-Джак,остави я!-казвам.
-О ти най-накрая се появи.-казва и пуска сестра ми.
-Да,а ти сега ще си тръгнеш.
-Мел...
-Веднага!
-Виж какво,ти нямаш право да ми говориш така,ясно ли ти е?
-Не,не ми е ясно.
-Ей сега ще ти го изясня.-казва и се запътва към мен.По погледа му си личи,че ще ме удари,но в този момент входната врата се отваря и виждам майка ми и Стиван.
-Какво става тук?-пита мама.
-Мамо махни го от тук.-казва Тиф.
Стиван го хваща за ръката и буквално го изхвърля от нас.
-Благодаря ти.-казвам на Стиван.-И Тиф много съжалявам.-отивям и я прегръщам.
-Някой ще ми обясни ли какво става тук?
-Мамо това беше Джак.
-Да,видях и...-прекъсвам я.
-Мамо,виж...скъсах с него,но той явно не го приема и за това дойде тук
-Охх момичета с вашите глупости.
-Съжалявам.Охх Стиван не знам какво бих правила ако не беше ти.-казвам и го прегръщам.
-Винаги бих ви помогнал.По всяко време.
-Благодаря.-казвам отново и придърпвам Тиф,а той мама и четиримата стоим прегърнати като истинско семейство.Хмм странно.След това сядаме да вечеряме така де аз и Тиф,защото Стиван и мама вече са яли.Мама си ляга,а Стиван си тръгва.Аз и Тиф се качваме в стаите си след вечеря.Аз лягам и си преглеждам чата с Джейк.Охх защо не ми пише?Оставям телефона настрани и едвам едвам заспивам.
На друхия ден ме събужда възглавница хвърлена върху мен.Ставам в седнало положение и си разтърквам очите.-Какво става?-питам объркано.
-Няма да повярваш.-казва сестра ми въодушевено.
-Айде да видим.
-Така снощи си писах с Кас и той каза,че Джейк не спира да мисли за теб.Не може да спи,да яде,само ти си му в главата.Мел той тотално е хлътнал по теб.
-Наистина?
-А не бе,ще си го измисля.
-О Боже!-казвам и ставам.-Добре тогава защо не ми отховаря на SMS-ите.
-Нямам представа.
-Охх добре благодаря,че ми каза.
-Няма проблем-прегръща ме и отива да се оправя за учишище.Аз също се оправям.Учудващо след 10 минути съм готова.Облякла съм къси дънки,блуза с паднало рамо и любимите ми кецове.Факт за мен-обожавам да нося кецове.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Промяната
DiversosКак любовта може да промени човек?Ако искате да разберете запознайте се с Мелани и нейната любов.