Multide Deniz'in Toprağa sarılış anı var.......
Yavaş yavaş gözlerimi aralarken gözlerim anında Toprağı aramaya başladı.....
Kafamı kaldırıp odaya baktım Toprak odada yoktu hemen yataktan kalkıp kapıyı açtım kapıdan kafamı uzatıp koridora baktım merdivenleri görünce o tarafa doğru yürüyüp aşağıya indim.....
Salona indim Toprak yine yok son çare mutfak diye düşündüğüm yere girdim etrafa baktım Toprak yine yok bahçe kapısının önüne gidip dışarıya baktım bahçeye inen merdivenlerden inip bahçeye bakınmaya başladım biraz ilerledikten sonra yerde açılmış kahvaltı sofrasını gördüm oraya doğru gidince sofrayı izlemeye başladım....
Birden Toprağın sesiyle arkamı döndüm"Günaydın uykucu"dedi gülümsedim "Sanada günaydın..... Ne bu hazırlık"dedim elindekileri sofraya bırakıp konuştu "Barışmamızın şerefine bir kahvaltı"dedi bana doğru eğilip beni öpecekti ki kendimi geri çektim 'ne oldu?' der gibi bakarken cevap verdim"Barıştığımızı nereden çıkardın????"öyle kolay kolay afetmem demiştim "Ama biz dün... Gece????"dedi gözleri büyürken "Hayır.. Sadece senden ayrı kalmayı sevmiyorum"dedim elerini beline koydu "Yani"dedi ve kafasını sağa eğdi yerdeki minderlerin üzerine oturup ağzıma salatalık aldım "Yani hâlâ barışmadık.... Seni kolayca afetmem demiştim" dedim sinirle benim karşımda ki mindere oturdu "Hay ben yapacağım işi... Gidip güzelce teklif etsene sanki... Manyak mısın sen????"diye kendi kendine konuşmaya başladı ben kıkırdarken bana baktı gözlerini kıstı "Deniz aşkım ne istiyiosun???? Söz veriyorum ne istersen yapıcam" dedi elerini birbirine birleştirip yalvarırcasına konuştu bu harketine dayanamayıp kafasını göğsüme yasladım ve sıkıca sarıldım(multide var)sonrada kendimden ayırıp "Öylemi???"dedim tek kaşımı kaldırarak "Evet"dedi "Tamam o zaman bir günlük benimsin"dedim o da benim gibi kaşının tekini kaldırarak konuştu "Ben zaten seninim"dedi "Ya ben ondan bahs etmiyorum.... Sana söyliycem ve yaptırıcam hiç bir şeye bir şey demeyeceksin ve kızmayacaksın.... Söz mü????"dedim işaret parmağımı salarken gözlerini kocaman açım "Uffff söz"dedi "Anlaştığımıza göre afiet olsun"deyip kahvaltıya başladık yemekte Toprak sadece söyleniyordu "Acaba ne yapıcan??" v.s. şeyler söylerken sonunda kahvaltıyı bitirdik sofrayı toplayıp bahçeye çıktım Toprağın yanına oturup konuşmaya başladım "Kalk hadi... Sözünü tutmaya gidiyoruz"dedim elleriyle yerden destek alarak kalktı "Tamam hadi gidelim" dedi birlikte kalktık arabayı ben kulandım ve onu alıp alış veriş merkezine götürdüm bir ayı kostümü alıp arabaya geri döndüm Toprak telefonuyla oynuyordu arabanın kapısını açıp onu arabadan indirdim "Bu elindekiler ne??"dedi çenesiyle elimdekileri gösterirken "Senin için" dedim ve eline verdim "Şuradaki lavaboya gir bunları giy ve öyle gel" dedim "İçinde ne var bunun??"dedi "Giyersen görürsün"dedim elimle lavobaya gitmesini işaret ettim o giderken bende arabanın kaportasına çıkıp onu beklemeye başladım........Kafamı telefondan kaldırıp karşıya baktığım da Toprağı ayı kostümüyle görünce kahkaha atmaya başladım yanıma gelip "Gülmee"dedi elimi ağzıma kapatıp "Tamam tamam.... Ama dahası var"dedim "Nee?"dedi elinden tutarak arabaya bindirdim ve arabayı çalıştırdım.........
Yol boyunca gülmekten hiç bir şey yapamadım sonunda onu İstanbul Boğazına getirdim arabadan inince Toprak etrafına baktı ve tek kaşını kaldırarak "Ne yapıcaz biz burada????"dedi "Gel benimle"deyip onu iyice ortalara götürdüm "Şimdi şuradaki banka çıkıp 'Ben bir ayıyım ve yaptığım ayılıklardan dolayı herkesten özür dilerim'diye bağıracaksın"dedim elerini beline koyup "Nededin sen???"dedi kafamı hafif yana yatırarak konuştum "Tamam o zaman barışmamıza gerek yok" dedim ve arkamı dönüp yürümeye başladım kolumdan tutarak beni kendine çevirdi "Senin için herşeyi yaparım"dedi ve beni bırakıp banka çıktı "BİR DAKİKA BENİ DİNLERMİSİNİZ?????? BEN TAM BİR AYIYIM BİR KIZI ÇOK ÜZDÜM VE ŞİMDİ ONDAN ÖZÜR DİLEMEK İSTİYORUM........... DENİZ SENDEN ÖZÜR DİLERİM SENİ ÇOK SEVİYORUM BENİ AFFET....."dedi ve beni gösterdi etrafında toplanan herkes bana dönerken Toprak yanıma geldi elimi tutu "Barıştık mı????"dedi elimi elinden çektim "Hayır.. Tabikide barışmadık ....... Yani şimdi değil"dedim arabaya yürümeye başladım sürücü koltuğuna geçtim Toprak'ta gelince arabayı benim evime sürdüm.... .....
Yoldayken Toprak hiç konuşmamıştı ve yüzünde çözemediğim bi öfke vardı evin önüne gelince arabayı durdurdum benden önce arabadan indi ve kapıyı sertçe kapattı hızlıca evin arkasındaki ormana yürümeye başladı bende peşinden gittim.....
Üzerindeki ayı kostümünü çıkarıp yere attı bana arkası dönüktü "Ne oldu??? Şimdi"dedim bana döndü ellerini saçının arasından geçirdi "Benim aşkımı böyle küçük şeylerle sınamadan nefret ediyorum...'" dedi arkasını dönüp bir kaç adım atıktan sonra tekrar yanıma geldi eliyle ayı kostümünü gösterip "Şu kostümü giydim diye sana aşık olduğumu mu anladın??? Nasıl bir saçmalık bu???? Bana bunun gibi bir çok şey yaptırabilirsin ama..... Ama aşkımız basitleşecek ve artık bir değeri kalmayacak.... Ben.... Ben seni anlayamıyorum artık Deniz... Sen böyle değildin.... Biz böyle değildik...... Ama şimdi yaptığımız bu saçmalıklar.... Aklım almıyo.... Sen bana bu şekilde mi aşık olmuştun???? Hayır..... Peki ya ben seni bu şekilde mi sevmiştim????? Hayır...... Biz herkes değildik.... Biz farklıydık....... Ama şimdi görüyorum ki biz herkesmişiz....... Biz de onlar gibiyiz..... Ve eğer böyle olacaksak........ Hiç olmayalım...."dedi işte son cümle biz biz değilmiydik artık ne yani bitmişmiydik??? Tamam belki çok fazla uzattım ama sabıredemeyecekmiydik???? Şimdi biz gerçekten biticekmiyiz??? Toprağın yanına gidip kendime çevirdim "Neden bahs ediyosun??? Bittik mi şimdi???? Bu kadarmıyız???? Senin bana olan aşkın bekleyişin bitti mi???? Bizimki de mi bir hevesti???? Sıradanlaştık mı??? Kalbimiz eskisi gibi atmayacak mı????? Yapma Toprak bizz.... Biz hâlâ biziz.... Biz asla diğerleri gibi olamayız ki..... Nasıl vazgeçicez birbirimizden???"dedim Toprağın yüzünü elerimin arasına aldım "Sana tek bir şey sormak istiyorum"dedim ve ellerimi eline indirdim "Bizden vazmıgeçtin??????"Bu bölüm kısa oldu ama telafi edicem.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UYUZUM!!!
Teen FictionDeniz'in kıyılarına yanaşan bir Toprak... Deniz için yanabilecek bir Ateş... Deniz'i için herkesi yakarak ereitecek bir Demir ... Bu hikaye onların hikayesi...