-Да скъсахме,но ....но оффф все тая.
-Дали?
-Да.-казва Джейк,поглежда е и след това с бърза крачка излиза от нас.Добре какво стана сега?
-Кас,какво по...
-Виж сори Мел....,знам че не трябваше да те лъжа.Да,той си има бивша приятелка,но към нея не чувства нищо.
-Сигурен?
-Да.
-Защо ме излъга?
-Защото исках да се съберете и трябваше да измисля нещо за да може това да стане и Тиф.-обръща се към сестра ми.-Не е това което си мислиш.
-Така ли?Защото си мисля,че ми изневеряваш.
-Не,не е вярно.Уреждам я с един приятел.Виж -и й показва дискусията.
-Съжалявам.-казва Тиф и прегръща Кас.После се обръща към мен.-Добре ли си?
-Да.-казвам и се качвам в стаята си.
Заключвам вратата и лягам на леглото по гръб.Малко ме заболя.Не заради бившата на Джейк,а заради това,че Кас тъкмо си говорихме за лъжата и той ме излъга.Не,че се превръщам в Джейк,но.....заболя ме.Лежа и си разсъждавам около половин час,когато на вратата ми се почуква.Ставам,отключвам и виждам Джейк.
-Какво правиш тук?-питам,издърпвам го за да влезе и заключвам вратата след него.
-Исках да ти..... се извиня затова,че излязох по този начин без да ти обясня защо.
-Амиии....не виж това си е твоя работа с кого да излизаш.
-Да,знам,но не ми е приятно да говоря за бившите си приятелки с теб.
-Да и аз това казах,нооо защо?
-Защото амиии...-настъпва мълчание.Той се навежда,отново и вече знам,че най-накрая ще усетя вкуса на устните му,но...
-Мел,всичко наред ли е?-чувам гласа на Тифани,чукаща по вратата и се отдръпвам.Това май го прави нарочно.Не може точно в този момент да ни прекъсва.
-Да с мен всичко е наред,но не мога да кажа същото за теб.-казвам и си представям как ще и зашлевя един.Обръщам се към Джейк,който се доближава до мен.
-Писна ми.-казва.
-От кое?
-От това да ни прекъсват.
-Кое да прекъсват?
-Това.-казва и разбива устните си в моите.Стоим така около 2 минути,но въздуха ни свършва и се отделяме.Това ме пренесе в друг,магичен свят.
YOU ARE READING
Промяната
RandomКак любовта може да промени човек?Ако искате да разберете запознайте се с Мелани и нейната любов.