-Къде бяхте?-питам.
-Тук,там.-казва Кас.
-И какво правихте?
-Теб какво те интересува?-пита Тифани.
-Интересува ме,все пак ти си ми сестра а Кас ми е НДП.
-Защо Джейк се сърди или поне така изглежда?-казва и посочва Джейк,който е на 100 метра от нас.
-Не знам.
Не след дълго се прибираме обратно във вилата.Обядваме и си оправяме багажа.През цялото време Джейк не ми обели дума и думичка.Качваме се в колата и сме подредени по същия начин,по който бяхме се бяхме подредили на идване.През целия път си ровичках в телефона и с Джак се сдобрихме т.е. простих му.Никой не каза нищо по пътя.Най-накрая пристигнахме и с Тиф влизаме в нас придружени от Стиван.Джейк и Кас остават в колата.Добре,защо стана така?Защо Джейк се държи така.Влизаме в нас и мама се затичва и ни прегръща.Все едно ни е нямало с години.След това прегръща Стиван и си говорят нещо.Аз и Тиф се качваме в стаите и разопаковаме.
-Какво правихте с Кас?
-В смисъл?
-Когато се бяхте отделили от нас.Какво правихте?
-Не е твоя работа.
-Напротив.
-На всяка манджа меродия.Няма пък да ти кажа.
-Защо?
-Така.
-Целуна ли те?
-Няма да ти кажа.
-Тиф моля те.
-Престани!Ти никога нищо не ми казваш,защо аз трябва да го правя?
-Защото си ми сестра.Моля те кажи ми.
-Добре!-изкрещява.-Да,целуна ме.
-Наистина-ококорвам се.
-Мхм.
-Супер.Амм значи сега ходите?
-Не,не....не знам.Абе мисля,че не.
-Мислиш?Какво стана?Смисъл какво направи след като те целуна?
-Ами пак ме целуна и аз му отвърнах и писле пак....-Тиф.-казвам и се засмивам.-Това се нарича натискане.
-Да де.-казва и се изчервява.
-Ооо милата.-казвам и я прегръщам.-Това е нормално.Няма нищо срамно.
-Да,но....
-Това е първата ти целувка,нали?-Да.
-Искаш ли да говоря с него?
-Не,не,не,не,в никакъв случай,моля те.
-Добре,добре,хахах няма.
-Благодаря.Аммм да те питам какво стана с Джейк?
-Честно казано не знам,но мисля,че ме ревнува.
-Какво?
-Ами скед като му казах,че си имам приятел той сякаш ми се разсърди.
-Ооо милия.
-Хах да милия.-казвам и се разсмивам.-Значи той си е мислел,че има шанс с мен?
-Явно.
-Еми....
-Добре,виж аз ще трябва да си науча,че нищо не съм отворила да прочета.
-Леле пропуск.
-Ха ха много смешно.-казва и ме замеря с една възглавница.Отива си в нейната стая и най-вероятно започва да учи.Като по чудо,аз също започвам.Все пак не искам да ставам глупава актриса.Лягам си рано и трудно заспиван.Писах на Джейк,но той не ми отговори.
ČTEŠ
Промяната
NezařaditelnéКак любовта може да промени човек?Ако искате да разберете запознайте се с Мелани и нейната любов.