Yataktan esneyenrek kalktım ayaklarımı yataktan sarkıtıp etrafa baktım derin bir iç çektim "Günaydın yeni gün.... Bana MUTLULUK getir"deyip banyoya gittim rutin işlerimi hâl edip banyodan bornozumla çıktım....
Dolabın önüne geçip kapaklarını açtım bugün Toprağın yanına gideceğim için rahat bir şeyler giymek istedim...
Çok hafif bir maskara ve parlatıcımı sürüp aynadan kendime baktım...Ve çantamı alıp aşağıya indim...
"Ooo Deniz hanım nereye böyle" Kafamı iki yana salayıp gözlerimi devirdim "Sanane" başını hafifçe ama tehditkâr bir şekilde aşağıya indirim kaşlarını yukarı kaldırdı "Demek banane" evet anlamında kafamı saladım ellerini göğsünde birleştirdi "Abiiiii... Deniz senden habersiz dışarıya çıkıyoooo" gözlerim kendiliğinden açılırken Arat p*ç sırıtışını yüzüne yerleştirdi ve bana bakmaya devam etti...
"Biliyorum" Ağzımı hafifçe açıp diklimi üst dişimin altına koydum sonrada karşımdaki Arat'cığıma göz kırpıp evden çıkyım...
En sevdim arabama binip parkın yoluna koyuldum...
Sesizlikten sıkılıp radyoyu açtım şansım var ki süper bir şarkı çalmaya başladı...
Sertap Erener - Ye ye o ye
Arabesk, pop ,caz ,alaturka
Sırtımda yamalı bir hırka
Yırtık, pırtık bulejen
Haydi,gidelim parka...🎧🎤🎵🎶🎷🎼🎻🎺🎸🎹🎧🎤🎵🎶🎷🎼🎻🎺🎸🎹🎧
(Koyi siyah ytazılan yerler Toprağın düşümceleri)Toprağı beklemekten sıkıldım ve gidip salıncaklardan birine oturdum...
Telefonumu çıkarıp saate baktım anlaştığımız saati 1 saat geçti ama Toprak hâlâ gelmedi...Gönderilen: Uyuzummm!!!
Neredeesin???? Seni bekliyorum....
Buradayım güzelim arkanı dönsen göreceksin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UYUZUM!!!
JugendliteraturDeniz'in kıyılarına yanaşan bir Toprak... Deniz için yanabilecek bir Ateş... Deniz'i için herkesi yakarak ereitecek bir Demir ... Bu hikaye onların hikayesi...