Не искам да е част от живота ми

9 0 0
                                    

-Няма значение.-казва мама.

-Има.-изнервя се Дерек и се запътва към мама,но Джейк и Кас застават пред нея.

-Разкарайте се ако искате да останете с всичките си крайници.

-Това ти е проблема заплашваш,а после искаш да се върнеш.Е нека ти кажа нещо.-изправям се пред него.-Ние сме щастливи и без теб,така че се разкарай от тук,ако не искаш да се обадя на полицията.

Той ме гледа така сякаш ще ме изяде,но аз не потръпвам.Знам,че нищо няма да ми направи.Джейк ме хваща за ръката с цел да ме отдалечи от баща ми,но аз му правя знак,че всичко е наред.

-Моля те.-казва.-Моля те,прости ми.Всички вие.-поглежда към мама и Тифани.-Моля ви.

-Няма да стане.-обажда се Тиф.

-Милите ми момичета.-казва и отново е готов да заплаче.

-Сериозно ли?Тези циркове са ми ясни.Изобщо не ми се занимава с теб.-избухвам.

Той свежда поглед,застава пред вратата,отваря я и казва:

-Няма да се откажа от вас.-и излиза от къщата.Отдъхвам си.Леле това беше откачено.Поглеждам мама.Тя седи на един стол прегърната от Тиф и Кас.Джейк се приближава към мен и ме прегръща.Май не трябваше да го отпращам по този начин.НЕ!Така беше правилно.



--------------------------------------------------------

Съжалявам,че ме нямаше дълго време,но имах причина.Това е новата глава надявам се да ви допада.

ПромянатаOù les histoires vivent. Découvrez maintenant