Събуждам се от накакъв шум.Отварям си очите и виждам Каспър,който пляска съркастично.Щом го виждам се стряскам и падам от леглото.След това и Джейк се събужда.
-Ей какво става?-прозява се.
-Поздравления.-усмихва се Кас.
-Не виж Кас...
-Спокойно на никой няма да кажа.И все пак,надявам се,че сте се забавлявали.-казва и намигва.
-Не Кас...-изправям се и отивам при него.-Нищо не стана,просто на Джейк му беше трудно да заспи.
-Да и виждам,че си го приспала.
-Кас сериозно брат,нищо не е станало.-обажда се Джейк.
-Добре де,айде слизайте за закуска.
Аз влизам в стаята в която се предполагаше,че трябва да спя.Преобличам се,след това отивам в банята и се дооправям.Отново влизам в стаята на Джейк за да видя дали е станал,но той още си стои в леглото и си разтърква очите.
-Айде Кен,събуждай се вече.(Кен-от барби и кен)
-Ееее защо си свали секси нощницата.
-Реших да спра да ти доставям удоволствието да ме виждаш с нея.-казвам,а той се усмихва.
Слизам долу и виждам Кас,Тиф и Стиван да седят на масата и да закусват палачинки.Аз също се настанявам.-Добро утро.-поздравявам.
-Добро утро-отвръща ми Стиван и ми подава палачинки с портокалов сок.Аз му благодаря и започвам да ям.После се появява и Джейк.Той също поздравява и сяда до мен.Беща му,му подава чиния и той започва да яде.
-Е как спахте?-пита Стиван.
-По двойки.-казва Кас,а аз го сритвам под масата и го поглеждам с убийствен поглед.
-Как така?-пита Стиван.
-Шегува се тате.-казва Джейк.-Аз лично спах като къпан.
-И аз така.-казвам.
-Аз малко се въртях но в крайна сметка заспах.-казва Тиф.
-И аз така.Все пак нямаше кой да ме приспи.-обажда се Каспър.Леле ще го убия.
-Но все пак се наспахте,нали?-пита Стиван.Не знаех,че чак толкова много му пука за нас.
-Мхм.-отговарят Кас и Тиф.
След закуска решаваме да се разходим.Джейк върви най-отпред следван от Кас,а ние с Тиф вървим най-отзад.Стиван остава в къщата за да изчисти.
ESTÁS LEYENDO
Промяната
De TodoКак любовта може да промени човек?Ако искате да разберете запознайте се с Мелани и нейната любов.