Дали изневерявам?

25 3 0
                                    

Виждам,че часът е 4:00.Поглеждам телефона и виждам,че е Джейк.

Джейк: Спиш ли?

Мелани: Вече не.

Джейк: Съжалявам,че те събудих.

Мелани: Няма проблем.

Джейк: Ще можеш ли да дойдеш в стаята ми?

Мелани: Ще се опитам.

Ставам от леглото си възможно най-безшумно.Отивам в стаята на Джейк.Той седи на леглото.

-Затвори вратата.-казва.Аз я затварям и сядам до него.

-Какво има?-питам.

-Мел,аз ..... не мога да заспя.

-И ..... аз какво да направя.

-Ами извиках те да не ми е скучно.

-Осъзнаваш ли колко егоистично звучи това?

-Да.-казва и се засмива.

-Много смешно.Сега ако обичаш,искам да си лягам.-казвам и ставам,но той ме придърпва към себе си.

-Може да спиш тук.

-Ааа не не не .... не няма начин.

-Защо?

-Няма да спя с теб.

-Да,няма да спиш с мен,само ще легнеш в едно легло с мен.

-Не.

-Моля те!-казва и ме придърпва по-близо до себе си.

-Този път няма да проработи.

-Кое?

-Ами това,прегръщаш ме и става на твоята.

-Аха,сигурна ли си?

-Напълно.

-Добре тогава.-казва и ме пуска.-Свободна си да си вървиш.

Добре де не очаквах такава реакция.Та той ме пусна.Ако трябва да съм честна,искам да спя с него,но не искам той да го разбере.Искам да изглежда така сякаш нямам друг избор.

-Ами то........-започвам.-Аз...мм ако не можеш да заспиш няма да е проблем..... за ....м ..... мен ако остана.-казвам заеквайки.Не знам какво ми става.Сякаш не съм аз.Досега момче не ме е карало да се чувствам така.

-Нали се дърпаше?

-Е да но ....

-Ела тук!-прекъсва ме и ме събаря на леглото и падам върху него.Започваме да се смеем.След това казвам:

-Спи ми се.

-Добре легни.-казва и двамата се шмугваме под завивките.Той ме хваща и ме придърпва възможно най-близо до себе си.След това постава ръката си на талията ми и я плъзга надолу.

-Ей ей ръката на север от екватора.-казвам и той започва да я плъзга нагоре.-олол не чак толкова на север.

-Не ми казвай,че не ти харесва.

-Може би малко.-казвам и двамата се усмихваме.После неусетно съм заспала.

ПромянатаDonde viven las historias. Descúbrelo ahora