Защо сестра ми се държи така сякаш съм и слугиня?Охх толкова съм уморена затова решавам,че е време за сън.Лягам и моментално заспивам.Събуждам се от алармата на телефона ми.Ставам и се оправям за училище.На път за банята забелязвам майка ми да чисти в несвяст.
-Мамо?Какво прави?
-Чистя!Охх Мел помогни ми с това.-казва и ми подава кабела на прахосмукачката.
-О да де чистиш,ама защо?-казвам и включвам кабела в контакта.
-Нали Стив ще идва довечера и всичко трябва да е идеално.Ще пристигне в 8 така,че моля ви искам да сте готови до тогава.След училище веднага вкъщи,оправяте се и трябва да сте супер и без караници.
-Мамо,спокойно.Всичко ще е наред.А за караниците не обещавам.-казвам,а тя ме поглежда жално.-Добре,де ще опитам.
-Благодаря ти.-казва и продължава да чисти.
Наистина много се радвам за мама,но според мен се престарава.Докаро си размишлявам виждам Тифани да излиза от стаята си готова за даскало.
-Ооо,зубър.-поздравявам я.
-Ооо,двойкаджийке.Съжалявам не се сетих за нищо по-оригинално , не ме съди.
-Леле от кога си станала толкова "готина".
-Наречи го проклятие.
-Ахаа.
Тя ми се усмихва надменно и излиза навън.Аз се дооправям и излизам след нея.Като по чудо този път не закъснях.Деня минава изключително бързо.Джак не беше на училище,защото бил болен.След училище се прибирам вкъщи и виждам,че къщата блести от чистота,а майка ми е облякла страхотна рокля.Изглежда зашеметяващо.
-Леле,коя си ти?-питам майка ми с усмивка.
-Добре ли е?-пита ме и се оглежда.
-Повярвай ми.Невероятна си.Все пак имам усет за тези неща.
-Явно с Тиф имате еднакъв усет.
-Моля?
-Все пак тя ми я избра.
-О Боже сериозно ли?Къде е тя?
-Оправя се за по-късно.Ти също трябва да се оправяш.Хайде побързай.
Качвам се горе и се обличам с къси панталонки и потник.Слизам долу и виждам Тифани облечена в доста секси дрехи.И деколтето и е ....ихааа....Къде ги е крила тези дрехи досега?Седим и чакаме гостите,когато на вратата се позвънява.Мама отваря и на прага забелязвам висок синпатичен мъж и о,Боже това да не е сина му.Леле това е най-сладкото момче,което съм виждала.
----------------------------------------------------
Това на снимката е Стиван.
YOU ARE READING
Промяната
RandomКак любовта може да промени човек?Ако искате да разберете запознайте се с Мелани и нейната любов.