Multide Toprağın arabası....
Benden ayrıldı"Neden onunla birlikte gittin???"dedi "Sadece biraz kafa dağıtmak istemiştim o kadar"dedim "Deniz.. Ben sensiz yapamıyorum... Olmuyo işte dayanamıyorum.... Beynim sensiz olmayı düşünsede kalbim ona izin vermiyo... Benim kalbim senin bir parçan sen olmadan.... Sen olmadan yapamıyorum ben Deniz.... Sensiz ben bir hiçim"dedi çenesinden tutup bana bakmasını sağladım "Ben sana tekrar eskisi gibi güvenmek istiyorum... sadece yani nasıl olacak biliyorum"dedim ellerimi avcunun arasına aldı "Sana söz veriyorum bana eskisi gibi güveneceksin"dedi ellerimi ellerinden çektim saçlarımın arasından geçirip bir kaç adım atıp geri geldim "Toprak sana güvenmem çok zor olacak çünki yaptığın şey...... Çok ...... Sarsıcı bir şey nasıl yaptın anlayamıyorum???"deyip kapıyı açtım kapïyı kapatıp sırtımı kapıya yasladım birden gözlerim doldu ağlamaya başladım kapıdan kayarak yere oturdum ağlamam şiddetlendi Yağız ve Emre yanıma gelip beni yerden kaldırdı onlar beni kolumdan tutup salona götürürken ben hâlâ ağlıyordum...
Salonun kapısından girince koltukta oturan iki kişiyi gördüm elimin tersiyle gözlerimi silip onlara baktım...
Gördüğüme inanamadım "Ateş"deyip öylece kaldım bu arada zil çaldı Emre kapıya bakmak için gitiğinde Yağız'da beni koltuğa oturttu...
Emre ve Gizem birlikte salona girdiler..... Ben bakışlarımı Ateş'e çevirdiğimde o da bana bakıyordu birden ayağa kalkıp yanıma geldi koltuğumun yanında diz çöktü elimi elinin arasına aldı ama ben hissizleşmişim gibi hiç bir şey hissetmedim sadece Ateş'e bakıyordum "Seni çokk seviyorum" dedi "Ateş N'olur böyle yapma Toprak ne yaparsa yapısın ben seninle bir daha olamam.... Tamam çok güzel anılarımız var ama yani.... Bilemiyorum Toprağa hissetiğim hiç bir şeyi sana hissetmedim... Daha doğrusu hissedememişim.... Sana karşı olan şeyi aşk sanıyordum ama değilmiş sen benim alışkanlığım mışsın"dedim Ateş ayağa kalktı "Haklısın ben seni hak etmiyorum sen Toprağa aitsin sen onunsun benim olamazsın çünki ben seni senin için terk ettim"deyip gitti. Olduğum yerde gözlerimi karşıya dikmiş bekliyorum gözlerimden yaşlar süzülürken Ateş'in söyledikleri kafamda sürekli tekrarlanıyor... Yağız'ın beni kucağına alıp yatağıma yatırmasıyla kendimi uykunun kolarına bırakıp uyumaya karar verdim çünki biraz daha düşünürsem delirecektim....❇⭐❇⭐❇⭐❇⭐❇⭐
Sabah alarmın çalmasıyla uyandım.... Yatağımda oturup okul üniformama baktım birden bir cesaretle ayağa kalkıp üzerimi giyindim.. Aynaya bakmadan aşağıya indim...
Yağız ve Emre ortalıkta yoktu bende kahvaltı yapmadan evden çıktım kapıda dururken Toprağın kırmızı arabasına bindiğini gördüm ben de aynısndan olan ama rengi siyah olan arabama bindim ****Küçük bir hatırlatma bu araba doğum günündeki araba değil****
Okulun yolunu tutum.....Okulun oto parkına arabamı park edip yukarıya çıkacakken arabamın yanında Toprağın kini gördüm bu olay gülmeme neden oldu..
Okul binasına girip sınıfa çıktım Toprağın oturduğu sıraya kızlar toplanmış Toprak'la bir şeyler konuşup kahkaha atıyorlardı bende hiç umursamayarak Demir'in yanına geçtim...
Dersimiz Fizikti Ali hocayı hiç sevmediğimden kafamı sıraya koyup uyudum...Bir kaç dersten beri Toprak beni görmüyormuş gibi davranıyor ve bu beni deliye çeviriyo.... Ne yapmaya çalışıyo anlayamıyorum......
Son dersimiz Edebiyat ve ben bu derse bayılırım hoca sınıfa girdi hepimiz ayağa kalktık Toprak hariç...
Hoca masasına oturup "Bugün ki konumuz AŞK.."dedi ***Biz edebiyat dersinde genelde aşk ve şiir işliyoruz da***
Birden içmde Toprağa bakma isteği oluştu ve baktım Toprak'da bana bakıyordu...
Hoca"Evet şimdi herkese soruyorum hiç aşık oldunuz mu?" sınıftan "Hayır hiç olmadım" yada "Evet hemde çok" yada "Aşk diye bir şey YOK..." gibi sesler yükseliyordu Hoca "Tamam bu böyle olmayacak listeden bir kişi seçicem ve kalkıp o anlatacak"dedi listeyi eline alıp parmağını üzerinde gezdirdi ve bir yerde durup ismi okudu "Toprak" dedi Toprak ayağa kalktı
"Aşk.... Dikenleri sivrileşmiş güler gibidir... Onu elinde tutmayı onu koklamayı çok istersin ama eline dikenleri batar bazılarımız elimize batmasın diye hiç elimize almayız ve aşk duygusunu tatmayız bazılarımızsa bir süre tutar ve dayanamayıp tekrar bırakır.... Ama ben o dikenler her ne kadar canımı acıtsada onu daha sıkı tutarım zaten bir süre sonra alışırsın ve onsuzken kendini boşta hiss edersin..."dedi sırasından kalkıp yanıma geldi yere diz çöküp elimden tutu "Deniz n'olursun beni boşta bırakma"dedi ve gözlerimin içine bakmaya başladı.....
Sınıftan alkış sesleri yükselirken ben elimi çekip dışarıya çıktıp lavaboya gittim.... Bu kez onu kolay kolay asla afetmem...
Tamam yaptığı şey çok güzeldi... Ama biraz süründürmek gerek... Çünki ben onu çoktan afetmiştim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UYUZUM!!!
Novela JuvenilDeniz'in kıyılarına yanaşan bir Toprak... Deniz için yanabilecek bir Ateş... Deniz'i için herkesi yakarak ereitecek bir Demir ... Bu hikaye onların hikayesi...