Какво се случи?

8 1 0
                                    

-Мила,наистина стига толкова-казва Джейк,който взима чашата от ръката ми и ме изправя.Едвам се държа.Охх трябва незабавно да полегна.Джейк ме занася до дивана и ме оставя да полегна.

-Джейк?

-Да.

-Ще фраснеш ли Тифани от мое име?

-Мел,знаеш че няма да го направя.

-Добре.-казвам и веднага заспивам.

Събуждам се в някаква стая.Лежа на някакво легло с Джейк.Охх,какво е станало?Майко,как ме боли главата.Ставам и отивам в банята.Оправям се и сега е време да събудя Джейк.

-Джейк,ставай.

-Ммм...-чува се мънкане.

-Ставааай-казвам като го побутвам.

-Махни се...

-Добре,не ми остави друг избор.-казвам и се опитвам да го избутвам от леглото,но не се поличава.Как може да е толкова тежък?

-Добре това няма да подейства.-казвам и се оглеждам.Забелязвам ваза с цветя.БИНГО!Взимам вазата и изливам водата върху него.

-Какво по...-стреснато се изправя Джейк.

-Супер станал ли си?-усмихвам се нагло.

-Ти луд ли си?

-Нямаше друг начин да те събудя.

-Ще видиш ти.-казва като ме хваща и ме премята през рамо.

-Нее.Пусни ме.-казвам смеейки се.
Той ме оставя на леглото и ляга върху мен като ме целува.

-Амм Джейк...трябва да те питам нещо.

-Питай.

-Какво стана снощи?

-В смисъл?

-Защо съм тук?

-Къде?-пита с усмивка.

-Джейк!-скатвам му се.-Питам те защо заспивам на дивана,а се събуждам на леглото?

-Амиии...дълга история.

-Джейк,нали нищо не сме правили?

-Какво имаш в предвид под "правили"?-усмихва се отново.

-Джейк,изобщо не ми е смешно.

-Нищо не сме правили не се спичай.

-Не се спичам,просто искам да помня първия си път.

-Ами ако не се беше напила шеше да помниш какво стана снощи.

-Може би ти ще ми кажеш.

-Може би.

-Слушам.

-Ами оставих те на дивана,но много пияни момчета се навъртаха около теб и реших да те закарам в стаята.Слезнах при Мърфи и си говоеихме известно време.Приспа ми се затова реших да се кача и забелязах Джак и Шон да влизат в стаята затова ги изгоних и реших да спя при теб за да съм спокоен,че нищо няма да ти се случи.

-Аха.Така амм... благодаря.Обаче едно не ми е ясно.Как си изгонил две момчета,които са два пъти по-силни от теб?

-При положение,че бяха мъртво пияни и едвам се държаха на краката си,беше лесно.

-Супер.

-Мхм.Аз ще се оправя,ти ако искаш слез долу.

-Окей.

-Дибре айде.-казва,подарява ми една бърза целувка и влиза в банята.

ПромянатаTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang