❇Demir❇

104 6 3
                                    

Multide Demir.....

Bahçeye çıktım saçlarımı ellerimin arasına aldım tam sandalyeye tekme atacakken ileriden birden bir ağlama sesi gelimeye başladı kulağıma yavaş adımlarla oreaya gittim bir kızdı daha da yaklaşınca onun Deniz olduğunu gördüm ve koşarak yanına gidip yüzünü kendime çevirdim "Ne oldu??"dedim gözlerini silerek bana baktı ve hızlıca ayağa kalktı "İkinizden de nefret ediyorum... Ama en önemlisi de kendimden nefret ediyorum çünki aptal gibi her şeyi unuttum ve şimdi de sizi suçluyorum"dedi ve yanımdan koşarak içeriye girdi.....
İç ses: Ah be Toprak üzdün kızı şimdi seni nasıl affedecek???????????? Bilmiyorum ama Deniz yine benim olacak......

Deniz Yıldız'dan…......

İçeriye girdim gözlerimden akan yaşları silerek... Partiyi umursamadım ve Toprak'ların evinden de çıktım...
Ev dağın başında olduğu için ana yola yürüdüm Toprak'la geldiğimiz yoları takip ettim ve sonunda buldum ve taksi beklemeye başladım.....

Birden bir araba önümde durdu ve içinden sarışın ve sert yüz hatlarına sahip bir çocuk çıkıp yanıma geldi "Deniz benim Demir.... Sınıf arkadaşınım bu saate taksiyle gitmen sorun olabilir istersen seni bırakabilirim??"dedi onu baştan aşağı süzdüm aslın da haklı sanırım ona güvensem sorun olmaz"Tamam... Olur"deyip arabaya bindim..... Oda sürücü koltuğuna geçti arabayı çalıştırdı ve olabildiğince yavaş sürmeye başladı... Bir süre sonra sesizliği bozarak Justin Bieber- Love Yourself''i açtı kafamı cama yaslayıp şarkıyı dinlemeye koyuldum......... Demir bana baktı "Neyin var?" dedi ve kafasını tekrar yola çevirdi "Boş ver"dedim anlayışla kafasını salladı ve yola bakmaya devam etti......

🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾

Demir'e teşekkür edip arabadan indim eve doğru adımlamaya başladım ama sonra aklıma Demir'i eve çağırmak geldi topuklarımın üzerinde geri döndüm ve saçımı kaşıyarak "Demir"dedim "Efendim?"dedi ben hâlâ aynı pozisyondaydım ve devam ettim "İstersen bir şeyler içebiliriz"dedim gülümsedi "Peki o zaman geliyorum"deyip arabadan indi birlikte kapının önüne geldik çantanmdan anahtarı çıkarıp kapıyı açtım. Ben önden içeriye girdim Demir'de girince kapıyı kapttım "İstersen salona geç???? Ben de üzerimi değiştirip geliym....." dedim utangaç bir tavırla elini kafasının arkasına götürdü "Tamaaam"dedi ve kendini koltuğa bıraktı... Merdivenlerden koşarak odama girdim dolaptan rahat bir şeyler çıkarıp giydim ve tekrar aşağıya indim Demir bıraktığım gibi koltukta oturmuş telefonuyla oynuyuordu yanına gidip "Açmısın???"diye sordum "Sanırım biraz"dedi gözlerini kısarak "Ne istersin???"dedim dudağını hafif yukarı kıvırarak "Pizza söyleyelim"dedi sevinçle yerimde zıpladım "Olurr" dedim telefonuna rakamları tuşlayıp kulağına götürdü ve bir kaç saniye sonra konuşmaya başladı "2 tane büyük boy pizza isteyecektik..... Karışık... Peki veriyorum"dedi ve bana dönerek "Adres"dedi ve bende söyledim "Bekliyoruz"deyip kapattı bende yanına kendimi attım ve "Süpersin beni yemek yapmaktan kurtardın"dedim ve başımı geriye attım "Önemli değil" dedi ve o da benim gibi kafasını koltukta geriye attı birden içimde ona bakma isteği oluştu kafamı kaldırmadan ona baktım ve o an onunda baktığını gördüm güldü bende gülerek gözlerimi kaçırdım çenemden tutarak kendisine çevirdi "Denizini benden kaçırma"dedi gözlerimi aşağıya indirdim bana yaklaştı ve eğilerek gözlerime baktı "Gözlerindeki denize yüzmeyi bilmeden daldım Deniz... Sen bana yüzmeyi öğretirmisin????"dedi hafifçe yutkundum ne diyeceğimi ne yapacağımı bilemedim yüzüm alev alırken... Bana daha çok yaklaştı ki ben kendimi çekip ayağa kalktım bu hareketim karşısında boğazını temizleyip "B.. Ben Özür dilerim"dedi kafamı sağa sola saladım "Tamam ya unutalım" dedim ve mutfağa girdim....

🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕

Pizza geldi ve yemeye başladık pizzadan koca bir ısırık alıp kolamdan büyük bir yudum aldım az önce olan olayı neredeyse ikimiz de unutmuştuk...... Sandalyemde geri yaslanıp karnımı ellerimin arasına aldım "Ben acayip doydu"dedim Demir başıyla beni onaylayıp "Oynon"dedi ağzı hâlâ doluyken onun bu haline güldüm "Ağzındakini bitir"dedim o da gülüp arkasına yaslandı "Hadi film izleyelim"dedi "Tamam"dedim ve film seçmek için televizyonun önüne gittim elime birini alıp "Uyumsuzu izleyelim"dedim yanıma gelip gözlerini devirdi ve filmi elimden aldı "Bence sen filmi değil şu dört müydü neydi onu izleyeceksin"dedi utançla kafamı uere eğip "Hayır yaaa"dedim ama o beni dinlemeyip televizyonun wifisini açtı ve korku filmi açtı yanına oturup "Ama bu haksızlık"dedim koltukta yayılarak "Neden miş o???"dedi kaşlarımı çattım "Ben bir bayanım ve bu film bana çok fazla"dedim kahkaha attı "Tamam gel gel"deyip beni kolunun altına aldı film başlamıştı Demir keyifle ozlerken ben bir sahnesine bile bakamamıştım tek yaptığım şey Demir'in kolunu sıkıp çığlık atmaktı...... "O ne yaa öyle bu kız her yere giriyo.... Sonrada öldüm diyolar"dedim Demir kahkaha attı karnına dirseğimi geçirdim "Gülme çocuk"dedim ellerini teslim olmuş gibi havaya kaldırıp "Tamam, tamam susutum"dedi korkudan hiç bir şey yapamadığım için gözlerimi kapattım ve uyumaya çalıştım.....

Demir Keskin'den.......

"Hadi tamam aç gözünü film bitti"dedim ama Deniz omzumdan kalkmadı.. Kolumu kaldırıp ona baktım korkudan uyumuştu güldüm onu kucağıma alıp odasına götürdüm yatağına yatırıp gidecektim ki elimden tutup beni durdurdu "Korkuyorum beni bırakma"dedi ve gözlerini geri kapattı dayanamayıp yanına uzandım bir elimi başımın altına koydum diğer elimlede yüzünü okşadım ve sonrada gözlerimi kapattım ki birden Deniz kafasını göğsüme koydu ve ellerini belime doladı  bende bir elimi baline koydum ve kendimi uykuya bıraktım....

🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

Esneyerek uyandım gözlerimi yavaşça açtım.....
Gözlerimi tamamen açtığımda odayı inceledim mavi ve kırmızı hakimdi bir sürü poster ve sticker vardı odayı incelemeyi bitirip Deniz'e baktım hâlâ uyuyordu dudağı hafif aralanmış sağ yanağıda şişmiş duruyordu onun bu haliyle yüzümde küçük bir tebessüm oluştu.......

Telefonuma gelen mesajla Deniz'i izlemeyi bırakıp cebimden telefonu aldım şifreme 2601 yazıp açtım ×××תifremin böyle olmasının sebebi ona aşık olduğum gün yani 26-01-2015××××mesaj Utku'dan dı açıp okudum

Gönderen:Utku...
Abi okula gelmeyecekmisin????

"Ha siktir..... Bugün okul vardı demi???"dedim kendi kendime telefonu cebime koyup yataktan kalktım yatağın yanında diz çöküp Deniz'in saçlarına dokunup onu uyandımaya çalıştım"Deniz.... Deniz hadi uyan"dedim küçük mırıltılar çıkararak esnedi ve sonunda gözlerini araladı "Hadi kalk okula gidicez"dedim kafasınï yastığın altına koydu "Ya git sen git ben uyuycam.... Hem ben daha yeni hastahaneden  çïktım yaaa"dedi yastığı kafasından çektim "Seni evde yanlız bırakamam tamam mı?? Kalk hadi"dedim yatakta oturur pozisyona geldi "Tamam ya üf ya geliyorum"deyip banyoya gitti "Ben aşağıdayım çabuk ol" dedim "Tamammmm"dedi bende âşağıya indim yardımcılar kahvaltıyı hazırlamıştı bende masaya oturup yemek yedim çünki Deniz hanım geç hazırlanırdı............

Deniz Yıldız'dan..........

Rutin işlerimi hâl edip üniformamı giyidim saçımı dağnık bir topuz yapıp aşağıya indim Demir çoktan masaya kurulmuş yemek yiyordu...
"Kalk hadi yaa geç kalıyoruz"dedim ağazına bir parça daha salam alıp sofradan kalktı "Seni beklerken acıktım"dedi gözlerimi devirip dışarıya çıktım o da peşimden geldi arabanın kapısını açıp bindim o da sürücü koltuğuna geçti arabayı çalıştırdı ve yola koyulduk.......

Okula gelince Demir arabayı bir çırpıda park etti  birlikte arabadan indik okul binasına doğru yürürken Demir "Yeni şöförün olabilirmiyim acaba??"dedi gözlerimi devirip "Yaw he he"dedim ve birden bi kıza çarptım ve üzerime kahve döküldü "Aaaaa yandım"diye bağırınca Demir gülmeye başladı kız"Özür dilerim... Çok pardon görmedim... Yardım edeyim mi?"deyip gömleğimi silmeye çalışıyordu Demir hâlâ gülerken "Yok ya gerek yok"deyip kızı gönderdim sonrada Demir'in kafasına vurup "Gülmeeee"dedim ellerini karnına götürüp "Ama.... Nasıl... Gülmim..... Yüz..... İfaden.... Çok ... Komikk"dedi kesik kesik "İt"deyip önüme döndüm ve yürümeye başladım koşarak yanıma geldi "Sana yeni bir şeyler bulalım"dedi "Nereden bulucaz???"dedim elini kafasına götürüp "Sorun olmazsa benim yedek tişörtümü veriym"dedi"Tamam"deyip okul binasına yürüdük merdivenlerden çıkıp içeriye girdiğimizde kapının hemen karşısında oturan sinirli bir adet Toprak görmemle biraz gerilsemde beli etmeden yürümeye devam ettim.....

Üzerime bol olan Demir'in tişörtü ile komik görünsemde sınıfa girip Demir'in yanına oturdum Demir benimle uğraşırken ona sinirlenmekten deliye dönmüştüm...

Hoca sınıfa girdi hepimiz ayağa kalktık hoca "Oturun" dedi ve tekrar oturduk hoca yoklama alırken kapı çalındı ve müdür sınıfa girdi  "Yeni bir öğrenci getirdim" dedi sonrada eliyle işaret edip "Gel oğlum"dedi hepimiz kapıya bakarken içeriye gireni görünce ağzım açık kaldı larcivent pantolonu ve sarı tişörtü ile karşımdsa durup bana sırıtana bir kez daha baktım ve "Ateş"diyebildim....

♥♥♥♥♥♥♥♥♥❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Sevgili tatlış mı tatlış şeker mi şeker okuyucuklarım lütfen vote vermeyi unutmayın......
☺☺☺☺☺☺Sizi Seviyorum Öpüldünüz☺☺☺☺☺☺☺

UYUZUM!!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin