-И това го има,но спокойно всичко ще се оправи.-казва Тиф.По едно време Джак и Шон се размърдват.-А сега предлагам да си ходим.
-Съгласна.-казвам и тримата със забързана крачка се махаме от парка.
Кас ни изпраща до нас.Целува Тиф и ме прегръща.Тръгва си,а ние с Тиф влизаме в нас.Забелязваме майка ми да седи на дивана и да разглежда някакви снимки.
-Мамо,какво ти има?-питам.
-Нищо мила,аз просто.....баща ви дойде...
-Моля?К..кой?
-Баща ви.-Онзи,който ни изостави?
-Да.
-Мамо,добре ли си,направи ли ти нещо?
-Не,деца той искаше вас,заради вас дойде.
-Как така?
-Искал е да навакса прпуснатото.
-Е няма как да навакса 15 години.
-Да знам.
-Мамо легни си.Уморена си.-казва Тиф.
-Добре момичета,ама и вие си лягайте.
-Добре.-казваме.Тя се качва в стаята си,а ние в нашите.Лягам в леглото,но не мога да заспя.Лежа вече 1 час и нищо,просто всичко тези емоции ме държът будна.По едно време вратата се отваря и се показва Тифани.
-Извинявай,...просто не мога да заспя и както виждам и ти си така.
-Да.-казвам и се изправям до седнало положение.-Какво ще правим?
-Не знам.
-Ами ако ни нарани?
-Мама каза,че искал да навакса изпуснатото.
-Ооо аз ще му наваксам един.-казвам,стискам юмрук и се засмивам.Тиф също се засмива и после изражението й става сериозно.
-Това е сериозно.
-Оххх знам.Айде да си лягаме.-отвивам завивките и й правя знак да легне.Тя се усмихва,ляга до мен и след няколко минути съм заспала.
YOU ARE READING
Промяната
RandomКак любовта може да промени човек?Ако искате да разберете запознайте се с Мелани и нейната любов.