürekli Demir'i görüyorum...Kahvaltımı edip şarkı provası için hazırlanmaya başladım uzun ve yırtmaçlı eteğimi üzerinde büstiyerimi giydim (Medyadaki dördüncü kıyafet) hazırlanmam bitince kızkara mesaj attım ve beklemeye başladïm.. Çünki hepsi bize gelecek ve buradan bizim erkeklerin yanına gidicez....
Demir'le konuşmamın üzerinden iki gün geçti Toprağa her şeyi anlatım ve o da dikkatli olmamï onun beni hep izleyeceğini söylemişti....
Bunu düşünmekte içimi daha çok rahatlatıyo...Kapının çalınmasıyla düşüncelerimden sıyrılıp kapıyı açtım kızlar çok güzel olmuşlardı Merve diz üstü bir etek ve buluz Gizem deri şort ve buluz Yaren ise bir pantolon ve önü kısa olan bir buluz giymişti....
"Hoşgeldiniz ama hemen çıkalım yoksa Toprak bizi öldürecek"deyip ben de çıktïm....
Ben sürücü koltuğuna geçerken diğerleride yerini aldï ve okula ilerlemeye başladık....
🎶🎵🎤🎸🎧🎺🎻🎼🎷🎹🎶🎵🎤🎸🎧🎺🎻🎼🎷🎶🎵
Spor salonuna doğru ilerlemeye başladık.. Spor salonuna gitmemizin sebebi şarkıların söyleneceği güne kadar konferans salonuna girilmesi yasakmış...
Salona giderken gitar sesleri falan gelmeye başladığï için Yağız'ların şarkıya başladığınï anladık...
Hepimiz salona girince herkes kendi gurubunun yanına gitti. Ben de Toprağın yanına gidecektim ama bir türlü bulamıyorum.... Çağtay'ın yanına gidip ona sordum "Selam... Toprak nerede??" Çağtay biraz düşündü "En son soyunma odasına gideceğini söylemişti"kafamı tamam anlamında saladım ve soyunma odalarının olduğu yere doğru ilerledim...Erkelerinkinin olduğu yere gelince tuhaf sesler duymaya başladım ama pek umursamadan kapıya ilerledim...
Kapıyı tıklatacakken kapının aralık olduğunu fark ettim merakla aralıktan bakarken hiç görmek istemeyeceğim ve asla unutamayacağım manzara karşısında donup kaldïm....
İçeriye girmek istedim ama giremedim.. Çünki Toprağın kucağında oturan bir kız var ve hiçde iyi şeyler yapmıyolar...Gözlerim dolmaya başlarken içeriye girmek yerine Toprağa mesaj attïm.... Eğer girseydim kusmaktan birşey yapamazdım.... Ama tabiki o kızın saçını yolma işlemini sonraya bırakıcam...
Gönderilen: Uyuzummn!!!
Soyunma odasının önündeyim dışarıya gel...
Bir kaç dakika sonra Toprak dışarıya geldi.. Ama beni gördüğüne hiç şaşırmamış gibiydi "Ne var??" dedi bunu söyleyen Toprak olamaz demi?? "O kızla ne işin var?" dedim bıkınca bir nefes verdi "Ne yani seni mi bekleyecektim?"bu kesinlikle Toprak olamaz "Nasıl yani? Ne yapmaya çalışıyosun sen?" gözlerini kapatï ve tekrar açtı "Benim ihtiyaçlarım var tamam mı??? Senden bekledim ama tık yok" gözümden süzülen yaşlara aldırmadan elimi kaldırdım yüzüne vuracaktım ama elim havada kaldı ne yaparsa yapsın ona kıyamadım ve elimi tekrar indirdim dişlerimin arasından konuşmaya başladım "Ne olursa olsun değmezsin... Sen farklısın sandım ama değilsin... Sen de onlar gibisin... Sadece zevklerin için yaşıyosun"dedim yüzüne bakıyorum onu affetmek için yüzünde herhangi bir ifade arïyorum ama o keskin ve soğuk bakışlarıyla dinliyo beni arkamı dönüp gidecekken geri döndüm ve onu göğsünden ittirdim "Teomanın bir sözü var 'Çok kadın hiç kadındır oğlum yanlızlıktır sonun' bu söz tam da senin gibilere... Bir de şunu unutma sevgisiz öleceksin sen birini çok seveceksin ama o seni asla sevmeyecek ve sevgisizlikten gebereceksin..... O zaman seni görmeyi çok istiyorum TOPRAK ÖZSOY hem de çok" deyip yanından uzaklaştım...
Salona geldiğim de kızlar koşarak yanıma geldi bir şeyler söylüyolar ama duymak istemiyorum sadece tam çıkarken Çağtay'ın söyledikleri beni durduruyor "Asıl nedenini öğrenmeden yargılama" bir kaç saniye olduğum yerde bekledim ama sonra tekrar sinirlenip arabaya bindim öyle bir gaza bastmışım ki asfal resmen çığlık attï....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UYUZUM!!!
Teen FictionDeniz'in kıyılarına yanaşan bir Toprak... Deniz için yanabilecek bir Ateş... Deniz'i için herkesi yakarak ereitecek bir Demir ... Bu hikaye onların hikayesi...