Събуждам се към 6 и се оправям за училище около 2 часа.Излизам от нас и отивам в даскало.Влизам в час.След това Джак,който сяда на чина си,а след него се появява и сестра ми.Госпожата влиза и часа започва.Имаме математика.Госпожата започва да пише някаква задача на дъската.
-Така ученици,кой иска да реши задачата?
Настъпва гробна тишина.
-Добре.Мелати!Излез.-козва.Охх,мамка му.Точно аз ли?
-Амм...госпожо аз не...
-Мелани излез.-повишава тон,а аз идлизам на дъската.
Гледам задачата ама нищо не разбирам.Все едно е написано на китайски.Поглеждам към класа:Тифани вдига ръка,Джак се подхилсва.Да,явно няма да ми помогнат.Поглеждам Рая,която ми подсказва,че отговора е 48.Поглеждам към задачата и просто написвам отговора.
-Да Мелани отговора е нерен,но как го поручи.
-Ами нали знаете умножавате това с това,после събирате това с хикса и после го делите.-казвам и се усмихвам.
-Мелани?
-Да
-Какви ги дрънкаш?-казва госпожата и целия клас започва да се смее.
-Амииии...
-Все едно,сядай.Тифани,излез.-казва и тя излиза и пешава задачата.-Браво,точно така.
-Благодаря,е все пак нормално да го реша правилно.Не съм разсеяна като някои хора.
-Еми нормално като само зубриш и не те интересува какво става вкъщи.
-Така ли мислиш?
-Да така.
-Мел я успокой топката.-казва Джак.
-Я млъкни.
-Тифани,Мелани,Джак моля седнете и не говорете.-казва госпожата,при което Тифани сяда.
-Стига де Мел успокой се.-продължава Джак.
-Млъкни веднага.
-Или какво?
-Знаеш ли?Изощо не ми се занимана с теб.Защо просто не си намеш някоя евтина курва и не млъкнеш?
-Значи да извикам теб.-казва и целия клас избухва в смях.
-Джак,Мелани,при директора.Веднага!-извиква госпожата.Аз и Джак ставаме.Минавам покрай сестра ми и "без да искам" й събарям нещата.
-Упс,без да искам.-казвам.
-Не е вярно.-отвръща.
-Да,права си,беше нарочно.-подхилквам се,след което й настъпвам съборените тетрадки и учебници и с Джак и госпожата излизаме от стаята.
-Изчакайте ме тук за момент,само да укротя зверовете.-казва госпожата и влиза обратно в стаята,от която се чуваше силен шум.
-Е бунтовничке как...-спира Джак щом го прекъсвам.
-Млъкни,писна ми от твоите "остроумни" коментари.Просто млъкни,защото заради теб може да ме изключат.
-Ооо я по-спокойно.Всичко ще е наред.
-И как по точно?
-Ще видиш.-казва и ми тамига,след което госпожата излиза от стаята и ни опътва към кабинета на директора.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Промяната
DiversosКак любовта може да промени човек?Ако искате да разберете запознайте се с Мелани и нейната любов.