Стигаме до къщата му и олеле,ама...лол това е най-голямата къща,която съм виждала.С Джейк влизаме вътре.Пълно е с пияни тийнейджъри.Вече?Е,признавам си,Мърфи знае как да се забавлява.
-Мел,Ди,как сте?-пита Мърфи като ни посреща с Мърфи.
-Мърфи,моля те,казах те,казах ти да ме наричаш с цялото ми име,а не с твоите измислени съкращения.
-Окей де,Джейк.Доволен?-пита Мърфи.
-Мда брат.
Тримата седим и си говорим,когато забелязвам Тифани и Каспър.О не.Ама защо са дошли?Двамата стоят и си говорят,когато при тях идва Джак.Той им казва нещо,а те започват да се заливат от смях.Ама КАКВОООО?Не,не,Неее!Това не е истина.Чалай,така,те от кога са приятели?
-Вй,искате ли да играем на истина или предизвикателство.-предлага Мърфи.
-Хора,какво сте се вманиачили в тая детска игра?-питам.
-Оо,айде де сърдитке.-казва Джейк.
-Охх и без това няма какво друго да правя.
Взимам си напитка и около 20 човека се нареждаме в кръг и разбира се в този кръг са Тифани,Каспър и тъпия Джак.
-Аз съм първи.-казва едно от момчетата.-Така Мат истина или предизвикателство?
-Истина-отговаря момчето настанило се до мен.
-Добрее,амии..ако можеше щеше ли да предложиш на момичето до теб.
Моля?Ама защо аз?
-Коя?-пита Мат.
-Мелани.-казва Мътфи и ме посочва.
-Амм...здравей...аз съм Мат.-казва обърнал се към мен.
-Аз съм Мелани.-казвам и се здрависваме.
-Та на въпроса...-подканва го Мърфи.
-А да.Ами...да разбира се...,че...така де...не я познавам...,но таова де...бих..
-Пич я се успокой преди да ти е станало.-казва Джейк смеейки се.Аз също се разсмивам.Сядам в скута му и започвам да го целувам.
-Хора,моля ви,вземете си стая.-казва Мътфи с усмивка.А се усмихвам,подарявам на Джейк още една страстна целувка с език и се връщам на мястото си.Поглеждам Джак и по всичко личи,че ревнува адски много.Няма как да стане по-добре.
-Така,аз съм.-казва сестра ми-Мел,истина или...
-Предизвикателство.-прекъсвам я преди да е довършила.Хах.Какво си мисли?Да я видим.
-О смело.Така целуни Джак с взик.-казва.
-Никакъв шанс.
-И защо?
-Ами имам си приятел,а ти искаш да се целувам с бившия си?
-Страхливака.
-Ти би ли го направила на мое място?-ядосано отпивам от напитката.-О чакай ти не си имала други гаджета.
-Мел стига.-казва Кас.
-О,я си гледай работата.
-Моля?
-Какво ми се молиш?
-Добре,пи достатъчно.-ядосва се Кас.
-Аз казвам кога е достатъчно.-изправям се и усещам,че ще припадна.Всичко ми се върти.Явно маистина съм попрекалила.
BẠN ĐANG ĐỌC
Промяната
Ngẫu nhiênКак любовта може да промени човек?Ако искате да разберете запознайте се с Мелани и нейната любов.