запознанството

20 2 0
                                    

Мама ги кани вътре и те влизат.Запознаваме се и не спирам да се взирам в Джейк(така се казва сина на Стиван).Мога да видя плочките под блузата му.След запознанството сядаме да вечеряме.През цялото време гледах към Джейк,а той към деколтето на сестра ми.Майка ми и Стиван само се смееха и закачаха,но като разбраха,че не са сами спряха.

-Е момичета с какво смятате да се занимавате,след като завършите училище.-пита Стиван

-Аз ще ставам асвокат.-бърза да се изяви Тифани.

-Страхотно!А ти Мелани?

-Ами аз мисля да ставам актриса,но някои хора не са съгласни.-казвам и поглеждам мама.

-Е защо?Това е супер.-казва Стиван.

-Да съгласен съм.-обажда се Джейк и се усмихва.Оооооо колко е сладък.Окей!Знам,че си имам приятек,но няма как да изпусна такъв сладур като Джейк.След вечеря майка ми предлага да разведем Джейк из нас.Аз и Тифани се съгласяваме и ставаме.Джейк върви зад нас.Разбира се госпожица съвършенство говори през цялото време и Джейк май я хареса.

-Имаш много сладка рокля.-казва Джейк на сестра ми.

-Благодаря.-отвръща супер курвенското.Добре какво да му се невиди става.Та тя никога не се е държала така.Вървим и стигаме до нашите стаи.Нашите,защото са една до друга.Тифани се обръща към Джейк.

-Това е моята стая,а това на сестра ми.-казва и ги посочва.-Сега от зависи в коя ще влезеш.

Е не!Край.С това чашата преля.

------------------------------------------------------
Това на снимката е Джейк

ПромянатаDonde viven las historias. Descúbrelo ahora