На мен и Тифани ни е скучно и решаваме да поканим Кас и Джейк.След половин час и двамата пристигат,Кас влиза и целува сестра ми,а с Джейк се прегръщаме.Четиримата се настаняваме на дивана,пускаме си филм,а аз изпуквам пуканки и се заемаме с унищожението им.В средата на филма ни става скучно и започваме да се целим с пуканки.След детинската ни игра Тиф и Кас започват да се натискат на дивана,а на мен и Джейк ни става тъпо затова се качваме в стаята ми.Щом влиза Джейк започва да разглежда нещата ми.
-Защо за бога държиш камък в стаята си?-пита и посочва кутията ми за бижута,която е във формата на камък.Защо ли?Дълга история.
-Това не е камък глупчо.-казвам и я отварям.
-Оооо съжалявам.-казва с усмивка и прекарва пръсти през косата си.-А това какво е?
-Топче.
-Ама защо не е кръгло,ами такова...криво?
Аз се засмивам,а той продължава да оглежда топчето.
-Хубаво е да има разнообразие.-казвам през смях.
-А това как....-прекъсвам го.
-Я по-добре се махни от рафта ми.-казвам и го отдръпвам от "мистериозния" рафт.Той ляга на леглото ми.
-Меланиии!-казва със супер мазната усмивка и посочва леглото ми с поглед да легна до него.Аз само го гледам ококорена и после двамата избухваме в смях.После сядам до него и му се усмихвам.Гледаме се и ето,че дойде времето,нашия момент.Устните ни са на милиметри,а сърцето ми ще изскочи,но се чува някакъв чупещ се звук и се отдръпваме стреснато.Е не край,стига вече,колко още пъти ще ни прекъсват?
-Какво беше това?-пита Джейк.
-Да не съм медиум.-казвам изнервено.Офф много мразя,когато ме прекъсват.Двамата с Джейк слизаме долу и виждаме Кас и Тиф седящи на замята,събиращи парченца от натрошени чинии.
-Какво по...
-Не питай.-прекъсва ме Кас.Аз и Джейк се споглеждаме,а Тиф и Кас продължават да събират натрошени чинии.
CZYTASZ
Промяната
LosoweКак любовта може да промени човек?Ако искате да разберете запознайте се с Мелани и нейната любов.