Перфе...

13 1 0
                                    

След вечеря с Тифани се качваме в стаите си.Аз около 2 часа си пиша с Джейк и след това съм заспала.Събуждам се към 8:00.Какво пък имам 1час да се приготвя за училище.Отивам в банята и се оправям за 10 минути,след това отивам да събудя Тиф.Влизам в стаята й и отивам до леглото й.

-Тиф,ставай.-казвам,а от нея чувам само някакво мънкане.-Ставаааай.-побутвам я.

-Не искаааам.-казва сънено.

-Айдеее.

-Спи ми се.Махни се!

-Аз отивам на училище.

-Добре.-измънква и се завива през глава.

Аз излизам от стаята й,дооправям се и отивам на училище.Влизам в сградата и тъкмо навреме за първия час.Имам английски.Влизам и си сядам на мястото.Познайте кой също идва и сяда зад мен.Разбира се.Джак.

-Ей.-подхваща той.-Кво става зубър.-аз не му обръщам внимание.Той се надига и се надвесва над мен.-Ехоу,къде беше вчера.С гаджето?-аз продължавам да го игнорирам.Щом вижда,че не го забелязвам си сяда обратно на мястото.Учудвам се,че реагира така.Очаквах да извика или да ми направи нещо,но той...не направи нищо.Часа започва и госпожата започва да ни дрънка някакви работи.Не я слушам.Просто не мога да повярвам,че довечера ще се видя с баща си.Остават 10 минути,до края на часа,когато някой ми звъни.Джейк е!Затварям му,но той отново ми звънва.Тогава вдигам ръка.

-Да Мелани?-казва госпожата.

-Госпожо може ли да отида до тоалетната?

-Не може ли да изчакаш 10 минути?

-Амии...-поглеждам телефона и виждам,че Джейк отново ми звънва.-ами не.

-Добре,отиди.-казва госпожата.Аз ставам,но тогава Джак ме хваща за ръката и казва на супер висок тон:

-Мелани пак ли си в цикъл.Ако искаш превръзка питай Рая и тя е в периода си.

-Ти нормален ли си?Пусни ме.-казвам,а целия клас започва да се смее с изключение на Рая.Госпожата прави забележка на Джак,а аз излизам от стаята с бърза походка.Отивам в тоалетната и съм супер бясна.Майко тоя ще го смачкам.Нормален ли е?Мислите ми се прекъсват от поредното позвъняване на Джейк.

-Кажи!-казвам изнервено.

-Лоуу какво е станало?

-Нищо.Изкара ме от час.За какво ми звъниш.

-Да те питам изключително важен въпрос.

-Слушам.

-С какво си облечена в момента?-пита със супер перверзния глас.

-Джейк!-изкрещявам.

-Шегувам се.-казва смеейки се.

-Не е смешно.

-Добре,кажи,какво е станало?

-Нищо.

-Не ми изглежда като нищо.

-Довечера ще се видя с баща ми.

-С кой?

-С баща ми.

-Баща ти?Ама как...

-Баща ми ще идва довечера,какво не ти стана ясно!-буквално крещях.Обаче се осъзнавам.-Джейк съжалявам,просто ми е много изнервено.

-Не се притеснявай.Всичко ще мине добре.

-Много искам да си с мен.

-Ако искаш мога да дойда.За морална подкрепа.

-Ами добре,след като свършиш училище ела в нас.

-Ооо аз не съм на училище.

-Защо?

-Ами реших да бъда bad boy.

-Ихааа.Ми супер,направи 15 неизвинени отсъствия и ще се местиш в друго училище bad boy.

-Не се притеснявай.Ще се оправя.

-Сигурна съм.-казвам и се засмивам.

-Ами аз да те оставям.

-Добре.

-До довечера.

-До довечера.-казвам и затварям.Точно в този момент часа свършва и звънеца бие.

Аз се запътвам към стаята да си взема нещата,когато вратата на стаята се отваря от Джак.

-Проблеми в рая?-засмива се заедно с тъпия му приятел Шон.Аз влизам в стаята и си взимам нещата.

ПромянатаWhere stories live. Discover now