Multide Deniz'in evi......
İnsanlar bazen sevmekten kaçınamazlar sebepsiz severler,umutsuz severler,onun kendisini sevmeyeceğini bile bile severler belki sadece sevmek için severler ama yinede severler....... Ne olusa olsun kalpleri bile kırılsa sadece aşkı sevdikleri için severler.........
Kalbimin ritmi değişirken dolan gözkerimle Ateş'e baktım bana bakınca onunda gözleri doldu ben daha fazla dayanamayıp sınıftan koşarak çıktım "Deniz gitmee"dedi Ateş. Onu dinlemedim daha hızlı koşmaya başladım aklımın içinde cevapsız sorular dönerken hatırlamaya çalışıyordum neden bitti ne oldu ben kimi seviyorum??? Aslında ciğerlerimde hâlâ unutamadığım bir koku var ama sahibi yok.... Onu bir bulsam hiç kimseye gerek kalmayacak ama işte yok............
Sonunda yavaşladım çünki yorulmuştum kalbim acımaya başladı kaldırıma oturdum nefes almaya çalıştım elimi kalbimin üzerine götürdüm ve sakinleşmeye çalıştım....
Kulaklarım bana yakınlaşan ayak sesleri ile doldu sonra gözlerimin önünde duran ayaklar ve hızlı nefes alış verişi "Deniz"dedi sesinden Toprak olduğunu anlamıştım kaldırıma yanıma oturdu "N'oldu?"dedi "Hatırlamıyorum lanet olsun ki hatırlamıyorum" dedim yüzümü elinin arasına aldı "Sen bana bir şans versen sana herşeyi hatırlatacağım"dedi "Toprak ben hatırlamadıkça seninle olamam seni nasıla sevdiğimi bilemem"dedim ama aslında onu sevebilirdim "Ben uçmayı bilmeden çıktım o uçuruma.... Ve şimdi sen bana unutmaktan mı bahs ediyorsun???"dedi "Unut demiyorum zaman istiyorum" dedim "Ben o uçurumdan atlamak üzereyim Deniz sana nasıl zaman verebilirim??" dedi yine beni anlamıyordu "Toprak peki ya benim yıldızlarım her biri kayıp gidiyo ellerimden nasıl çeviririm seni o uçurumdan zamanım olmadan?" dedim ayağa kalktı "Tamam... Tamam bütün zamanlar senin ama.... O zamana kadar sakın yanlış bir şey yapma"deyip gitti.....⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
"Allahım ne yapacam ben????? Nasıl hatırlıycam???" diye düşünmeye başladım yatakta yuvarlanırken..
Birden durdum ve yatakta dikeldim "Acaba kafamı falan bir yerlere mi çarpsam belki geri gelir???" dedim kendi kendime İç ses: O anca filimlerde olur senin beyin köklü yok olur........ Ne güzelde moral verdin iç ses sağol vallahi............ Teşekküre gerek yok....... La go da get iç ses...... Kızım senin içine kim girdi??????........ Anan girdi bak git ağzım bozuluyo kendimi tutamıyorum.......... Tamam ya tamam ne sinirleniyosun gidiyorum..........Yataktan kalkıp esnedim ve elerimi havada birleştirip gerildim aynanın karşısına geçip kendime baktım elimi yüzüme götürüp sağa sola çevirdim "Iyyy kızım sen nasıl çirkinsin öyle..."dedim kendime....
Dolabın önüne geçip sarı tişörtümü larcivent kot şortumu giydim tişörtümü kotumun içine koydum saçımı dağnık topuz yaptım ayağıma sarı converslerimi giyip belime renkli kemerimi takıp aşağıya indim.....
Eve bakındım kimse yok onları merak edip yikarıya çıktım telefonumu alıp Emre'yi aradım bir kaç çalıştan sonra açtï......
"Efendim"
"Neredesiniz??"
"Merve'lerdeyim"
"Merve derken???"
"Onu da mı unuttun???"
"Önce bir tanıtsan sonra karar versem.."
"Ya şu 7. Sınıfa kadar birlikte okuduğun"
"Hım ama biz onunla en son 7. Sınıfta görüştük ve sen onu nereden tanıyorsun???"
"Ah Deniz ah sonra anlatırım.... Yada buraya gel öyle anlatım"
"Gelirimde bana konum at"
"Tamam atarım görüşürüz"
"Görüşürüz"
Telefonu kapatıp cebime koydum aynanın karşısına geçip gözlerime sadece maskara sürdüm bir de şeftalili balmımı sürüp aşağıya indim.....Emre'den mesaj gelmesiyle kalkıp garaja gittim arabalara baktım tam beyaz olana binecektim ki benim daha yeni gördüğüm siyah bir araba fark ettim bu areaba nereden düşünme başladım birden aklıma bir şeyler geldi Bu arabadan iki tane var birri de kırmızı ve okulda yan yana park edilmiş içinden Toprak çıkıyo ve sonra yine karanlık arabaya bir tane tekme atıp beyaz minicoper' ıma bindim ve konumunu aldığım yere gittim.......
🐾❄🐾❄🐾❄🐾❄🐾❄🐾❄🐾❄🐾❄🐾❄🐾❄🐾❄🐾❄🐾
Kapıyı çaldım ve kapıyı Merve açtı içeriye geçtim koltuğa oturdum Merve'de gelince "Siz nereden tanışıyorsunuz??"dedim ve Merve bana herşeyui analatı "Şimdi sen Toprağın mı kardeşisin???"dedim "Evet"dedi ben şaşkınlıkla donup kalırken kapının açılma sesi ve dsaha sonra kapanma sesi duyuldu merakla gelene baktığımda Toprağı gördüm ve kafamı yere eğdim ve parmaklarımla oynamaya başladım Toprak yanıma gelip oturdu "Hoşgelmişsiniz"dedi ama sesi gergindi ve yüzüme bakmadan konuştu......
Emre ve Merve ikili koltukta telefonda oyun oynarken ben sıkıntıdan patalayarak evi izliyordum Toprak desen o odasına çıktı ve bir daha aşağıya inmedi......
Sonunda ayağa kalktım "Merve mutfak nerede su alıcam da???"dediim Merve eliyle bir yeri gösterip "Şurada"dedi başımla onaylayıp mutfağa gittim raflardan bir bardak alıp içine masadaki sürahiden su koydum masaaya yaslanıp mutfağı incelerken suyumu yudumladım "Ne o çok mu sıkıldın??"dedi arkamdaki ses su boğazımda kalırken arkamı döndüm "Şey... Yani... Ben... Biraz"dedim dudağï yukarıya kıvrılırken "Tamam ben anladım karaoke severmisin??"dedi gözlerimin parladığına eminim "Olur yaa süper olur"dedim elini uzattı "Gel benle"dedi bir eline baktım birde Toprağa çocuk sanırım sana güvreniyorum elimi ona uzattım güldü ve beni çekiştirdi birlikte salona geçip bizimkileride aldık ve birlikte dışarıya çıkıp arabalarımıza bindik tabi ben Toprağın kine bindim Toprak arabayı çalıştırdı ve sakince ilerlemeye başladık...........🎶🎼🎤🎶🎼🎤🎼🎤🎶🎼🎤🎶🎼🎤🎶🎼🎤🎶🎼🎤🎶
Salona girdik ve masalardan birine oturduk Emre masadaki kağıda bakarken ben Toprağa baktım "Sen şarkı söyleyecekmisin??"dedim kaşları havalandı "Sen istersen neden olmasın??"dedi "Süper olur ve belki senden sonra bende söylerim"dedim "Tamam"dedi ve sahneye çıkıp ordakilere selam verdi eline bir gitar aldı ve söylemeye başladı.....
Ne kağıt kalmsiz olmayı bilir ne de ben sensiz kalmayı...
Şarkıyı söylerken sadece gözlerime bakıyordu ve bu olay beni biraz utandırmıştı...
Neden bir dert biter diğeri gelir ateştir bu iyi bilir yakmayı......
Kafasını hafif yana eğdi ve öyle devam etti....
Kuşları anladım da senin kanatların yok nasıl uçtunda gittin?????
Kırık cam misali hatalarım acıtır seni böyle mi kaybettim???Derken sanki bana soru soruyormuş gibiydi...
Bul beni kaybolmuşum izim silmiş dilim susukun susmuşum...
Bak bana mahvolmuşum senden kendimi almayı unutmuşum.....Gözlerimi kapattım kafamda bir şeyler canlanıyo ama çok fazla eksik parça var...
Bul beni kaybolmuşum gecem günüme karışmış bir hoşum...
Sanmaki sarhoşum ne var ne yoksa yıkıldı içimde bomboşum......Bomboşum diyişi bizim için ne kadar da uyumluydu aslında ben fak etmesemde kalbim onu görünce mutluydu sanki.......
Ne gün güneşe doymayı bilir nede ben sana bakmayı..
Uyutsun gece beni sevmesemde sensiz hayaler kurmayı......Şarkının her kelimesi bizi anlatıyordu resmen çok dinledim bu şarkıyı ama ilk kez bu kadar anlamlı......
Dikenleri anladım da senin çiçeklerin var nasıl soldun da gittin????
Fırtınam oldun yıkıldım ben söyle seni böyle mi kaybettim????Bul beni kaybolmuşum izim silinmiş dilim suskun susumuşum....
Bak bana mahvolmuşum senden kendimi almayı unutmuşum.....
Bul beni kaybolmuşum gecem günüme karışmış bir hoşum .....
Sanmaki sarhoşum ne var ne yoksa yıkıldı içimde bomboşum......Toprak mikrofonu bırakıp masaya geldi herkes onu izlerken o sadece beni izlemişti......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UYUZUM!!!
Teen FictionDeniz'in kıyılarına yanaşan bir Toprak... Deniz için yanabilecek bir Ateş... Deniz'i için herkesi yakarak ereitecek bir Demir ... Bu hikaye onların hikayesi...